Tervitused.
Hetkel ise paar nädalat auto juures olla ei saa ja küsin ennetavalt, ehk kellelgi sama probleem olnud.
Nimelt lõi põlema ōli tule, gaasi andes õlituli kustus (õlipump?). Ja siis tuli mootorisse kolin, natuke ebaühtlane, ei käi mootoriga päris ühtlaselt kaasa. Kuna olin keset põlde maanteel ja ei tahtnud kohe teeäärde jätta siis otsisin parklat. Selle ajaga lõi mõneks hetkeks mootori pöörded 4k peale, erilist kiirendust sellega ei kaasnenud ja gaasi juurde andes, maha võttes, ei muutunud midagi, pöörded püsisid 4k peal. Kolin siis klapikambris keti poole peal, nii vähemalt tundub. Ehk kellelgi midagi sarnast juhtunud ja teab mida vaadata, arvestada ennem kui ise auto taas oma valdusesse saan? Ennem seda oli mootor tibatoba.
Ette tänades ja kena talve nautimist!
9-5 2.3 125kw kolin mootoris
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
See on täiesti tavaline 9-5 mootori surm. Ei midagi erilist ja harukordset. Foorumis leiad palju lugeda selle kohta.
kas sa siis seda ei tea, et kui hakkab õlituli põlema, siis kohe seisatada mootor!!!
isegi mu naine sai sellest aru ja päästis oma masina, kui ma kobakäpp klapikambritihendi vahetades ei suutnud tihendit panna nii, et ta kuskilt vahele ei jääks jakatki ei läheks. ta ütles küll, et kärsakas on üleval aga loiku unustas vaatamata need päevad mil sõitis.
Aga nii kui tuli vilksatas jättis töölooma hetkega seisma.
Ps. 9-5 klapikabrikaas on ikka sitemalt tehtud kui isegi 9000 oma, millel on vastavad ääred, et tihend ära fikseerida ja et ta välja ei kuku kaant peale pannes. muidugi 9-5 puhul ma kõikidest aukudest ikka tamiiliga kinni sidusin aga ju ei piisanud, et paigas oleks. Mis sitasti see uuesti! ja auto saabki värskemat õli kah!
kas sa siis seda ei tea, et kui hakkab õlituli põlema, siis kohe seisatada mootor!!!
isegi mu naine sai sellest aru ja päästis oma masina, kui ma kobakäpp klapikambritihendi vahetades ei suutnud tihendit panna nii, et ta kuskilt vahele ei jääks jakatki ei läheks. ta ütles küll, et kärsakas on üleval aga loiku unustas vaatamata need päevad mil sõitis.
Aga nii kui tuli vilksatas jättis töölooma hetkega seisma.
Ps. 9-5 klapikabrikaas on ikka sitemalt tehtud kui isegi 9000 oma, millel on vastavad ääred, et tihend ära fikseerida ja et ta välja ei kuku kaant peale pannes. muidugi 9-5 puhul ma kõikidest aukudest ikka tamiiliga kinni sidusin aga ju ei piisanud, et paigas oleks. Mis sitasti see uuesti! ja auto saabki värskemat õli kah!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.