Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Vasta
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#1

L Jaan 27, 2018 18:28

Tere.

Kas keegi teab kus saab homme, pühapäeva hommikul Tartus Saabile diagnostika teha? Mootorituli hakkas põlema pärast käivitus. Tahaks asja üle vaadata enne kui Saaremaale sõitma hakkan.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 434
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#2

L Jaan 27, 2018 19:35

sigaelmar kirjutas:
L Jaan 27, 2018 18:28
Tere.

Kas keegi teab kus saab homme, pühapäeva hommikul Tartus Saabile diagnostika teha? Mootorituli hakkas põlema pärast käivitus. Tahaks asja üle vaadata enne kui Saaremaale sõitma hakkan.
Võta korraks mootori kaitse välja.Diagnostikale hakka mõtlema siis kui viga peale seda alles on.
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

L Jaan 27, 2018 20:09

Pärast pikka sõitu ja siis pärast pikka seismist hakkas kohe käivitamisel põlema. Pärnus otsisin diagnostikat, Catweesis ja Taunexis abivalmid mehed, proovisid aidata aga ei saanud oma masinaga sisse. Samal ajal ma keerasin igaks juhuks paagi korki ja näppisin juhet mida ma hiljuti liigutanud olin ja järgmisel käivitusel oli tuli kustus. Seda siis niikauaks kuni Pärnust Tartu jõudsin ja siis lasin autol kolm tundi seista. Ma arvan, et see tuli tuleb homme samamoodi jälle tagasi. Muidu see oli vist nr 17 kaitse, mida välja pidi võtma?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 434
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#4

P Jaan 28, 2018 7:41

Kui sul 9-5 siis jah kaitse nr. 17. Kaitsmeploki kaanel on täpsemalt kirjas kus miski kaitse asub.
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#5

P Jaan 28, 2018 10:04

Ja selle ära võtmisega ei ole mingit ohtu "vihma käest räästa alla sattuda"?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 434
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#6

P Jaan 28, 2018 11:42

Ei, see lihtsalt kustutab vead ära. Kui miskit tuksis on tuleb viga tagasi, selle liigutusega saad välistada mingi hetkelise anomaalia.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6972
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

P Jaan 28, 2018 12:40

Kaitsme eemaldamine ei kustuta vigu. Kui on lihtsamad OBD vead, siis ei süüta lihtsalt kohe CEL tulukest.
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#8

P Jaan 28, 2018 23:04

Kuressaare - Pärnu - Tartu - Pärnu - Kuressaare reisi peale siis maanteel sõidust sai ainult Kuivastu - Kuressaare osa põleva tulega sõidetud. Ma kartsin, et auto mootor on nii avarii režiimiga ja küttekulu suurem, piiratud võimsus või mida iganes aga mulle tundus, et auto sõidab isegi paremini põleva tulega. Ok tundmine pole mingi mõõteriist aga kindel oli see, et kompuutri järgi võttis auto siis 0.3 - 0.4 liitrit vähem kütust. Hiljem küll meenus, et tagasi tulles sai Pärnust tangitud Circle K 98 miles kütust, võibolla hoopis see tegi Olerexi bensiinile silmad ette. Kui see tõesti nii on, siis on bensiinil ja bensiinil ikka tuntav vahe sees. Ma pole küll veel diagnostikat teinud aga teine teooria mis mul peast läbi käis, oli see, et mingi element ikkagi on tuksis ja andis autole valeinfot ja nüüd kui mootor vea tuvastas ja tule põlema pani, hakkas auto kasutama mingeid avariiväärtusi ja need on paremad kui selle tuksis asjast tulevad andmed.
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 468
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#9

E Jaan 29, 2018 9:24

Kindlasti ei ole mõistlik 9-5 ga kasutada 95e bensiini, ja olereks ja aleksela kütuse kvaliteet sõlub konkreetsest tanklast. Mina ei riskiks neist küll midagi tankida. Voodooga sa viga kindlaks ei ja vaevalt on saaremaal pädevaid asutusi kes sellega hakkama saavad. Ainuke võimalus Tallinn.
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#10

E Jaan 29, 2018 9:59

Boschi diagnostikaga ühtteist ikka nägi ka minu autol, ma vaatan õhtul üle mis viga seal sees istub. Praegu ma selle pärast mandrile tagasi küll sõitma ei hakka, eriti kui veel auto hästi sõidab ka. Aga siis on küll kahju kui tõesti bensiinist nii suur erinevus tuleb. Meil siin Circle K tanklat pole.
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 276
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#11

E Jaan 29, 2018 10:22

Saaremaal või Pihtla RT poiste poole pöörduda, või siis kuressaare ametikooli. Boschiga oleneb litsentsist näeb suhteliselt hästi vigu ning saab ka parameetreid muuta, mina pole veel igatahes hätta jäänud, ainult oma mõistus ei hooma alati kõike.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#12

E Jaan 29, 2018 10:31

Muidu Googlega leiab, et Leisi meestel on TECH2 olemas. Kui Boschiga aru ei saa, siis ma vist esimesena pöördun nende poole.
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#13

