9-5 2.3t BioPower Aero - miks vähem KW kui tavaline Aero?
Lihtsalt huvipärast tekkis küsimus, et miks 2,3t BioPower mootoritega Aerodel on kõigest 154kw, mitte 191 nagu tavalistel bensukatel? Kas siis pole ka soovitatav sellisele mootorile softi muutmisega KW juurde anda?
2.3t mootoriga ei ole 9-5 Aero ja nn BioPower tehasesoft on 136kw bensiiniga ja ca 156kw RE85 ga. Ja kui 2.3 T mootoriga 9-5 Aero ECU soft muuta BioPoweriks siis ilma pihusteid vahetamata 191kw le lisa ei saa.
Miks küsisin, oli see kuulutus: https://www.blocket.se/kalmar/Saab_9_5_ ... 9.htm?aw=1 Kui selle auto reg numbriga nüüd https://biluppgifter.se/ või https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb/ lehelt tausta uurida, siis annab mõlemal lehel, et tegu on just SAAB 9-5 AERO BIOPOWER mudeliga. Polnud ka enne kohanud, seetõttu küsisin. Kui ta nö liba-aero oleks, siis ei oleks ju sellist mudelitähist seal andmetes? Igatahes näitab et Aero, aga pole 191KW, seetõttu segadus
Komistasin sellise info otsa: viimane "päris" Aero toodeti 2008. Alates 2009 olid kõik Aerod BioPower mootoriga, tehtud väike Hirschi järeleaitamine KW osas, lisatud topeltsummutid (ka seda mitte kõikidel versioonidel), midagi nipet-näpet veel ja oligi olemas BioPower Aero.