Kuna otsing ühtegi vastet ei anna küsin targemate käest.
Kus asub 9-5 -l käigukasti (ATM)õhutusnippel või midagi sellist?
Või mismoodi käigukast ennast õhutab?
Käigukastis oli selline surve sees, et põhimõtteliselt õli purskas välja kui püüdsin varrast eemaldada.
Vaikselt niristasin õli põhja alla kuni sain varda välja ja imesin voolikuga mõõtevarda toru tühjaks.
Siis käivitades lükkas õhu välja.
Hiljem varrast välja tõmmates käis sussss ja mingitpidi seal jälle õhk liikus.
Tänud vastajatele.
Käigukasti õhutus.
Kuna otsing ühtegi vastet ei anna küsin targemate käest.
Kus asub 9-5 -l käigukasti (ATM)õhutusnippel või midagi sellist?
Või mismoodi käigukast ennast õhutab?
Käigukastis oli selline surve sees, et põhimõtteliselt õli purskas välja kui püüdsin varrast eemaldada.
Vaikselt niristasin õli põhja alla kuni sain varda välja ja imesin voolikuga mõõtevarda toru tühjaks.
Siis käivitades lükkas õhu välja.
Hiljem varrast välja tõmmates käis sussss ja mingitpidi seal jälle õhk liikus.
Tänud vastajatele.
Kui tegemist antud kastiga siis pos 31
https://www.esaabparts.com/viewparts.php?section=343919102
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Tänud rahvas.
Seal see asi oligi.
Voolik läks piduriõli paagi külge kus on üks pime ots.
Oleks mul selle olemasolust varem aimu olnud poleks seda probleemi üldse tekkinud.
Uue õli sisse valamiseks oleksin pidanud kohe selle vooliku lahti võtma, et õhk välja pääseks.
Inimene õpib ikka iga päev midagi uut :)
Seal see asi oligi.
Voolik läks piduriõli paagi külge kus on üks pime ots.
Oleks mul selle olemasolust varem aimu olnud poleks seda probleemi üldse tekkinud.
Uue õli sisse valamiseks oleksin pidanud kohe selle vooliku lahti võtma, et õhk välja pääseks.
Inimene õpib ikka iga päev midagi uut :)
Tahan lennata ...