E Jaan 29, 2018 20:49

Ok äkki mõni administraator tahab sellest juba eraldi teema lahutada aga mul on Saabil sees kaks viga: P1334 ja P1312. Millele see viitab? DI kassett?
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 468
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#14

E Jaan 29, 2018 21:25

sigaelmar kirjutas:
E Jaan 29, 2018 20:49
Ok äkki mõni administraator tahab sellest juba eraldi teema lahutada aga mul on Saabil sees kaks viga: P1334 ja P1312. Millele see viitab? DI kassett?
Õigel teel oled.
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#15

E Jaan 29, 2018 21:49

Kui ma küünlaid kontrollisin ja määrisin, siis ma nägin, et DI korpuses on pragu ka, ilmselt siis siin enam muud nuputada pole vaja?
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3220
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#16

T Jaan 30, 2018 1:12

See pragu ei määra seal väga midagi!

Oleme erinevaid DI-sid lahti kaanetanud ja otsest seost DI-surmaga sellel praol ei tuvastanud!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#17

T Jaan 30, 2018 10:42

Aga ilmselt mul on ikkagi varsti uut DI kassetti vaja? Mis tootja omi eelistada võiks ja mida vältida?
Kasutaja avatar
Skrow
Postitusi: 49
Liitunud: T Mai 10, 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 SE 2.0 MY99 155 kw, Saab 9-5 Aero MY04 184 kw.

#18

T Jaan 30, 2018 11:43

Osta OEM, sellele ei ole adekvaatset asendust. Tootjaks originaalile on SEM (Svenska Elektromagneter AB).
RJ85
Postitusi: 100
Liitunud: T Apr 14, 2015 11:15
Asukoht:
Auto:

#19

T Jaan 30, 2018 15:46

yllar kirjutas:
E Jaan 29, 2018 9:24
Kindlasti ei ole mõistlik 9-5 ga kasutada 95e bensiini, ja olereks ja aleksela kütuse kvaliteet sõlub konkreetsest tanklast. Mina ei riskiks neist küll midagi tankida. Voodooga sa viga kindlaks ei ja vaevalt on saaremaal pädevaid asutusi kes sellega hakkama saavad. Ainuke võimalus Tallinn.
Võibolla rumal küsimus, aga miks 9-5 ga ei ole mõistlik kasutada 95e bensiini. Pean tunnistama, et ise olen sõitnud 95 bensiiniga. Kas peaksin muretsema? Tänud ette
Kasutaja avatar
Skrow
Postitusi: 49
Liitunud: T Mai 10, 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 SE 2.0 MY99 155 kw, Saab 9-5 Aero MY04 184 kw.

#20

T Jaan 30, 2018 16:12

Uh..oma tähelepanekuist tean, et 95'ega on summuti nagu tahmasem. Lugenud olen ka, et võib pihusteisse sadet koguda. Vahel satun tanklatesse kus parim oktaanarv on 95 ja siis tangin sealt, muidu alati 98 kuna hinnavahe on tegelikult ju väike.

9-5'e kasutaja juhendist:
Recommended fuel: The engine in your Saab 9-5 is designed to
operate on unleaded gasoline that has an
octane rating of 87 or higher
Väljavõte US juhendist ja nende 87 kütus vastab laias laastus meie 92'ele.
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 276
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#21

T Jaan 30, 2018 16:37

Mina olen täheldanud rohkelt detoneerimist 95 kütusega, loogiline ka iseenesest, teiseks on eesti kütuses kasutatav etanool, mis üldjuhul nendest aegadest kui mul veel Golf oli, tekitas pihustitele mingid vaigu laadseid olluseid. Peale 98 tankimist sellised probleemid kadusid. Ise samuti igal võimalikul variandil tangin 98 oktaanarvuga bensiini ning lisan ka kord kvartalis oktaanarvutõstjat.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 468
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#22

K Jaan 31, 2018 6:47

9-5 DI kassette vahetasin 10a ja 350 tuhande km jooksul umbes 3 korda, iga kord ostsin kasutatud umbes 50-60 eur eest. Võimalik et ostes uue 300€ eest saanuks ainult sellega läbi. 98 kasutades tundus mootori töö rahulikum, kestis see minu käes ilma remonti vajamata kuni 595 tuhat km, võiimalik et sõidab kuskil Rakvere kandis täna ka edasi.
Viimati muutis yllar, T Apr 03, 2018 19:33, muudetud 1 kord kokku.
sigaelmar
Postitusi: 829
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#23

T Apr 03, 2018 17:04

Ma lisan siia nüüd natuke infot, võibolla on tulevikus kellegile veel abiks. Ma leidsin üles põhjuse, miks mootorituli põlema hakkas. Mul läks nimelt küünalde määrde lisamisega veidi lappama kui ma küünlaid kontrollisin ja kui ma DI uuesti maha võtsin, et vahetama hakata, siis esimese silindri küünla ots oli täiega määrdega koos ja ülejäänutel leidus ka seda piisavalt. Puhastasin küünla tipud määrdest ära ja süütepooli vedrud ka niipalju kui sain ja hakkas mootor sujuvamalt tööle ja pole mootorituli ka rohkem kollitanud.
Vasta