Ksenoon tuled + sada muud häda.

Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 421
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000CSE, 900 T16
Kontakt:

#26

T Mai 01, 2018 16:55

Näedsa, piisavalt palju valeuudiseid luua siis lõpuks tuleb ka päris info õigust nõudma. Selle viimase võiks kuhugi tarkuseterade alla ära salvestada!
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE + 900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9-5 MY01+MY98 2.3t varuosad
konks222
Postitusi: 472
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#27

T Mai 01, 2018 17:10

No näe kui palju tarkust paljud ühest pisiasjast juurde said. Ootaks vastust nende veovõlli otste kohta. Elaks Tallinnas või mõnes suuremas linnas poleks muret. Elan kahjuks kohas kus Peipsi loksub vastu külge, siis on siin SAABiga väga raske.
chrismil
Postitusi: 227
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW
Kontakt:

#28

T Mai 01, 2018 23:04

Mis seadeid 2004-2005 SID-il muuta saab, kui viitsid vastata?

Viki kirjutas:
T Mai 01, 2018 16:21
Ei ole nii suvaliselt ristkasutatavad.
1998-2001 suva
2002 erinevus klaasipesu tasemes ( töötab vastupidi)
2003 roolinuppude erinevus (käiguvahetus)
2004-2005 erinev pistik ja pikslid
lisaks saab techiga peenemaid seadeid muuta
www.madalvee.com
entson
Postitusi: 318
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#29

R Mai 04, 2018 16:39

välimised veovõlli otsad peaksid olema samad.
Saan harva sõita SAABIGA.
konks222
Postitusi: 472
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#30

R Mai 04, 2018 18:06

Tuleb ikka välja et ei ole. Kuna kasutatut 2,3 184kw keegi ei pakkunud tellisin uue. Võrdlesin ise erinevaid numbreid ja koode ja kõik olid erinevad.
konks222
Postitusi: 472
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#31

E Mai 21, 2018 19:36

Peaaegu poolteist tuhat km sõidetud. Ühed hädad lõppevad teised algavad. Võttis kätte ja kukkus sõites jõnksutama ja nagu kakkuma. Siis pani põlema mootoritule ja jõnksutamine jäi järele. Siis iseenesest kustus mootorituli ära ja hakkas jälle kakkuma. Tule kustudes sõidab kenasti. Tunne jääb nagu ei saaks kütet kätte. Tühikäigul käib nagu Hansu viiul. Sisselaske survestasin ära. Korras. Küünlad said uued ngk iriidiumid. Kolme DI d olen proovinud. Bensiini filter? Bensiinipump? Õhulugeja? Õhusiiber? Lamdad? Mida veel kontrollida?
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 469
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#32

E Mai 21, 2018 20:06

Minul tegi ,,throttle body,, kunagi nii,puhastati ära, sai korda. Vahetama ei hakanud.Kestis veel mõnisada tuhat.
konks222
Postitusi: 472
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 1998 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 2003 184KW

#33

E Mai 21, 2018 22:47

Küsiks kas sellel keerulise nimega asjal kus õhk läbi käib ja seal on siiber vahel on kõikidel nelja silindrilistel bensiiniga töötavatel 9-5l ühesugused või erinevad? Mul on neid riiulil neli tükki. Kas peab vaatama mingit numbrit?
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1470
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#34

T Mai 22, 2018 11:20

konks222 kirjutas:
E Mai 21, 2018 22:47
Küsiks kas sellel keerulise nimega asjal kus õhk läbi käib ja seal on siiber vahel on kõikidel nelja silindrilistel bensiiniga töötavatel 9-5l ühesugused või erinevad? Mul on neid riiulil neli tükki. Kas peab vaatama mingit numbrit?
T7 mootorijuhtimisega masinatel on nad kõik samad.
innar11
Postitusi: 69
Liitunud: E Sept 30, 2013 23:20
Asukoht:
Auto:

#35

T Mai 22, 2018 19:24

Eksid

-MY04 on ühe koodiga ja kui tuli uuem karterituulutuse süsteem muutus ka segusiiber, ehk siis 04 - lõpuni on teistsugune.
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1470
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#36

T Mai 22, 2018 22:04

innar11 kirjutas:
T Mai 22, 2018 19:24
Eksid

-MY04 on ühe koodiga ja kui tuli uuem karterituulutuse süsteem muutus ka segusiiber, ehk siis 04 - lõpuni on teistsugune.
Tõesti, uuem on ilma lisaauguta.
Vasta