Vaakumi küsimused
9-5 Aero 2002 184kW.
Susiseb. Kui pidurit vajutan, jääb vait. Kas ma võin juba võimendi ära tellida või on seal veel mingi muu viga võimalik?
Kas selle susina pärast ei lähe turbo kell ka punase peale?
Kas turbo vaakumklapp peabki lükkama hooba, mitte tõmbama? Või miks ma suutsin geomeetria hooba turbo küljes ainult vasakule lükata ehk siis klapist eemale?
Kuidas ma tean kas mul on BPC klapi voolikud õigesti ühendatud kuna neid saab ju kõiki kolme omavahel ringi tõsta?
Susiseb. Kui pidurit vajutan, jääb vait. Kas ma võin juba võimendi ära tellida või on seal veel mingi muu viga võimalik?
Kas selle susina pärast ei lähe turbo kell ka punase peale?
Kas turbo vaakumklapp peabki lükkama hooba, mitte tõmbama? Või miks ma suutsin geomeetria hooba turbo küljes ainult vasakule lükata ehk siis klapist eemale?
Kuidas ma tean kas mul on BPC klapi voolikud õigesti ühendatud kuna neid saab ju kõiki kolme omavahel ringi tõsta?
Nii, hakkasime pidurivõimendit vahetama ja töö käigus tuli välja, et peasilindri ja võimendi vahelisel tihendil oli tükk väljas. Suure hurraaga uus O rõngas ja kokku aga ikka susiseb, siga Turbo seier ka punaseni ei jõua. Vaevalt, et see võimendi peabki natuke susisema? Kas see on väga hull mõte, kui panna võimendi vaakum pimedaks ja minna siis proovima?
ei tea kas turbo seier on sellega seotud,kuid selle O rõnga susin ei tohiks salongi kostuda.Kui paned võimendi vaakumi pimedaks kaob susin ära.Võid ju nüüd oma turbo seierit katsetada, KUID ARVESTA PEA OLEMATUTE PIDURITEGA!!! nüüd saad ainult aeglustada. edu uuel aastal!
Saan harva sõita SAABIGA.
Aga ma vist muud moodi seda boosti proovida ei saa kui ainult sõites? Minumeelest kohapeal ei anna ta sama välja kui sõites. Või saab nii proovida, et vaatan palju praegu kohapeal välja läheb ja siis panen piduri vaakumi kinni ja vaatan kas seier läheb kaugemale?
Kohapeal ei saagi boosti tekkida, ainult suuremal mootori koormamisel, milleks on vaja sõita. Mis sa vaevad pead, sõida läbi, uurime. Susisev vaakumvõimendi vajaks kindlasti vahetust. Boostile on selle mõju marginaalne, kuna sa ju gaasi hoides ei pidurda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sõidaks ausalt heameelega läbi aga vahemaa on 230km + praam
Aga ausalt öeldes mind häirib boosti puudumine rohkem kui see susin. Ma lihtsalt arvasin, et need on omavahel seotud. Kui ma nüüd hakkan edasi tegelema boosti otsimisega ja võimendi jätan susisema, siis mis tagajärjed sellel on?
Aga ausalt öeldes mind häirib boosti puudumine rohkem kui see susin. Ma lihtsalt arvasin, et need on omavahel seotud. Kui ma nüüd hakkan edasi tegelema boosti otsimisega ja võimendi jätan susisema, siis mis tagajärjed sellel on?
Või äkki ma olen alustanud valest otsast Kui palju turbo seier peaks punase peale minema 184kw automaat Aerol? Ma mäletan, et mu manuaal 169kW Aerol läks kolmanda käiguga ikka sinna umbes punase keskele aga praegune ulatab vaevalt punase osani.
Paluks veel abi. Siin videos on ca 2.05 alates näha kuidas vanal on selle õhutoru küljes kiirühendusega mingi toru. Minul pole seal midagi. Olen otsinud netist mis seal käima peab ja olen leidnud pilte kus see kiirühendus on teistel ka ühendamata. Arvasin et seal siis ei peagi midagi käima kuni seda videot nägin
https://www.youtube.com/watch?feature=y ... 6kWoCzDBdg
https://www.youtube.com/watch?feature=y ... 6kWoCzDBdg
Tänan. Aga ma leidsin selle teema ja tuleb vist välja, et automaatkastiga see peabki tühi olema
http://www.saablink.net/forum/general-9 ... pics/62714
http://www.saablink.net/forum/general-9 ... pics/62714
Aut. kasti puhul peab see auk olema hermeetiliselt suletud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989