Istmed.

Vasta
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#1

E Juun 19, 2017 10:37

Küsiks mis number kaitseme alt peaks välja tulema esimeste elektri istmete juhtimise vool? 9-5 2,0 98a. Ise vaatasin nagu peaks olema 25 kaitsme alt. Kui ma nüüd asjast õieti aru sain siis sealt läheb juhe kaheks. Üks läheb istmetesse ja teine TWITSE control unitisse. Kaitsmeplokist tulev juhe läheb kuni rohelise pistikuni ja sealt edasi ei lähe kui pole tehase poolt el istmete valmidust. Kas kaks istet võib ühe kaitsme alla panna? Kui nüüd midagi väge puusse panin parandage palun.
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#2

E Juun 19, 2017 17:47

minu manuaal ütleb: 1) kaitse11-kesklukk, kõrvalistme el.juhtimine , 2)kaitse 25-juhiistme el. juhtimine, 3)kaitse 38-esiistmete soojendus.Kõik kolm 30A.
Saan harva sõita SAABIGA.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#3

E Juun 19, 2017 19:47

Jah on küll nii :beer: Doonori pealt on nüüd hea vaadata kuhu mingi juhe läheb kui skeemi pole ja inglise keelest ka tume kui Toompea öövaht.:wall:
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#4

E Juun 19, 2017 23:03

Tekkis mingi jama. Paned istmele pistiku taha töötavad kõik liigutamise funktsioonid umbes kümme sekundit ja siis on kõik. Võtad pistiku tagant ära mõneks sekundiks ja paned tagasi toimib kõik uuesti jälle umbes kümme sekundit ja siis on jälle kõik. Momendil mõistus otsas. Niimoodi on see juhiistmega. Kõrvalistuja istet pole jõudnud veel proovida.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#5

T Juun 20, 2017 14:30

Tundub, et ei ole see asi sugugi nii lihtne kui sai esialgi arvatud, et vead kaitsmete alt + juhtmed istmete pistikutesse ja kogu lugu. Ilmselt lähevad ka sinna veel kusagilt kuhugile mingid lisavoolud mida ilma skeemita läbi ei näri. Päris laustripperit ka teha ei taha. Ilmselt tuleb vist jalad selga võtta ja Tallinna sõit.
Vasta