Bensiin karteris.
Kui nüüd algusest kõik ära rääkida, siis mootor hakkas kuhugi õli kõrvale panema. Oma paar aastat. Lõpus kadus liiter 1000 kilomeetriga. Ei suitse, all loiku pole. 2000a. 9-5/2.0 /110kw.
Kolm nädalat tagasi hakkas foori taga õlituli vilkuma. Pöördeid andes kustus, järgmisel ristmikul jälle tühikäigul vilgub. Pidasin kinni, õlivarras ok. Uuesti käima pannes kadus jama ära. 300km koju, õlivahetus, kuna 10 000km sai nagunii kohe täis. Nüüd hulk kilomeetreid sõidetud, õlivarras koguaeg maksimumis.
Nuusutades nagu on vardal bensulõhn ja nagu pole ka. On nagu vedel ja nagu pole ka. Uus õli ja suvesoojaga on nagunii vedel ju. Samas lugesin, et sellisel juhul bensiin aurab vahepeal karterist ära, minul tase koguaeg max.
Et kas kellegil on veel taolist anomaaliat olnud? Millest alustada? Nõme on see, et lisa karterituulutus on pandud, õli vahetused pigem tihedamalt, kui kümme tuhat, küünlad jne. 230 000 sõitnud ja ikka tuleb mingi õlijama.
Millest Teie lahendamist alustaksite?
Kolm nädalat tagasi hakkas foori taga õlituli vilkuma. Pöördeid andes kustus, järgmisel ristmikul jälle tühikäigul vilgub. Pidasin kinni, õlivarras ok. Uuesti käima pannes kadus jama ära. 300km koju, õlivahetus, kuna 10 000km sai nagunii kohe täis. Nüüd hulk kilomeetreid sõidetud, õlivarras koguaeg maksimumis.
Nuusutades nagu on vardal bensulõhn ja nagu pole ka. On nagu vedel ja nagu pole ka. Uus õli ja suvesoojaga on nagunii vedel ju. Samas lugesin, et sellisel juhul bensiin aurab vahepeal karterist ära, minul tase koguaeg max.
Et kas kellegil on veel taolist anomaaliat olnud? Millest alustada? Nõme on see, et lisa karterituulutus on pandud, õli vahetused pigem tihedamalt, kui kümme tuhat, küünlad jne. 230 000 sõitnud ja ikka tuleb mingi õlijama.
Millest Teie lahendamist alustaksite?
Räägitakse et kui mõnel 9-5 õlituli vilkstab siis võib oodata mootori elu lõppu. Mina alustaksin mõne saabispetsalisti külastusest Tallinnas. Kahtlane on muidugi ka see et 18a vana auto ainult 230 t sõitnud, endal oli sama aasta masin 595 t läbinud.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Õlirõngad kinni või silindrid ovaalsed. Hoonimine, uued kolvirõngad ja saaled. Kui muidugi on veel midagi parandada. Kap. remont ühesõnaga. Õlirõhuandur ka.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Eh, meil sama lugu,.et 9-5, mis kogu aja kõvast õli neelanud on sel suvel selle ära lõpetanud.
Nii kaua kui õlituli ei põle ja ei vilgu ja õli mootoris piisavalt, lase samamoodi edasi!! mis muud. See ju 9-5.
Nii kaua kui õlituli ei põle ja ei vilgu ja õli mootoris piisavalt, lase samamoodi edasi!! mis muud. See ju 9-5.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Läbisõit õige. Ostsin soomerootslase käest, tal oli see teiseks autoks. Käisin ka aprillis soomes ülevaatusel, heitgaasid normis. Kordan: ei suitse! Seega hoonimise ja loperguste silindrite jutt ei päde vast? Õlirõhuanduri ostsin ka hirmuga alguses ära aga kuna vahetamine on suht raskendatud, siis jäi vahetamata. Samuti ei kõla usutavalt, et andur asjasse puutub.
Kõigepealt pihusteid kontrollida?
Kõigepealt pihusteid kontrollida?
