Tõin Eestisse Belgia päritoluga SAAB 9-5 NG, mis peale Belgiat oli ka mõni aeg Läti registris. ARKs öeldi, et kõik ok, aga autol pole tüübikoodi, kuna mass on 30 kg erinev, sellega tuleb oodata kuni 10 päeva. Mida see minu jaoks tähendab, kas tekivad mingisugused lisakulud?
Tegemist küll haruldase, aga ametlikult EC-s registreeritud autoga, ka Eestis müüdi neid. Kas kellegil oli sarnane probleem SAABi registreerimsiega Eestis, kuidas lahendati?
9-5 NG tüübikoodi probleem
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei tohiks lisakulusid tekkida. Lisakulusid võiks tekkida, kui sa üritaks regada mingit imeameeriklast, mida üldse pole EU-s olemaski ja millele on vaja teste jms teha. Nn üksiktüübikinnitus. NG9-5 on siin turul juba olemas olev auto ja selle koodi jaoks lihtsalt kontrollitakse väheke asju, et ikka õige saaks ja kantakse need kuhugi süsteemi sisse.
Mitte midagi eriti ei tähenda, natuke ootad ja pärast pannakse passi märge, et Lubatud kasutada tüübikoodist erineva massiga. Minu NG-l on sama märge ja samuti ootasin 10 päeva 2006 aasta 9-5, kuna oli täis Rootsi politsei varustust ja samuti erinev mass tüübikoodist.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee