1. leht 1-st

Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Postitatud: L Jaan 27, 2018 18:28
Postitas sigaelmar
Tere.

Kas keegi teab kus saab homme, pühapäeva hommikul Tartus Saabile diagnostika teha? Mootorituli hakkas põlema pärast käivitus. Tahaks asja üle vaadata enne kui Saaremaale sõitma hakkan.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: L Jaan 27, 2018 19:35
Postitas Ron24
sigaelmar kirjutas:
L Jaan 27, 2018 18:28
Tere.

Kas keegi teab kus saab homme, pühapäeva hommikul Tartus Saabile diagnostika teha? Mootorituli hakkas põlema pärast käivitus. Tahaks asja üle vaadata enne kui Saaremaale sõitma hakkan.
Võta korraks mootori kaitse välja.Diagnostikale hakka mõtlema siis kui viga peale seda alles on.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: L Jaan 27, 2018 20:09
Postitas sigaelmar
Pärast pikka sõitu ja siis pärast pikka seismist hakkas kohe käivitamisel põlema. Pärnus otsisin diagnostikat, Catweesis ja Taunexis abivalmid mehed, proovisid aidata aga ei saanud oma masinaga sisse. Samal ajal ma keerasin igaks juhuks paagi korki ja näppisin juhet mida ma hiljuti liigutanud olin ja järgmisel käivitusel oli tuli kustus. Seda siis niikauaks kuni Pärnust Tartu jõudsin ja siis lasin autol kolm tundi seista. Ma arvan, et see tuli tuleb homme samamoodi jälle tagasi. Muidu see oli vist nr 17 kaitse, mida välja pidi võtma?

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: P Jaan 28, 2018 7:41
Postitas Ron24
Kui sul 9-5 siis jah kaitse nr. 17. Kaitsmeploki kaanel on täpsemalt kirjas kus miski kaitse asub.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: P Jaan 28, 2018 10:04
Postitas sigaelmar
Ja selle ära võtmisega ei ole mingit ohtu "vihma käest räästa alla sattuda"?

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: P Jaan 28, 2018 11:42
Postitas Ron24
Ei, see lihtsalt kustutab vead ära. Kui miskit tuksis on tuleb viga tagasi, selle liigutusega saad välistada mingi hetkelise anomaalia.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: P Jaan 28, 2018 12:40
Postitas Trionic
Kaitsme eemaldamine ei kustuta vigu. Kui on lihtsamad OBD vead, siis ei süüta lihtsalt kohe CEL tulukest.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: P Jaan 28, 2018 23:04
Postitas sigaelmar
Kuressaare - Pärnu - Tartu - Pärnu - Kuressaare reisi peale siis maanteel sõidust sai ainult Kuivastu - Kuressaare osa põleva tulega sõidetud. Ma kartsin, et auto mootor on nii avarii režiimiga ja küttekulu suurem, piiratud võimsus või mida iganes aga mulle tundus, et auto sõidab isegi paremini põleva tulega. Ok tundmine pole mingi mõõteriist aga kindel oli see, et kompuutri järgi võttis auto siis 0.3 - 0.4 liitrit vähem kütust. Hiljem küll meenus, et tagasi tulles sai Pärnust tangitud Circle K 98 miles kütust, võibolla hoopis see tegi Olerexi bensiinile silmad ette. Kui see tõesti nii on, siis on bensiinil ja bensiinil ikka tuntav vahe sees. Ma pole küll veel diagnostikat teinud aga teine teooria mis mul peast läbi käis, oli see, et mingi element ikkagi on tuksis ja andis autole valeinfot ja nüüd kui mootor vea tuvastas ja tule põlema pani, hakkas auto kasutama mingeid avariiväärtusi ja need on paremad kui selle tuksis asjast tulevad andmed.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: E Jaan 29, 2018 9:24
Postitas yllar
Kindlasti ei ole mõistlik 9-5 ga kasutada 95e bensiini, ja olereks ja aleksela kütuse kvaliteet sõlub konkreetsest tanklast. Mina ei riskiks neist küll midagi tankida. Voodooga sa viga kindlaks ei ja vaevalt on saaremaal pädevaid asutusi kes sellega hakkama saavad. Ainuke võimalus Tallinn.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: E Jaan 29, 2018 9:59
Postitas sigaelmar
Boschi diagnostikaga ühtteist ikka nägi ka minu autol, ma vaatan õhtul üle mis viga seal sees istub. Praegu ma selle pärast mandrile tagasi küll sõitma ei hakka, eriti kui veel auto hästi sõidab ka. Aga siis on küll kahju kui tõesti bensiinist nii suur erinevus tuleb. Meil siin Circle K tanklat pole.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: E Jaan 29, 2018 10:22
Postitas Piktor
Saaremaal või Pihtla RT poiste poole pöörduda, või siis kuressaare ametikooli. Boschiga oleneb litsentsist näeb suhteliselt hästi vigu ning saab ka parameetreid muuta, mina pole veel igatahes hätta jäänud, ainult oma mõistus ei hooma alati kõike.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: E Jaan 29, 2018 10:31
Postitas sigaelmar
Muidu Googlega leiab, et Leisi meestel on TECH2 olemas. Kui Boschiga aru ei saa, siis ma vist esimesena pöördun nende poole.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: E Jaan 29, 2018 20:49
Postitas sigaelmar
Ok äkki mõni administraator tahab sellest juba eraldi teema lahutada aga mul on Saabil sees kaks viga: P1334 ja P1312. Millele see viitab? DI kassett?

