Mootor jooksis kokku?
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: R Okt 13, 2017 22:03
- Asukoht:
- Auto:
Tere, äkki keegi targem oskab aidata murega.
Mure siis selline, et täna sõitsin Tallinnast Pärnu poole ja siis umbes poole tee peal hakkas mootoris jõud kaduma ja tuli mingi imelik klõbin mootorisse, jätsin siis mootori seisma ja proovisin uuesti käivitada, pidi kaua käiama, et mootor tööle läheks. Sain siis mootori tööle, kuid gaasi andes oli imelik hääl ja jõudu ikka polnud, nagu oleks kinni poonud vms. Jätsin siis uuesti mootori seisma ja rohkem käima ei läinud.
Temperatuur oli normaalne, õli ja kõik ka normis.
Autoks 1998 9-5 ja mootor 2.0t 110kw.
Ette tänades!
Mure siis selline, et täna sõitsin Tallinnast Pärnu poole ja siis umbes poole tee peal hakkas mootoris jõud kaduma ja tuli mingi imelik klõbin mootorisse, jätsin siis mootori seisma ja proovisin uuesti käivitada, pidi kaua käiama, et mootor tööle läheks. Sain siis mootori tööle, kuid gaasi andes oli imelik hääl ja jõudu ikka polnud, nagu oleks kinni poonud vms. Jätsin siis uuesti mootori seisma ja rohkem käima ei läinud.
Temperatuur oli normaalne, õli ja kõik ka normis.
Autoks 1998 9-5 ja mootor 2.0t 110kw.
Ette tänades!
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: R Okt 13, 2017 22:03
- Asukoht:
- Auto:
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: R Okt 13, 2017 22:03
- Asukoht:
- Auto:
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Teine mootor alates 300euri, vahetus 12 tundi tööd, +vedelikud. Teisel mootoril tuleb kindlasti lahti võtta karteripõhi, kontrollida saaled+ ketikomplekt. Ise ostsin põlenud autolt mootori mille omanik väitis, et mootor on raudpolt korras. Kodus selgus karteripõhja alt võttes, et sain hunniku vanarauda.
Aga mida peaks tegema, et sellist asja ennetada? Üks asi on ma saan aru, et õlivõtturi puhastamine? Kas peaks tegema ka mootori sisepesu või teeb see asja ainult hullemaks? Kui karteripõhi on alt ära, kas on võimalik midagi vaadata mis annaks ka aimu eelseisvast? Mul on plaanis ka osta 2,3 9-5 aga tahaks teha kõik võimalik, et sellist olukorda vältida.
Ma saan siis aru, et peamine paharet ongi õlirõhk miks need mootorid enamus ära surevad? Mulle meenub, et kunagi pakuti nn vahetusfondi taastatud mootoreid. Kas täna ka see veel toimib või on täna seis selline, et viska minema see auto kui mootor läheb?
Muidu plaanis on osta Aero 184kW. Ls ca 300000.
Muidu plaanis on osta Aero 184kW. Ls ca 300000.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
- Asukoht: Läänemaa/Tallinn
- Auto: Saab 9-3 LPT MY99
Mina olen aru saanud et B205/B235 mootorite karterituulutus on kehva lahendusega(hiljem mitmeid kordi uuendatud läbi aastate) ning lisaks sellele, kui õlivahetusvälpadest mitte kinni pidada, hakkavad õlijäägid ladestuma mootorisse. See viib teatud hetkel selleni, et karteripõhjas olev õlivõtusõel ummistub sellest õlipläustist, mis omakorda jätab õlipumba ja saaled kuivale ning ongi aamen.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tegelikult on veel üks märk mida olen märkanud, et 9-5 saaled kisuvad end kõveraks ümber võlli kaela. ja päris kõvasti hoiavad kaela ümbert kinni. mootorit kokku pannes paned saale väikese pinguga plokki või siis kepsu pesasse. aga 9-5 mootorit lahti võttes on tavaliselt kepsu saaled kõvasti ümber võlli kaela... aga kuidas sinna veel õli vahele mahub, vot selles küsimus. kuigi õli tuleb survega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ei ole need mootorid midagi nii hullud, kui hooldad siis kestavad.
Viimati muutis yllar, K Dets 27, 2017 20:13, muudetud 1 kord kokku.
Absoluutselt nõus Yllariga,10a.jooksul on omanud 6-te OG9-5 Aerot,2 oli MY02 ja 4 MY04.Läbisõitudega 190000-285000km.Mitte ühelgi polnud keti ega mootori kokku jooksmist.Kuna olid linnasõidu autod,siis välp oli max 10000km,õli ainult Mobil1 0-W40,õlifilter Knecht Mahle,kütus Neste või Statoil 98 ja vastu sain muretu kulgemise.