Istmed.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Küsiks mis number kaitseme alt peaks välja tulema esimeste elektri istmete juhtimise vool? 9-5 2,0 98a. Ise vaatasin nagu peaks olema 25 kaitsme alt. Kui ma nüüd asjast õieti aru sain siis sealt läheb juhe kaheks. Üks läheb istmetesse ja teine TWITSE control unitisse. Kaitsmeplokist tulev juhe läheb kuni rohelise pistikuni ja sealt edasi ei lähe kui pole tehase poolt el istmete valmidust. Kas kaks istet võib ühe kaitsme alla panna? Kui nüüd midagi väge puusse panin parandage palun.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Tekkis mingi jama. Paned istmele pistiku taha töötavad kõik liigutamise funktsioonid umbes kümme sekundit ja siis on kõik. Võtad pistiku tagant ära mõneks sekundiks ja paned tagasi toimib kõik uuesti jälle umbes kümme sekundit ja siis on jälle kõik. Momendil mõistus otsas. Niimoodi on see juhiistmega. Kõrvalistuja istet pole jõudnud veel proovida.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Tundub, et ei ole see asi sugugi nii lihtne kui sai esialgi arvatud, et vead kaitsmete alt + juhtmed istmete pistikutesse ja kogu lugu. Ilmselt lähevad ka sinna veel kusagilt kuhugile mingid lisavoolud mida ilma skeemita läbi ei näri. Päris laustripperit ka teha ei taha. Ilmselt tuleb vist jalad selga võtta ja Tallinna sõit.