9-5 kett ja turbo vahetus aeg
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Millal peaks 9-5-l 2,3t või 2,0t ketti vahetama? Kindlasti olenevalt kulumisastest, aga mida arvata, kas kautol mis 230tuh sõitu, peaks olema vahetatud/remonditud turbo ja vahetatud juba 2x ketti?
Plaan on Rootsist 9-5 tuua, aga ei tea mis kilometraazh näeb ette keti vahetust ja turbo vahetust. Need ikkagi kallid tööd.
Karta on et lähen 2,3t peale välja...:thumb:
Plaan on Rootsist 9-5 tuua, aga ei tea mis kilometraazh näeb ette keti vahetust ja turbo vahetust. Need ikkagi kallid tööd.
Karta on et lähen 2,3t peale välja...:thumb:
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Millal peaks 9-5-l 2,3t või 2,0t ketti vahetama? Kindlasti olenevalt kulumisastest, aga mida arvata, kas kautol mis 230tuh sõitu, peaks olema vahetatud/remonditud turbo ja vahetatud juba 2x ketti?
Plaan on Rootsist 9-5 tuua, aga ei tea mis kilometraazh näeb ette keti vahetust ja turbo vahetust. Need ikkagi kallid tööd.
Karta on et lähen 2,3t peale välja...:thumb:
Kõik oleneb hooldusest ning kindlasti ka omanikust. Arvata on, et umbes 230.000 peal on just selline aeg kus Turbo peaks oma lõpusirgel olema või siis juba vahetatud. Kettid võiksid natukene kauem kesta natukene kui on korralikult hooldatud. Kohalikud 9-5 omanikud oskavad vast paremini komenteerida
Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
sellist inffi nagu t8 väljastas, ma kartsingi. Eks ta on neid kette ikka vist vahetanud;) Äkki siiski kllelgi veel midagi öelda....? Eks serviceraamatus on need detailid kirjas ka muidugi. Rootsist autosid vaadates on 90% autodel vähemalt serviceraamat olemas. Isegi kui masin on 230 000km sõitnud julgeksin osta ennem seda autot mis raamatuga hooldatud, kui 160 000km, millele ei ole ramatut.
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kes hiljaaegu 10...11 nov. ostis endale sinise 9-5 universiaali aasta mingi 2000 või 2001 ?:freak:
mis autoga juhtus??.
kui vaatasin seda ise, siis näha oli, et mootor maas käinud/ vahetatud. ja õlikorgi eemaldamisel tuli seest piisavalt suitsu/auru.
huvitav, millele 9-5 puhul see viitab??
veel yhte sellist näinud.
mis autoga juhtus??.
kui vaatasin seda ise, siis näha oli, et mootor maas käinud/ vahetatud. ja õlikorgi eemaldamisel tuli seest piisavalt suitsu/auru.
huvitav, millele 9-5 puhul see viitab??
veel yhte sellist näinud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Serviceraamatus peegeldatakse ainult korrapäraseid hooldustöid, info seoses tehniliste rikete kõrvaldamisega peaks olema remonditöid teostatava organisatsiooni andmebaasis.
Et kui väljavalitud auto kallal nokitseti ametlikult, siis kronoloogiat SAAB küsida kohaliku esindaja käest :eureka:
vist.
Et kui väljavalitud auto kallal nokitseti ametlikult, siis kronoloogiat SAAB küsida kohaliku esindaja käest :eureka:
vist.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii mustvalge kahjuks elu ei ole. Ka rootsi saabiesindustes töötab kobakäppi, kes ei ole võimelised viga diagnoosima ja ravivad valesti või valet asja. Sedasorti juhtumid ei ole kindlasti mitte harulduseks.Algselt postitas: kasparius
Isegi kui masin on 230 000km sõitnud julgeksin osta ennem seda autot mis raamatuga hooldatud, kui 160 000km, millele ei ole ramatut.
