Õlilekked, B205 kompressioon?
Sooviks asjakohaseid kommentaare... Nimelt sai soetatud 2006 a mootor. Sai siis üle vaadatud, ketid olid timmis, saaled jne samuti. Peale 2002 aasta masinale. Peale esimest sõitu tuli vända ja kasti vahelt õli, ometi uus simmer sai. Uuesti mootor maha, simmer oli tsipa teise profiiliga, sai samasugune nüüd nagu alguses. Ja nüüd sain 200 km sõita ja õli tuleb nagu kosest kettide otsakaane vahelt(kus plokikaas ja kaan kokku saavad), ja justnagu simmeri vahelt ka jälle. Simmer kohe kindlasti haiget ei saanud paigaldamisel. Seega minu mõte üleliigne rõhk mootoris, tb külge minev toru sai üleminekuga natuke väiksemaks tehtud kuna vanemal tb väiksem vastus. Aga sealt käib ju ainult tühikäigu rõhk läbi, ära peaks tõmbama nii või naa... Ja voolik mis cobrasse läheb sai ka klapi vahele mis laseb õhku ainult cobra suunas...
Viimati muutis MATU90, K Nov 08, 2017 16:28, muudetud 2 korda kokku.
See ongi kõige suurem mure ,kui otsakaan ära käib.Minu mäletamist mööda käis keegi foorumlastest pärast kettide vahetust sama asja pärast remondikohas tagasi ja siis saadi pidama.Mõõda surved uuesti ja sooja mootoriga .Kui on kahtlusi ,siis võiks valada sortsu õli silindrisse,nii et satuks silindri seina ja kolvi vahele ,ning kiiresti uuesti mõõta ,kui nüüd on surve märgatavalt parem,siis võiks kahtlustada rõngaid.Kui õhufilter korralikult tolmu ei püüa ,siis see võib küll halvasti mõjuda.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Mina näiteks käisin otsakaant uuesti tihendamas pärast kettide vahetust.
entson kirjutas: ↑K Nov 08, 2017 18:57See ongi kõige suurem mure ,kui otsakaan ära käib.Minu mäletamist mööda käis keegi foorumlastest pärast kettide vahetust sama asja pärast remondikohas tagasi ja siis saadi pidama.Mõõda surved uuesti ja sooja mootoriga .Kui on kahtlusi ,siis võiks valada sortsu õli silindrisse,nii et satuks silindri seina ja kolvi vahele ,ning kiiresti uuesti mõõta ,kui nüüd on surve märgatavalt parem,siis võiks kahtlustada rõngaid.Kui õhufilter korralikult tolmu ei püüa ,siis see võib küll halvasti mõjuda.
Sellise jutu peale hakka või teise auto toimivat mootorit ka lahti võtma, kui lekketest ei näitagi kas rõngad kinni/läbi.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Ei taha seda rõngaste juttu uskuda. Võtsin just nädalavahetusel enda auto mootori lahti kuna 2 silindri väljalaske klapid olid ära põlenud. See võttis õli 4 liitrit 10000 km peale. surved olid kaheteistkümne ümber külma mootoriga. Kolvid loksusid nii ropult sees, et keera või silindris küliti. Rõnga vahe silindrisse pannes oli üle 2mm. Sellel oleks pidanud ju siis ropp surve karteris olema ja iga simmeri vahelt õli välja ajama. Mootor oli pealt kuiv ja puhas. ei ühtegi leket. Saaled kolmesaja tuhande kilomeetri läbisõidu järel ( seda ei tea keegi palju need Leedukad kümme aastat tagasi maha olid kerinud) normaalselt kulunud. Ju sul kusagil karterituulutuses mingi tropp ees on et simmeri vahelt välja ajama hakkab.
Kindlasti mitte ei ole kuskil mingit troppi, karp sai tutikas, kaane all on torud puhtad ja muud torud käivad kõik läbi nii nagu peab. Tuuleklapid panin ka uuemad sest vanemal oli väiksem läbilaske võime. Kuigi selles suhtes on sul õigus, mul oli ka yks laip millel oli korralik piston slap, seal oli muidugi vanem tuul aga tõmbas ära..
Aga veel mainin ära et ajastus sai ka yle vaadatud, paigas.
Aga veel mainin ära et ajastus sai ka yle vaadatud, paigas.
Külma mootoriga saab mõõta ühe silindri 2- 3-4 dale jõuab õlipump juba õli silindriseintele pritsida ja need muutuvad seetõttu tihedamaks ja moonutavad tulemust.Väljalaskeklappide põlemine ei tekita survet karterisse-mootor longab.
Saan harva sõita SAABIGA.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma ikka motlesin silindrites rohkusid, teineasi et kas klapikabri kaane sees olevad torud on ka puhtad? Mitte umbes
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jah rõnga vahe silindris,ilmselt mõõtsid ikka ploki servas olevast tagi- ja kulumisrandist allpoolt ,tähtis on ka ,et rõngas oleks võrdsel sügavusel,umbes nii ,et jätad kolvile teise rõnga ja siis kolviga vajutad kuni rõngas kandma jääb.Lukuvahed sõitnud mootori kohta normaalsed,lukuvahed ei tohi kolvil kattuda.Kas mõõtmise ajal oli segusiiber täiesti lahti?Kas märjalt tähendab ,et panid õli silindrisse,ma arvan.Kui kõik silinrid jäid alla 6-e ,suht võrdselt ja pärast 8kanti ,siis seda on ikkagi vähe ja tundub ,et ka klapid pole kõige värskemad.Kas silindrite seinad on siledad,mitte kriimudega?