Vilkuv õlirõhutuluke ei ole kunagi põhjustet anduri probleemidest. Kui ei sütti, siis küll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Meie 205k sõitnud 9-5 - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=30466 - rüüpas aasta eest (kui mina veel sõitsin) vist 2-2,5 l iga 10 000 km peale. Ei suitsenud ega lekkinud. 1-2 korda viskas pahvaka peale pikemat seismist. Klapisääretihendite vahetus muutust ei toonud. Õlituli ei ole veel märku andnud. Mootor pole lahti käinud.
230k ls ei pane üldse imestama, meie oma oli sarnane. Ostes 69k, täidetud hooldusraamat jm paprid 58k läbisõiduni. Mina sõitsin 10 aastaga 130k ja praegune omanik sõidab max 3k aastas. 2002.a. auto läbisõit on praegu kusagil 205k tuuris, 12 800 km/a. Näiteks väljalase on veel täies pikkuses originaal .
230k ls ei pane üldse imestama, meie oma oli sarnane. Ostes 69k, täidetud hooldusraamat jm paprid 58k läbisõiduni. Mina sõitsin 10 aastaga 130k ja praegune omanik sõidab max 3k aastas. 2002.a. auto läbisõit on praegu kusagil 205k tuuris, 12 800 km/a. Näiteks väljalase on veel täies pikkuses originaal .
Panen väikese tagasiside ka... mootorit vahetanud pole veel .
Peale juhtumit sõitsin teadmisega, et mis tulema peab, tuleb nagunii ja et järgmine auto Saab ei ole. Ehk siis sõitsin järgmised päevad nagu rullnokk. Kõik 142 kw fooride tagant startides piitsaga töösse, maanteel, mida vähegi seaduse piires võimalik ja... kahe päeva pärast (ca 500km), endine olukord taastus . Õlikadu nagu enne, tühikäigul tuli ei vilgu ja mootor nurrub nagu kulda. Nüüd juba jupp aega möödas ka.
Et siis...Saabi ei välista, aga see 2.0 bensiinimootor, see jääb küll ajaloo prügikasti.
Peale juhtumit sõitsin teadmisega, et mis tulema peab, tuleb nagunii ja et järgmine auto Saab ei ole. Ehk siis sõitsin järgmised päevad nagu rullnokk. Kõik 142 kw fooride tagant startides piitsaga töösse, maanteel, mida vähegi seaduse piires võimalik ja... kahe päeva pärast (ca 500km), endine olukord taastus . Õlikadu nagu enne, tühikäigul tuli ei vilgu ja mootor nurrub nagu kulda. Nüüd juba jupp aega möödas ka.
Et siis...Saabi ei välista, aga see 2.0 bensiinimootor, see jääb küll ajaloo prügikasti.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Õige, auto on sõitmiseks. Anna aga takka, ja vaheta õli - ma teen ise sama Mootoriremont tuleb teha ka kuluvosadele, mitte ainult purunend osadele.erikhi kirjutas: ↑P Juul 22, 2018 20:20Panen väikese tagasiside ka... mootorit vahetanud pole veel .
Peale juhtumit sõitsin teadmisega, et mis tulema peab, tuleb nagunii ja et järgmine auto Saab ei ole. Ehk siis sõitsin järgmised päevad nagu rullnokk. Kõik 142 kw fooride tagant startides piitsaga töösse, maanteel, mida vähegi seaduse piires võimalik ja... kahe päeva pärast (ca 500km), endine olukord taastus . Õlikadu nagu enne, tühikäigul tuli ei vilgu ja mootor nurrub nagu kulda. Nüüd juba jupp aega möödas ka.
Et siis...Saabi ei välista, aga see 2.0 bensiinimootor, see jääb küll ajaloo prügikasti.
Muidu on Saabi mootoriteemat (üleüldiases mõttes) ikka päris valus lugeda, et garretid on väetid ja nõrgad, saaled pudrust jne. Korralikult hooldatud ja nüüdseks ka kap.remondi saanud mootorid sõidavad eeldatavasti kokku ca 500k km (pole paha ).
