9-5 ; 2006a ; bens - pöörded madalad

Vasta
puukas
Postitusi: 24
Liitunud: R Veebr 06, 2015 23:26
Asukoht:
Auto:

#1

N Mär 08, 2018 18:29

Mureks ühe saabi ebakorrektne tühikäik. 9-5 2006a bensiin ; automaat

Käima pannes ei taha hästi käivituda kui ei vajuta gaasi pedaali lisaks ei vajuta.
Käima läheb siis pööre madal, käik sisse siis pööre langeb veelgi ja kohati tahaks isegi väga napilt välja surra, samuti tühikäigul rooli keertes välja suremise oht.

Mootori soojenedes asi tunduvalt parem kuid mitte ideaal.

Kellegil mõnd head ideed või ilma diagnostikata pole midagi ennustada - kontrollida?

Äramainimist tasub ilmselt ka see, et ennem lendas turbo laiali, kas võib oletada et sellega nt katalüsaatori ära ummistanud või hoopis mõni andur sisselaskes võib vajada puhastust?


Parimat,
Viimati muutis puukas, R Mär 16, 2018 18:03, muudetud 3 korda kokku.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6963
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Mär 09, 2018 7:55

Tasuks ikka diagnostikast alustada.
puukas
Postitusi: 24
Liitunud: R Veebr 06, 2015 23:26
Asukoht:
Auto:

#3

R Mär 09, 2018 9:45

Puhastasin ennetamise mõttes õhulugeja puhtaks ja anduri coolerist sisselaskesse tuleva plasttoru küljes. Viiamne andur oli mõnusalt õline. Puhastus tulemust ei andnud kuid avastasin, et kui töötava mootoriga see sama anduri juhe küljest võtta siis mootori töö ei muutu grammigi. Võib arvata, et, see andurile sattunud õli anduri ära suretanud?
Viimati muutis puukas, R Mär 16, 2018 18:01, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13502
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#4

R Mär 09, 2018 10:03

See andur peaks olema sisselaske temperatuuri andur. Ma 9-5 kohta ei tea, aga kui tonnisel see lahti ühendada, siis saab sealt isegi "Check Engine"-i kätte... Koha peal tiksudes ta ilmselt ei mängigi erilist rolli. Kui kapoti all väga kuumaks läheb, siis annab ajule teada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
puukas
Postitusi: 24
Liitunud: R Veebr 06, 2015 23:26
Asukoht:
Auto:

#5

R Mär 09, 2018 10:15

Hästi, tänud info eest.

Planeerin diagnostikasse minekut...
entson
Postitusi: 301
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#6

R Mär 09, 2018 16:54

pea samade sümptomitega sai segusiiber vahetatud, mälu järgi käis masin ikka enne diagnostikas ka.
Saan harva sõita SAABIGA.
puukas
Postitusi: 24
Liitunud: R Veebr 06, 2015 23:26
Asukoht:
Auto:

#7

L Mär 10, 2018 11:31

Palju on normaal pöörded üldse sellel mootoril?

Mõtlesin, et tänu laiali lennanud turbo pärast äkki väljalase või sisselase lihtsalt veel liialt õli täis kärsatanud. Eile töölt koju minnes panin nokaka pähe ja lasin igal võimalikul kiirendusel gaasipedaali põhja. Tulemuseks see, et täna töötab auto tühikäigul 1000rpm ja madalatel pööretel viisakalt sõites liigub jõulisemalt. Ennem tundus pöördeid vähe, nüüd jälle palju :conf:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13502
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#8

L Mär 10, 2018 13:11

850 kanti vist. Trampides harjutasid ilmselt käigukasti pisut ümber. Kui nüüd vanaema sõidustiili juurde naasta, siis varsti on jälle uimane. A vaata targa näoga kapoti all ringi ega seal lahtisi voolikuid vms pole...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta