MY04 Aero (sedaan, manuaalkastiga) stabika puksid

Vasta
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

T Mär 20, 2018 21:21

Ega keegi ei tea mis võiks olla esimese ja tagumise stabika varda puksi ava diameetrid? Kõik müüad käsivad mõõta. Kas tõesti pannakse tehasest erineva mõõduga neid? Pole mahti auto alla ka ronida.
Kasutaja avatar
vedur
Postitusi: 21
Liitunud: N Mär 08, 2018 11:57
Asukoht: Saue vald
Auto: 2007 Saab 9-5 Vector 1.9TiD

#2

T Mär 20, 2018 23:17

Eesmisi on päris mitmes erinevas mõõdus. EPC-st saab VIN koodi järgi teada originaalosa koodi ja selle järgi juba näha mis läbimõõt on.

Küll aga hoiatus omast käest: eesmiste pukside vahetamiseks tuleb klambri eesmine polt ära võtta ning tagumine ainult nii palju lahti keerata kui vaja. Probleem seisneb selles, et eesmine polt murdub väga kergesti. Just täna võtsin ette ilma et oleks seda teadnud. Murdsin eesmise poldi pooleks. Nüüd üritan välja mõelda, kuidas selle kätte saab.

Soovitaks soojalt mitu päeva enne hakata neid polte õliga leotama et pooleks ei läheks. Polt ise veidi eriline ka: M8 polt 10mm peaga.
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#3

T Mär 20, 2018 23:29

Tänud vastamast. See ongi jama, et polüuretaani pakkujad annavad terve müriaadi mõõte. Ma eeldan, et peaks ikka Aerol olema üks mõõt. Kas EPC annab kohe mõõdu välja? Siis telliks kohe selle järgi...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

K Mär 21, 2018 13:17

Aerol tavaliselt 21mm.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

K Mär 21, 2018 15:31

Trionic kirjutas:
K Mär 21, 2018 13:17
Aerol tavaliselt 21mm.
See on siis esimene? Tagumise mõõt võiks olla siis 17mm?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

K Mär 21, 2018 16:48

Kui on nimekirjas jämedamaid ja peenemaid siis Aerol on jämedamad vist..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

K Mär 21, 2018 16:53

Cyber kirjutas:
K Mär 21, 2018 16:48
Kui on nimekirjas jämedamaid ja peenemaid siis Aerol on jämedamad vist..:)
Reeglina nii võiks olla aga ma olen kuskilt lugenud, et dislal on jämmemad, kui Aerol. Pärast tölla-mölla see varras.

EDIT: ise küsin ja vastan. Aero tagumised on 17mm ja powerflexi kood on PFR66-211-17 (need on spetsiomm Aerole, tavalisele on nn tavalised 17mm).
Ette siis 21mm :)
Kasutaja avatar
vedur
Postitusi: 21
Liitunud: N Mär 08, 2018 11:57
Asukoht: Saue vald
Auto: 2007 Saab 9-5 Vector 1.9TiD

#8

L Mär 24, 2018 18:36

Juhul kui kellelgi on pukside vahetusel klambri polt murdunud, siis minu käest on nüüd võimalik laenata 8mm läbimõõduga ning 800mm pikk puur selle eemaldamiseks.
alert
Postitusi: 8
Liitunud: N Sept 03, 2015 20:33
Asukoht:
Auto:

#9

L Mär 24, 2018 20:34

Minul õnnestus murdunud poldid koos keevismutritega haamri ja meisli abil välja lüüa, pärast sai uued mutrid pandud.
Kasutaja avatar
vedur
Postitusi: 21
Liitunud: N Mär 08, 2018 11:57
Asukoht: Saue vald
Auto: 2007 Saab 9-5 Vector 1.9TiD

#10

L Mär 24, 2018 22:24

Ilmselt on sul tootmisaasta varasem. Kuskil 2006-2007 mindi keevitatud mutritelt üle keermestatud alusplaadile. Kui viimase sisse ära murdub, siis aitab ainult puurimine.

Ma enda omal ei hakanud isegi klambri tagumisi polte puutuma. Kui tagumine polt läheb katki, siis selle saab uuemal variandil välja ainult poolraami eemaldamise teel. Uue puksi sain klambrit painutades ja kruvikeerajaga mudides sisse.

Aga üldiselt 10/10 ei soovita :D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

T Mär 27, 2018 11:49

Keermestet alusplaat tuleb raamilt lahti murda ( 2 polti + 2 keevispunkti) ja laua peal poldiköndid välja puurida. Pärast hoiavad poldid neid kinni.
Kasutaja avatar
vedur
Postitusi: 21
Liitunud: N Mär 08, 2018 11:57
Asukoht: Saue vald
Auto: 2007 Saab 9-5 Vector 1.9TiD

#12

T Mär 27, 2018 13:54

Minu 2007 masinal ei ole poltide juures ühtegi keevituspunkti ega keevismutrit. Klambri alusplaat on lihtsalt tehtud paksem ja sinna keere sisse lõigatud. Ainsad võimalused on kas pika puuriga läbi puurida või poolraam auto alt ära võtta ja siis poldijäänukid eemaldada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

N Mär 29, 2018 9:57

Vaata siis uuesti. Alusplaat kinnitub õõtshoova tagumiste poltide abil raami külge. 2 keevituspunkti raamile on lihtsalt asendi fikseerimiseks. Palju lihtsam eemaldada, kui vana versiooni töödelda auto peal.
Vasta