Loeb masina tegelik seisund. Samas üllatused võivad olla väga hästi peitu pugenud. Kasutatud asja ost on ja jääb loteriiks, serviseraamat võib, kuid ei pruugi riski veidi maandada.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
To Kasparius: kordan teisi aga kõik oleneb ju hooldusest ja auto omanikust. Aga rootsist tasub autot tuua küll. Ainuüksi juba sellepärast et sealt toodud autol võib suht kindel olla et kilometraaž vastab tegelikusele. Tõin isegi hilja aegu rootsis saabi. Läbisõit oli 245 tuhat ja tuli koheselt ketti vahetus, mis edasise sõidukorral oleks võinud lõppeda mootorile hävitavalt. Turbo oli juba välja vahetatud. Minu soovitus on et veendu selles et see kes autot müüb, ei oleks mitte auto ärikas. Telefoni teel võib rääkida mida iganes just nagu minuga juhtus. Eraisiku käest ostes on lootus suurem et jutt on enam vähem tõene. Üldjuhul on rootslane suht aus.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
pole seal ketivahetuses küll midagi iseäralikku,v.a see, et seda tuleb teha ca sama tihti kui mõnel mudelil hammasrihma...kipuvad jah ca 100-150tuh vahemikus "ära väsima"
samas kui juba mootor maas, siis oleks tervislik vahetda ka ülejäänud vajalik, mis "mure" ja "pooles vinnas"+ kindlasti karterituulutussats lisaks....ja eks see arve sedasi kasvabki...hiljem on kõike teha juba märksa ebamugavam ning kulukam..:wise:
samas kui juba mootor maas, siis oleks tervislik vahetda ka ülejäänud vajalik, mis "mure" ja "pooles vinnas"+ kindlasti karterituulutussats lisaks....ja eks see arve sedasi kasvabki...hiljem on kõike teha juba märksa ebamugavam ning kulukam..:wise:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
seda kilometraazhi teemat mõtlesingi just seepärast, et vaevalt et vennad eriti seal kerivad. Kui ikka 99a auto ja 200000 ees siis see ju täitsa ok. Mitte migi 100000 ees ja käigukang kulunud.
Sent from my Monte Carlo using B236
TUNDUB OK...LÄBISÕIT POLE TEINEKORD OLULINE...OLULISEM ON HOOLDATUS..
Algselt postitas: kasparius
Millal peaks 9-5-l 2,3t või 2,0t ketti vahetama? Kindlasti olenevalt kulumisastest, aga mida arvata, kas kautol mis 230tuh sõitu, peaks olema vahetatud/remonditud turbo ja vahetatud juba 2x ketti?
Plaan on Rootsist 9-5 tuua, aga ei tea mis kilometraazh näeb ette keti vahetust ja turbo vahetust. Need ikkagi kallid tööd.
Karta on et lähen 2,3t peale välja...:thumb:
Keti(kettide)vahetusaega Saabidel määratud ei ole.Tonnistel on antud mingi optimaalne läbisõit,9-3/9-5 teatud põhjustel mitte.
Vilunud kõrv/silm teeb vahetuse vajalikkuse kiitesti selgeks.Enam-vähem sama kehtib ka kompressori puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: kasparius
sellist inffi nagu t8 väljastas, ma kartsingi. Eks ta on neid kette ikka vist vahetanud;) Äkki siiski kllelgi veel midagi öelda....? Eks serviceraamatus on need detailid kirjas ka muidugi. Rootsist autosid vaadates on 90% autodel vähemalt serviceraamat olemas. Isegi kui masin on 230 000km sõitnud julgeksin osta ennem seda autot mis raamatuga hooldatud, kui 160 000km, millele ei ole ramatut.
kettide/turbovahetust ei pea hooldusraamatusse tingimata kandma,sinna läheb enemasti ikka korralise hoolduse jutt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kas siis ainuke võimalus on müüjaga juttu puhuda ja loota, et on täiendavad paberid/tsekid olemas turbsi ja keti vahetuse kohta? Aga miks eei kanta ketivahetust hooldusraamatusse jääb arusaamatuks...
Sent from my Monte Carlo using B236
Sellepärast,et see ei käi korralise hooldusprogrammi alla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hr. Duesenbergi tonnisel vahetasime kettidekomplekti(koos muu kap.rem.ks vajalikuga) poole miljoni km. läbisõidu järel ja ennetavalt.Auto oli siis pea 8 aasta vanune ja terve eluea saanud ettenähtud korralised tehnohooldused ettenähtud materjalidega.
Probleemsed 9-5/9-3 mootorid vajavad vahel isegi enne 100 tuh.km. läbimist suuremat sekkumist.
Mu eelmise autol käitasid 5 ketti mootoris kõiksuguseid võlle/pumpasid jne.
Tähelepanu soovitati kettidele pöörata peale poole miljoni km. läbimist.
Ka praegusel masinal pole kettidevahetust üleüldse mainitud.Miljon kilomeetrit pidid vabalt kestma,ainult nukkvõllide ajastatust tuleb aeg-ajalt täpseks reguleerida(nn. "märgid paika ajada"):Seal on küll ainult 2 ketti.
Probleemsed 9-5/9-3 mootorid vajavad vahel isegi enne 100 tuh.km. läbimist suuremat sekkumist.
Mu eelmise autol käitasid 5 ketti mootoris kõiksuguseid võlle/pumpasid jne.
Tähelepanu soovitati kettidele pöörata peale poole miljoni km. läbimist.
Ka praegusel masinal pole kettidevahetust üleüldse mainitud.Miljon kilomeetrit pidid vabalt kestma,ainult nukkvõllide ajastatust tuleb aeg-ajalt täpseks reguleerida(nn. "märgid paika ajada"):Seal on küll ainult 2 ketti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989