Mureks ühe saabi ebakorrektne tühikäik. 9-5 2006a bensiin ; automaat
Käima pannes ei taha hästi käivituda kui ei vajuta gaasi pedaali lisaks ei vajuta.
Käima läheb siis pööre madal, käik sisse siis pööre langeb veelgi ja kohati tahaks isegi väga napilt välja surra, samuti tühikäigul rooli keertes välja suremise oht.
Mootori soojenedes asi tunduvalt parem kuid mitte ideaal.
Kellegil mõnd head ideed või ilma diagnostikata pole midagi ennustada - kontrollida?
Äramainimist tasub ilmselt ka see, et ennem lendas turbo laiali, kas võib oletada et sellega nt katalüsaatori ära ummistanud või hoopis mõni andur sisselaskes võib vajada puhastust?
Parimat,
9-5 ; 2006a ; bens - pöörded madalad
Tasuks ikka diagnostikast alustada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Puhastasin ennetamise mõttes õhulugeja puhtaks ja anduri coolerist sisselaskesse tuleva plasttoru küljes. Viiamne andur oli mõnusalt õline. Puhastus tulemust ei andnud kuid avastasin, et kui töötava mootoriga see sama anduri juhe küljest võtta siis mootori töö ei muutu grammigi. Võib arvata, et, see andurile sattunud õli anduri ära suretanud?
Viimati muutis puukas, R Mär 16, 2018 18:01, muudetud 3 korda kokku.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See andur peaks olema sisselaske temperatuuri andur. Ma 9-5 kohta ei tea, aga kui tonnisel see lahti ühendada, siis saab sealt isegi "Check Engine"-i kätte... Koha peal tiksudes ta ilmselt ei mängigi erilist rolli. Kui kapoti all väga kuumaks läheb, siis annab ajule teada.
Palju on normaal pöörded üldse sellel mootoril?
Mõtlesin, et tänu laiali lennanud turbo pärast äkki väljalase või sisselase lihtsalt veel liialt õli täis kärsatanud. Eile töölt koju minnes panin nokaka pähe ja lasin igal võimalikul kiirendusel gaasipedaali põhja. Tulemuseks see, et täna töötab auto tühikäigul 1000rpm ja madalatel pööretel viisakalt sõites liigub jõulisemalt. Ennem tundus pöördeid vähe, nüüd jälle palju
Mõtlesin, et tänu laiali lennanud turbo pärast äkki väljalase või sisselase lihtsalt veel liialt õli täis kärsatanud. Eile töölt koju minnes panin nokaka pähe ja lasin igal võimalikul kiirendusel gaasipedaali põhja. Tulemuseks see, et täna töötab auto tühikäigul 1000rpm ja madalatel pööretel viisakalt sõites liigub jõulisemalt. Ennem tundus pöördeid vähe, nüüd jälle palju
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
850 kanti vist. Trampides harjutasid ilmselt käigukasti pisut ümber. Kui nüüd vanaema sõidustiili juurde naasta, siis varsti on jälle uimane. A vaata targa näoga kapoti all ringi ega seal lahtisi voolikuid vms pole...