2.0t mootori keti kõrin

veikov
Postitusi: 272
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#26

N Okt 19, 2017 20:45

Kui ma ei eksi siis saaled on samad nii 2.0 kui 2.3 kõigil Saabi mootoritel alates 99-st kuni 9-5ng ni( viimasele enam ei sobi) ja remont mõõt 0.25 täitsa saadaval nii kepsule kui raamile.

Kui saaled pole ringi käinud ja vänt on sile pole mingit probleemi. Keti kõrina puhul ikka vahetada kogu komplekt ja kindlasti ka balansiirid üle kontrollida. Kõik ju teostatav ja sugugi mitte nii keeruline kui endal oskust jagub või leida mõne asjaliku isiku kes selle teostab.
H.m..m
Postitusi: 19
Liitunud: N Okt 12, 2017 21:50
Asukoht:
Auto:

#27

R Okt 20, 2017 12:52

Vana turboga sai hüdrolööki jah. Aga elas üle vist.
No ma kuskilt teemast lugesin, et kkk sees olevad õlikanalid võivad umbes olla. Kas see ei või siis põhjuseks olla, et ainult külmalt kõriseb ? Hüdrotõukuri häãl see ei ole.
Eelpool olevale küsimusele: Mina ostaks kasutatud vv koos uute saaledega, siis ei pea remontmõõtu lihvima.
No ma lihtsalt uuriks, et mis vôib viga olla, sest et igal margil omad tüüpvead ja ma pole saabi varem remontinud. Ja bens mootoreid üldse mitte.

Aga nüüd ringi sõites panin veel tähele, et mootoril on külmast peast kõvasti rohkem jõudu madalamatel pööretel. Soojast peast nagu kogub suht kaua, kuni turbo taha saab. Külmast peast ei saa arugi.
Delphi vigasi ei näidanud. Õhulugeja lasin brake cleaneriga üle.
Tallinnas võtab 10 sajale, kast ei libise läbi.
Ma mõõdan testriga õhulugeja näidud üle mõnel vabal päeval aga kas võib viga veel kuskilt mujalt otsida ?
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#28

R Okt 20, 2017 17:00

Mis asi see hüdrolöök on? Kuidas turbo seda teeb? Juhul,kui KKK =klapikambrikaas ,siis see ei puutu ketti .Kasutatud vv ost tähendab peaaegu alati terve mootori ostu ,hind peaegu sama ,sest see on kõige nõrgem detail harvade õlivahetuste tõttu .Nagunii tuleb mootor maha tõsta ja saaled saad ka uued panna. Sinagi panid oma kollased saaled tagasi. " Enne lõppu pididki mootorid paremini jooksma hakkama ! " -rahvasuu . edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#29

R Okt 20, 2017 20:42

Hüdrolöök tekib kui silinder õli täis on valgunud ja siis vänta anda. Seepärast vanadel lennukitelgi propi 3-4 tiiru kuivalt keerati enne käivitust, et õli alumistest silindritest välja saaks :)
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#30

P Okt 22, 2017 10:46

Ei saa aru,kas auto käis külili-katusele,tavaliselt õli alt üles ei valgu ja kui läbi turbo ,siis peaks cooler olema ka õli täis (ei kujuta seda ette, et õli suudab seisva auto korral coolerist üles ja läbi klappide kolvi peale voolata).lennukitel keerati propellerit ,sellega tõmmati värske segu silindritesse ,et oleks võimalik mingi veerand pöördega käima tõmmata.Kui kolvi peal on rohkem vedelikku (õli,jahutusvedelik),kui põlemiskambri maht,siis võtab ringi ajades nagu kännu taha kinni ,või lõhub midagi olulist.
Saan harva sõita SAABIGA.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#31

P Okt 22, 2017 19:45

entson kirjutas:
P Okt 22, 2017 10:46
lennukitel keerati propellerit ,sellega tõmmati värske segu silindritesse ,et oleks võimalik mingi veerand pöördega käima tõmmata.
Kindel? :)
H.m..m
Postitusi: 19
Liitunud: N Okt 12, 2017 21:50
Asukoht:
Auto:

#32

P Okt 22, 2017 20:57

Siin pole imestada midagi, ies oli 2 liitrit õli.
Aga mul tuli meelde, et mul on 9000 2.0 vabalthingav ka olemas mis lõpuaastate oma ja sellel on sisu nagu uus ! See peaks ju vastu küll pidama ka koos turboga ?
Vasta