Eile enne kurvi pidurdades, lõi armatuuri vikerkaareks (hoiatusmärk, veojõu kontroll, abs jne. märguande helin tuli ka. Ei suutnud too hetk kõike fikseerida, kuna pidin auto juhtimisega tegelema).
Umbes 1s hiljem lõi kogu spido kustu (ka taustavalgustuse) ja hetk hiljem uuesti põlema (ükski hoiatustuli ei põlenud enam) ja jälle 1s hiljem lõi samad hoiatustuled põlema hetkeks ja siis hakkasid hoiatustuled järjest ära kustuma kuniks oli kõik jälle normaalne.
Veits muretsesin, aga kõik tundus korras ja normis. Mõtlesin, et glitch in the matrix ja sõitsin edasi (umbes 300km maanteed).
Täna hommikul käima pannes sama asi. Lisaks sellele kustus ja süttis korduvalt veel airbagi tuli ning kütuse näidik nullis ja tuli ka põles. SID näitas ka, et kütust pole ja sõita saab 0km. Spido kustus ära, läks uuesti põlema, osad ohutuled tulid tagasi ja seejärel kustusid ühekaupa ära. Teadsin et paagis kütust on ja hakkasin sõitma, kütusenäidik vaikselt tõusis, tuli kustus ja SID ka normaliseerus. Ühesõnaga nüüd jälle kõik korras.
Oskab keegi öelda, milles asi? Ise arvan, et sõitsin see nv 600+km maanteed märgade ilmadega ja midagi sai niiskust.
9-5 spido anomaalia
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: N Jaan 25, 2018 16:34
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 Vector
Minu 900NG teeb samasugust asja. Mõnikord harva aitab üks mõnus põnts vastu armatuuri ja siis hakkab uuesti normilt tööle. Aga muidu aeg-ajalt läheb kogu spido kustu ning põlevad/töötavad/hõõguvad ainult check info, ohukolmnurk, ja kütusetuli. Minul oli probleem külmjoodetes.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Hetkel on iga käivitusega midagi ette löönud.
Eile peale käivitamist jäi ESP, hüüumärk, Brake ja ABS põlema ning ära ei kustunud. Süüde välja ja uuesti sisse, sama asi ainult, et nüüd põles veel airbagi tuli ja käigukasti hoiatus. Airbagi ja käigukasti tuli vilkusid paar korda ja kustusid ära ning hetk hiljem kustusid kõik hoiatused ära.
Täna hommikul käivitades ESP, hüüumärk, brake, ABS ja käigukasti tuli jäid põlema. Käis helisignaal ja spido vilgsatas korra ning kõik hoiatused kadusid jälle. Täna panin ka tähele , et spidot ta täiesti kustu ei löö, seierid jäävad paika, kustutab hoiatustuled ära ja tõmbab taustavalgustuse võimsust umbes 50% alla.
Välismaa foorumid pakuvad, et vigane ABS moodul, aga kuna püsikiiruse hoidja toimib ja spidomeeter toimib, siis samas nagu ei ole ka.
Kütusetule süttimine koos teiste ohutuledega pidavat viitama surevale akule, pingemuundurile või genekale. Eelmine aasta panin tutika varta geelaku peale.
Õhtul vaatan, mida WIS räägib.
Eile peale käivitamist jäi ESP, hüüumärk, Brake ja ABS põlema ning ära ei kustunud. Süüde välja ja uuesti sisse, sama asi ainult, et nüüd põles veel airbagi tuli ja käigukasti hoiatus. Airbagi ja käigukasti tuli vilkusid paar korda ja kustusid ära ning hetk hiljem kustusid kõik hoiatused ära.
Täna hommikul käivitades ESP, hüüumärk, brake, ABS ja käigukasti tuli jäid põlema. Käis helisignaal ja spido vilgsatas korra ning kõik hoiatused kadusid jälle. Täna panin ka tähele , et spidot ta täiesti kustu ei löö, seierid jäävad paika, kustutab hoiatustuled ära ja tõmbab taustavalgustuse võimsust umbes 50% alla.
Välismaa foorumid pakuvad, et vigane ABS moodul, aga kuna püsikiiruse hoidja toimib ja spidomeeter toimib, siis samas nagu ei ole ka.
Kütusetule süttimine koos teiste ohutuledega pidavat viitama surevale akule, pingemuundurile või genekale. Eelmine aasta panin tutika varta geelaku peale.
Õhtul vaatan, mida WIS räägib.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Viimaste päevade käivitused kõik korras olnud, aga 2 korda sõidu pealt korra armatuuri vikerkaareks löönud. 1 korra tundus nagu paukus käigukast ka (lõi limp mode sisse korra äkki?) ja teisel korral lõi kütusenäidiku ka 0 ja pani tühja paagi tule põlema. Tähele olen pannud, et kõik sõidu pealt tekkinud spido jamad on tekkinud vasak pööret tehes.
Praegu tundub nagu mõni plokk oleks läbi, viga kusagil plokkide vahelistes kaablites või mõni massikaabel ei anna kusagilt korralikult kontakti.
Aku vaatasin üle, seisva mootoriga süüde sees 11.9v, sõites 13.5v - 14.25v.
Soovitusi?
Praegu tundub nagu mõni plokk oleks läbi, viga kusagil plokkide vahelistes kaablites või mõni massikaabel ei anna kusagilt korralikult kontakti.
Aku vaatasin üle, seisva mootoriga süüde sees 11.9v, sõites 13.5v - 14.25v.
Soovitusi?
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Kas sul lõi ainult piduritega ja kõik sellega seonduvad tuled ainult põlema või midagi veel? Airbagi tuled ja kütusetuled ei tohiks kuidagi olla ABS'i plokiga seotud, see peaks mõjutama ainult piduritega seotud ohutulesid, kiirust ja odomeetrit, aga mul nendega kõik korras (va. tulede värk). ABS'i vigu on ta mul ennem ka löönud, aga mitte midagi sellist.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
Eelmise nädala alguses läks auto täiesti lolliks (limp mode, sid ei töötanud, spido pani täiesti segast, makki ei võtnud enam taha, vahest ei läinud käima, võtit ei tuvastanud jne). Kahtlustasin, et mõni plokk peksab segast süsteemi sisse või süüteluku põhjal midagi häda (välismaa foorumis olid ühel sarnased sümptomid sellega).
Masin Trionicu juurde, kes arvas ka, et süüteluku põhi. Teostas vahetuse ja nüüd masin korras jälle
Masin Trionicu juurde, kes arvas ka, et süüteluku põhi. Teostas vahetuse ja nüüd masin korras jälle
9-5 moodulid ja juhtmestik on üle keskmise kvaliteediga (v.a. displeid), seega tasub vigu alati välisseadmetest otsida. 9-3 SS/SC on jälle vastupidi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989