Saan harva sõita SAABIGA.
Mõõdud ikka jah tööpinnalt. Silindrite seinad tip top, märjalt õliga. Mina sest segusiibri asjast aru ei saa, pean manuaalselt mingi asja sinna vahele panema? Gaasipedaali vajutamise ja mittevajutamise puhul olid tulemused samad. Rõngaste taga oli ikka mingit põlenud õli sodi. Oleks võinud ennem lahtikakkumist vaesemehe lekketesti ka teha tegelikult jah...
Arvan,et sul juba kõik paigas!Tavaliselt tootja teeb pakendile mingigi joonise,Haynes annab infot teise rõnga kohta ,et seal TOP üleval ja arvan ,et põhjus peitub selles ,et nende paksused väga sarnased ja silmaga seda ei erista,vaid ristlõige on erinev..Olen vähe roostes aga mäletamist mööda paljudel ülemistel rõngastel pole paigaldusel vahet,kui tootja eraldi ei märgi ja suurendusega uurides kah vahet pole. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ikka vahe, kuidas rõngas käib. kuidas pidi ja kuhu jääb veel rõnga ava, see kah tähtis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Siin on tähelepanuta jäänud paar ilmset fakti.
1. Pärast teistkordet mootori mahavõttu jookseb kosest õle otsakaane vahelt.Kaine loogika ütleb seda.Kui kuni selle hekteni õle sealt ei tulnud, siis mitte ükski vägi seda leket sinna ise-eneslikult ei tekita.Kuidas see leke sinna tekkis?Otsakaan käis pärast mootori mahavõttu maas.Kas plokikaanetihend läks krimpsu sealt otsakaant tagasi pannes, mida on endal korduvalt juhtunud.Ja see jäi märkamata.Või siis pandi valede töövõtetega kokku tagasi.Õige järjekord on nii- otsakaane plokki minevad poldid 4 tükki mitte väga kõvasti kinni ja siis tuleb need kaks polti plokikaane külge kinni tõmmata.Ja pärast seda kõik plokki minevad poldid kõik kinni.Muidu jääbki lekkima.Koske muidugi on niiviisi raske saada.
2. Simmerlingidel on kaks põhiparameetrit.Välismõõt ja sisemõõt.Kui see klapib, siis simmer on ju korras.Kõigil simmereil on need mõõdud peal kirjas.Jah seal on veel kolmas mõõde, aga see pole hetkel oluline. Simmeri vahetuse puhul olen vahest märganud väga sügavat vagu vända või võlli sees.Sellest tuleb uus simmer vanast nihkesse mööda panna.Profiili erinevususest oli ka juttu.Selle vao kuju ja uue profiili kuju kahe peale kokku võisidki lekkele loa anda.
3. Kaugjuhtmise teel kinnisele mootorile diagnoosi panemine????????????!!!!!!!!!! Keeniuste rubriik oli ju kusagil mujal.
Kuna on kaks võimalikku suunda lekkeks.Kas üles (klapid) või alla (rõngad-silindrid), siis puuduvad võimalused täpse diagnoosi panemiseks.Kõik erineva teooria siia otsa on tühi töö.Teada saab vaid- kaan survestada:kui see pole tihe (100% niikuinii ei ole), siis vaatab edasi.
1. Pärast teistkordet mootori mahavõttu jookseb kosest õle otsakaane vahelt.Kaine loogika ütleb seda.Kui kuni selle hekteni õle sealt ei tulnud, siis mitte ükski vägi seda leket sinna ise-eneslikult ei tekita.Kuidas see leke sinna tekkis?Otsakaan käis pärast mootori mahavõttu maas.Kas plokikaanetihend läks krimpsu sealt otsakaant tagasi pannes, mida on endal korduvalt juhtunud.Ja see jäi märkamata.Või siis pandi valede töövõtetega kokku tagasi.Õige järjekord on nii- otsakaane plokki minevad poldid 4 tükki mitte väga kõvasti kinni ja siis tuleb need kaks polti plokikaane külge kinni tõmmata.Ja pärast seda kõik plokki minevad poldid kõik kinni.Muidu jääbki lekkima.Koske muidugi on niiviisi raske saada.
2. Simmerlingidel on kaks põhiparameetrit.Välismõõt ja sisemõõt.Kui see klapib, siis simmer on ju korras.Kõigil simmereil on need mõõdud peal kirjas.Jah seal on veel kolmas mõõde, aga see pole hetkel oluline. Simmeri vahetuse puhul olen vahest märganud väga sügavat vagu vända või võlli sees.Sellest tuleb uus simmer vanast nihkesse mööda panna.Profiili erinevususest oli ka juttu.Selle vao kuju ja uue profiili kuju kahe peale kokku võisidki lekkele loa anda.
3. Kaugjuhtmise teel kinnisele mootorile diagnoosi panemine????????????!!!!!!!!!! Keeniuste rubriik oli ju kusagil mujal.
Kuna on kaks võimalikku suunda lekkeks.Kas üles (klapid) või alla (rõngad-silindrid), siis puuduvad võimalused täpse diagnoosi panemiseks.Kõik erineva teooria siia otsa on tühi töö.Teada saab vaid- kaan survestada:kui see pole tihe (100% niikuinii ei ole), siis vaatab edasi.