Tere,
sai käidud 2006 9-5 Aeroga Carringis tehnokontrollis ja öeldi et küttesegu on väga lahja. Õhuleket ei avastatud, õhukulumõõtja ka korras, aga kütuse reguleerimine on kogu aeg paigast ära. Pakuti et oleks vaja vaadata ketimärkide kontrolli, äkki on need veidi paigast ära (kett iseenesest häält ei tee). Kas sellise lahja seguga sõitmine pikemas perspektiivis autole kuidagi kehvasti ka mõjub? Näiteks kui eelmine omanik on juba aastaid nii ringi lasknud, kas see võib põhjustada mingi probleemi?
Tänan!
2006 Aero küttesegu lahja
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Ei saa aru, kuidas küttesegu koostis klapiajastusega (kett-nukkvõllid) seostub. Kas "tehnokontrolli tegija" oma vastavast teooriast ikka ise aru sai?
Lahja seguga saab kapoti alla rohkem kuuma. Tulemiks põlenud klapid, sulanud küünlad ja halval juhul augulised kolvid.
Olgu mõõtmistega, kuidas on - lihtsaim on küünal maha kruvida ja määrata selle värv. Hall/valge: segu on lahja. Helepruun: segu on ok. Mustapoolne: kas on segu rikas või satub põlemiskambrisse õli.
Lahja seguga saab kapoti alla rohkem kuuma. Tulemiks põlenud klapid, sulanud küünlad ja halval juhul augulised kolvid.
Olgu mõõtmistega, kuidas on - lihtsaim on küünal maha kruvida ja määrata selle värv. Hall/valge: segu on lahja. Helepruun: segu on ok. Mustapoolne: kas on segu rikas või satub põlemiskambrisse õli.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Tänan vastamast! Klapiajastuse-küttesegu omavahelist suhet ma ei oska kommenteerida kuna pole nii tehnikaga kursis inimene, igatahes nii mulle sealt öeldi, et oleks vaja mootor lahti võtta ja kontrollida ketimärke, kuna kui need on paigast ära, siis see võib põhjustada lahjat küttesegu.
Lisaks viskas külmalt käivitamisel veidi sinist, nii et kui eeldada et masin on selle lahja kütteseguga tõesti kaua ringi sõitnud, siis tundub et mootoriga tuleb tegelema hakata igal juhul.
Lisaks viskas külmalt käivitamisel veidi sinist, nii et kui eeldada et masin on selle lahja kütteseguga tõesti kaua ringi sõitnud, siis tundub et mootoriga tuleb tegelema hakata igal juhul.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See pada ei käiks üldse, kui seal see kett nii palju veninud või paigast ära oleks. Kui su p..rsemeeter ütleb, et tegelikult liigub auto normaalselt, siis võiks ajudega diagnostiku poole pöörduda. Me ju ei tea siin hetkel iswgi seda, mis see "lahja" number on tolle tehnomehe arvates. Praegu on siin tõsine internetiremont, kus olematute andmete pealt ennustatakse järgmise aasta börsikursse..
Löö otsingusse siin Carring, saad huvitavat lugemist.