Tere,
mured järgmised:
1.Käivitub raskelt.
2.Kohalt minek on vaevaline nii sooja kui ka külma mootoriga, esimese ja teise käiguga tundub nagu hing oleks kinni ja korralikult liikuma hakkab alles siis kui pöörded on jõudnud ~2000RPM juurde, ülejäänud käikudega liigub edukalt.
3.Pöörded on sõidu ajal ~300 võrra kõrgemad kui ennem.
Autoks siis 2002 aasta 9-5 2.0t 110kW, milles võib olla probleem ?
Jõu probleemid
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Palju milles, õigem oleks ikka TECH 2 ennem külge panna ja siis remontida.
Muidu : MAF, DI(+küünlad), vändaandur, bensupump...
Muidu : MAF, DI(+küünlad), vändaandur, bensupump...
__In Boost We Trust__
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kuidas saab manuaalkastil olla kindla kiiruse juures äkki 300 rpm-i kõrgemal pöörded, see mu pähe ei mahu. Ainult et sidur libiseb? Sel juhul peaks ju jube kärsakas juba olem ja see auto ilmselt ei liiguks üldse. Automaadi puhul kahtlustaks läbilibisemist jms.
Probleemid said lahenduse, tegemist oli vigase väntvõlli anduriga, lisaks vahetasin ära ka õlifiltri, õli ja õhufiltri ning masin liigub nii nagu ennem. Suur aitäh kõigile kes vaevusid aitama ja siia teemasse kirjutama.
Loodetavasti said ka infot et õlivahetus peaks toimuma maksimaalselt 10 tuhane tagant, olenemata õlitootja lubadustest ,LongLast vms.