Tere
Mõtlesin et tõmban profülaktika mõttes põhja alla uut mastiksit püssiga lasta ja karpidesse vaha, aga nii lihtsalt ei saa.
Probleem järgmine, osade põhjakorkide ümbert on ajahammas ja eesti teehooldus hammustanud oma osa. Mida teha, kas üritada leida doonorit, või tõmmata tuimalt kinni need avad? Sealt põhjakorgi kaudu peaks uputuse ajal vesi ära jooksma? Ülejäänud põhi on 17 aastat vana auto kohta väga viisakas.
Pärnu läheduses lõikaks ise póhjaküljest vajalikud jupid vahetuskauba eest.
Põhja remondist
Mastiks ilmselt eilne päev, mõnel juhul aitab hoopis kiiremini roostetada
http://www.krown.ee/kontakt/
http://www.krown.ee/kontakt/
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
See on kah mastiks. Lihtsalt üks bränd.yllar kirjutas: ↑R Sept 29, 2017 10:07Mastiks ilmselt eilne päev, mõnel juhul aitab hoopis kiiremini roostetada
http://www.krown.ee/kontakt/
(ka püstolimastiksid on mastiksid. Jagunevad üldjoontes veel vedelateks ja paksudeks. Enamus on nn bituumenipõhised)
teemaalgatajal tasub torkida ka kere tagaosa. Eriti summuti kohalt. Ning siis juba oma vajaduste ja võimaluste põhjal otsustada, kas masinaga on mõtet keevitustaseme vaeva näha: see kulu (aeg + raha) ei tõsta taolise ajajärgu masinal masina väärtust. Kehv töö võib 15a pärast oleva võimaliku hobisõiduki väärtust aga hoopis kahandada.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Järsku antud toode on ka ,,mastiks,, kuid minu andmetel pole teist toodet mida saab peale kanda märjale autole ja mis on praktiliselt läbipaistev. Võimalik et minu teadmised on aegunud.
13piisab kirjutas: ↑R Sept 29, 2017 12:08See on kah mastiks. Lihtsalt üks bränd.yllar kirjutas: ↑R Sept 29, 2017 10:07Mastiks ilmselt eilne päev, mõnel juhul aitab hoopis kiiremini roostetada
http://www.krown.ee/kontakt/
(ka püstolimastiksid on mastiksid. Jagunevad üldjoontes veel vedelateks ja paksudeks. Enamus on nn bituumenipõhised)
teemaalgatajal tasub torkida ka kere tagaosa. Eriti summuti kohalt. Ning siis juba oma vajaduste ja võimaluste põhjal otsustada, kas masinaga on mõtet keevitustaseme vaeva näha: see kulu (aeg + raha) ei tõsta taolise ajajärgu masinal masina väärtust. Kehv töö võib 15a pärast oleva võimaliku hobisõiduki väärtust aga hoopis kahandada.
Tänud vastajatele, asi ei ole üldse hull, kui mõtlete et ma siin tervet põhja vahetan. Põhjakorgid olid mädad. Autol jah on vanust omajagu kuid sai alles uuem mootor ja nüüd on ka hõbenooles taastatud kast pealepanekut ootamas. Lõppkokkuvõttes on minu arvamus et kel käed otsas, natuke mõistust ja tahtmist, suudab 15 a vana autot odavamalt üleval pidada kui uut.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Seebi ja traadiga lappimine ei ole vist päriselt kvalifitseeritav auto ülalpidamiseks. Ehkki seda praktiseeritakse ka siin Eestis väga palju. Ja siis kui traadi pingutamisest enam ei piisa püütakse auto vigasid varjates kui väga heas korras olev kiiresti maha parseldada. Aga see minu tähelepanek Eesti elust-olust.
Suhtumise küsimus. Kui autol on peremees ja käed küljes, siis saab ka ise tehes väga väärikalt autot hoida ja parandada. Seebi ja traadiga parandavad need, kelle jaoks auto puhtalt tarbeese ja ei midagi muud. Saabiklubis neid väga ei leia, kõigil väike perversne kiiks küljes.
Põhja remonti saab ise edukalt teha. Ja on piisavalt häid inimesi, kes näitavad ära, et saab hästi ja asjalikult läheneda ning iga masin, mis ära päästetakse nii, kiidab tegijat.
Põhja remonti saab ise edukalt teha. Ja on piisavalt häid inimesi, kes näitavad ära, et saab hästi ja asjalikult läheneda ning iga masin, mis ära päästetakse nii, kiidab tegijat.
-
Mida mõtled seebiga lappimise all? Pigem müüks auto sandikopikate eest maha kui päästaks seda mis on? Mul ei ole mingit plaani seda autot müüa, mitte kunagi. Selle krowni kohta arvan, et pigem on see tänapäeva auto jaoks mis tuleb tehasest täitsa mõtetu keretöötlusega, roostet ta kindlasti tagasi metalliks ei muuda, vb piirab levikut mingiks ajaks. Pigem paneks normaalsed viisakad väiksed paigad, töötleks võimalikult hästi ja ongi asi ühel pool.
Muide üks teine 9-5 mille ostsin oligi täpselt sinu kirjeldatud traadiga pingutatud. Mitte omaniku vaid töökoja poolt, igasuguse sõnniku otsa võib sattuda.
Viimasel ajal üldse kuskil küsides saab rohkem kriitikat kui soovitusi, lihtsalt tähelepanek.
Ron24 kirjutas: ↑K Okt 04, 2017 14:30Seebi ja traadiga lappimine ei ole vist päriselt kvalifitseeritav auto ülalpidamiseks. Ehkki seda praktiseeritakse ka siin Eestis väga palju. Ja siis kui traadi pingutamisest enam ei piisa püütakse auto vigasid varjates kui väga heas korras olev kiiresti maha parseldada. Aga see minu tähelepanek Eesti elust-olust.
Mida mõtled seebiga lappimise all? Pigem müüks auto sandikopikate eest maha kui päästaks seda mis on? Mul ei ole mingit plaani seda autot müüa, mitte kunagi. Selle krowni kohta arvan, et pigem on see tänapäeva auto jaoks mis tuleb tehasest täitsa mõtetu keretöötlusega, roostet ta kindlasti tagasi metalliks ei muuda, vb piirab levikut mingiks ajaks. Pigem paneks normaalsed viisakad väiksed paigad, töötleks võimalikult hästi ja ongi asi ühel pool.
Muide üks teine 9-5 mille ostsin oligi täpselt sinu kirjeldatud traadiga pingutatud. Mitte omaniku vaid töökoja poolt, igasuguse sõnniku otsa võib sattuda.
Viimasel ajal üldse kuskil küsides saab rohkem kriitikat kui soovitusi, lihtsalt tähelepanek.