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: E Jaan 29, 2018 21:25
Postitas yllar
sigaelmar kirjutas:
E Jaan 29, 2018 20:49
Ok äkki mõni administraator tahab sellest juba eraldi teema lahutada aga mul on Saabil sees kaks viga: P1334 ja P1312. Millele see viitab? DI kassett?
Õigel teel oled.

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: E Jaan 29, 2018 21:49
Postitas sigaelmar
Kui ma küünlaid kontrollisin ja määrisin, siis ma nägin, et DI korpuses on pragu ka, ilmselt siis siin enam muud nuputada pole vaja?

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: T Jaan 30, 2018 1:12
Postitas vvs
See pragu ei määra seal väga midagi!

Oleme erinevaid DI-sid lahti kaanetanud ja otsest seost DI-surmaga sellel praol ei tuvastanud!

Re: Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Postitatud: T Jaan 30, 2018 10:42
Postitas sigaelmar
Aga ilmselt mul on ikkagi varsti uut DI kassetti vaja? Mis tootja omi eelistada võiks ja mida vältida?

Re: Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Postitatud: T Jaan 30, 2018 11:43
Postitas Skrow
Osta OEM, sellele ei ole adekvaatset asendust. Tootjaks originaalile on SEM (Svenska Elektromagneter AB).

Re: Eesti SAABiremontijate andmed

Postitatud: T Jaan 30, 2018 15:46
Postitas RJ85
yllar kirjutas:
E Jaan 29, 2018 9:24
Kindlasti ei ole mõistlik 9-5 ga kasutada 95e bensiini, ja olereks ja aleksela kütuse kvaliteet sõlub konkreetsest tanklast. Mina ei riskiks neist küll midagi tankida. Voodooga sa viga kindlaks ei ja vaevalt on saaremaal pädevaid asutusi kes sellega hakkama saavad. Ainuke võimalus Tallinn.
Võibolla rumal küsimus, aga miks 9-5 ga ei ole mõistlik kasutada 95e bensiini. Pean tunnistama, et ise olen sõitnud 95 bensiiniga. Kas peaksin muretsema? Tänud ette

Re: Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Postitatud: T Jaan 30, 2018 16:12
Postitas Skrow
Uh..oma tähelepanekuist tean, et 95'ega on summuti nagu tahmasem. Lugenud olen ka, et võib pihusteisse sadet koguda. Vahel satun tanklatesse kus parim oktaanarv on 95 ja siis tangin sealt, muidu alati 98 kuna hinnavahe on tegelikult ju väike.

9-5'e kasutaja juhendist:
Recommended fuel: The engine in your Saab 9-5 is designed to
operate on unleaded gasoline that has an
octane rating of 87 or higher
Väljavõte US juhendist ja nende 87 kütus vastab laias laastus meie 92'ele.

Re: Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Postitatud: T Jaan 30, 2018 16:37
Postitas Piktor
Mina olen täheldanud rohkelt detoneerimist 95 kütusega, loogiline ka iseenesest, teiseks on eesti kütuses kasutatav etanool, mis üldjuhul nendest aegadest kui mul veel Golf oli, tekitas pihustitele mingid vaigu laadseid olluseid. Peale 98 tankimist sellised probleemid kadusid. Ise samuti igal võimalikul variandil tangin 98 oktaanarvuga bensiini ning lisan ka kord kvartalis oktaanarvutõstjat.

Re: Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Postitatud: K Jaan 31, 2018 6:47
Postitas yllar
9-5 DI kassette vahetasin 10a ja 350 tuhande km jooksul umbes 3 korda, iga kord ostsin kasutatud umbes 50-60 eur eest. Võimalik et ostes uue 300€ eest saanuks ainult sellega läbi. 98 kasutades tundus mootori töö rahulikum, kestis see minu käes ilma remonti vajamata kuni 595 tuhat km, võiimalik et sõidab kuskil Rakvere kandis täna ka edasi.

Re: Veakoodide lugemise abi vaja Tartus

Postitatud: T Apr 03, 2018 17:04
Postitas sigaelmar
Ma lisan siia nüüd natuke infot, võibolla on tulevikus kellegile veel abiks. Ma leidsin üles põhjuse, miks mootorituli põlema hakkas. Mul läks nimelt küünalde määrde lisamisega veidi lappama kui ma küünlaid kontrollisin ja kui ma DI uuesti maha võtsin, et vahetama hakata, siis esimese silindri küünla ots oli täiega määrdega koos ja ülejäänutel leidus ka seda piisavalt. Puhastasin küünla tipud määrdest ära ja süütepooli vedrud ka niipalju kui sain ja hakkas mootor sujuvamalt tööle ja pole mootorituli ka rohkem kollitanud.