Jõu probleemid

Vasta
Kasutaja avatar
MairoH
Postitusi: 6
Liitunud: N Nov 02, 2017 20:23
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3 184kW

#1

N Nov 02, 2017 22:18

Tere,
mured järgmised:
1.Käivitub raskelt.
2.Kohalt minek on vaevaline nii sooja kui ka külma mootoriga, esimese ja teise käiguga tundub nagu hing oleks kinni ja korralikult liikuma hakkab alles siis kui pöörded on jõudnud ~2000RPM juurde, ülejäänud käikudega liigub edukalt.
3.Pöörded on sõidu ajal ~300 võrra kõrgemad kui ennem.
Autoks siis 2002 aasta 9-5 2.0t 110kW, milles võib olla probleem ?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

R Nov 03, 2017 6:33

Palju milles, õigem oleks ikka TECH 2 ennem külge panna ja siis remontida.
Muidu : MAF, DI(+küünlad), vändaandur, bensupump...
__In Boost We Trust__
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#3

R Nov 03, 2017 6:59

Milline on auto käigukast? Manuaal või automaat.
Kasutaja avatar
MairoH
Postitusi: 6
Liitunud: N Nov 02, 2017 20:23
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3 184kW

#4

R Nov 03, 2017 7:36

:roll: Ehk on ka kedagi soovitada Tartumaa kandist kelle juurde võiks minna diagnosti ? :roll:
Tegemist viiese manuaaliga.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#5

R Nov 03, 2017 8:20

MairoH kirjutas:
R Nov 03, 2017 7:36
:roll: Ehk on ka kedagi soovitada Tartumaa kandist kelle juurde võiks minna diagnosti ? :roll:
Tegemist viiese manuaaliga.
Klubiline Torque.
Kasutaja avatar
MairoH
Postitusi: 6
Liitunud: N Nov 02, 2017 20:23
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3 184kW

#6

R Nov 03, 2017 8:44

Ron24 kirjutas:
R Nov 03, 2017 8:20
MairoH kirjutas:
R Nov 03, 2017 7:36
:roll: Ehk on ka kedagi soovitada Tartumaa kandist kelle juurde võiks minna diagnosti ? :roll:
Tegemist viiese manuaaliga.
Klubiline Torque.
Aitäh, võtan temaga esimesel võimalusel ühendust.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

R Nov 03, 2017 9:46

Kuidas saab manuaalkastil olla kindla kiiruse juures äkki 300 rpm-i kõrgemal pöörded, see mu pähe ei mahu. Ainult et sidur libiseb? Sel juhul peaks ju jube kärsakas juba olem ja see auto ilmselt ei liiguks üldse. Automaadi puhul kahtlustaks läbilibisemist jms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
MairoH
Postitusi: 6
Liitunud: N Nov 02, 2017 20:23
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3 184kW

#8

E Nov 06, 2017 20:23

Probleemid said lahenduse, tegemist oli vigase väntvõlli anduriga, lisaks vahetasin ära ka õlifiltri, õli ja õhufiltri ning masin liigub nii nagu ennem. Suur aitäh kõigile kes vaevusid aitama ja siia teemasse kirjutama. ;)
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#9

E Nov 06, 2017 21:14

Loodetavasti said ka infot et õlivahetus peaks toimuma maksimaalselt 10 tuhane tagant, olenemata õlitootja lubadustest ,LongLast vms.
Kasutaja avatar
MairoH
Postitusi: 6
Liitunud: N Nov 02, 2017 20:23
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3 184kW

#10

E Nov 06, 2017 23:02

yllar kirjutas:
E Nov 06, 2017 21:14
Loodetavasti said ka infot et õlivahetus peaks toimuma maksimaalselt 10 tuhane tagant, olenemata õlitootja lubadustest ,LongLast vms.
Tegin 8000 km pealt, õlivahetuse maksimum piirid jätaks meeleldi kompimata aga tänan info eest. :thumb:
Vasta