Palun abi varuosa tuvastamisel
Vähe teemaväline aga tundub et karteri tuulutus kit on puudu. Võibolla ka juba hilja selleks.
Peale vaadates
Kõige lihtsam on tuvastada MY04+ mootorit hõbedase klapikambrikaane järgi. MY04 edasi mootoritel on mootoriplokis tulemüüri pool suur õliseparaator mis on ühenduses karteriga läbi mootoriplokis oleva auguga, vanemal mootoriplokil seda auku ei ole. Kuna separaator on suurem siis starter on pisem uuemal mootoril. Karterituulutuse ots mis jookseb õhuvõtu torusse on plastik kiirliitega, vanemal versioonil banjoga. Karterituulutuse torud on erinevad.
MY04 ja edasi 1999-2003 PCV #6
Kui on vanem mootor siis kapott lahti pilk õlivarda juurde, kui avaneb selline vaate pilt on KIT #6 peal.
Vaatasin et mootor vana, suht äkane, di ja kõik ühte värvi.
Ei eelda.Pole seda vaja. Õlivahetust tahab ikka iga 10000 tagant.