Näiteks, et tänapäeva tutikad mootorid (PSA grupi oma) tahavad juba 50-60k juures saada korralikku nn remonthooldust (ketimärgid lähevad paigast, elektroonika kalad jne). B235(x) pole nii pommikindel aga korralikult parandatud ja hooldatud mootor sõidab muretult! 80% sõidavad juba pihta saanud mootoritega ja kiruvad pärast. Ostes ca 3-4 tuhat eurot maksva masina, siis ei tohiks olla ulmeline see idee, et kohe probleemsetele kohtadele kap. remont teha ennetavalt. Keskmine SAAB maksab ju ainult 3000-4000 eurot. Päris masinaid hakkavad sealt 8000 euro piirimailt (Das Auto jne).
Korralikult hooldatud ja parandatud...remonditud mootorid 500k.... Õlirõngad kinni, kolvid ovaalsed...blablablaa
Millest sa küll räägid? Pidevalt kap remontides sõidavad mootorid kaks milli ka ära, kui lolli vaeva tahta näha. Ja siis, misasi need " päris masinad " on? 8000 eest saab päris masin? Misasi siis mul 30000 maksev masin on? Kosmosesüstik?
Õlivahetuse soovitus oli ka asjalik.
Krt, ma poleks vist pidanud viimast postitust tegema
Millest sa küll räägid? Pidevalt kap remontides sõidavad mootorid kaks milli ka ära, kui lolli vaeva tahta näha. Ja siis, misasi need " päris masinad " on? 8000 eest saab päris masin? Misasi siis mul 30000 maksev masin on? Kosmosesüstik?
Õlivahetuse soovitus oli ka asjalik.
Krt, ma poleks vist pidanud viimast postitust tegema
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Keegi ei olegi väitnud, et läbi surma 500k tehtud läbisõit miski eriline näitaja oleks. Ei ülistata vastupidavuselt ebaõnnestunud mootorit. Jutt oli sellest, et 250k sõitnud tüüpiline (B235) Saab, läbides remondi, sõidab teine samapalju veel. Arvestades auto soetusväärtust, siis ei ole remont paha mõte. Eeldusel, et üldiselt masin meeldib. Mul hoovis ka üks teine VW grupi 1.9 66kW TDi mootoriga auto, tõesti see veel täiesti remontimata mootoriga aga sellega vean järelkäruga pahna.
Sa kirjutasid, et kapremonditud mootoriga 500 000 - pole paha. Või sain ma millestki valesti aru? Mu sõbral on ka VAG grupi 1.9 diisel, 98 aasta auto. Kella peal on küll 450000 aga ma arvan, et reaalselt nii vana diisel on ilmselt vähemalt 600-800 000 sõitnud ja pole sellele keegi kapremonti teinud.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ma kirjutasin nii:sigaelmar kirjutas: ↑K Juul 25, 2018 20:45Sa kirjutasid, et kapremonditud mootoriga 500 000 - pole paha. Või sain ma millestki valesti aru? Mu sõbral on ka VAG grupi 1.9 diisel, 98 aasta auto. Kella peal on küll 450000 aga ma arvan, et reaalselt nii vana diisel on ilmselt vähemalt 600-800 000 sõitnud ja pole sellele keegi kapremonti teinud.
Korralikult hooldatud ja nüüdseks ka kap.remondi saanud mootorid sõidavad eeldatavasti kokku ca 500k.
Minu seisukohast ja kogemuste põhjal on remont väärt, sest masin pakub just seda fiilingut ja sõiduelamust, mida mul vaja. 3k auto ja 2k remont - ei leia just väga palju autosid selle raha eest, mis Aero elamust ja mugavust pakuks. Ja ma olen ikkagi SAABi fänn.
Muidu on Saabi mootoriteemat (üleüldiases mõttes) ikka päris valus lugeda, et garretid on väetid ja nõrgad, saaled pudrust jne. Korralikult hooldatud ja nüüdseks ka kap.remondi saanud mootorid sõidavad eeldatavasti kokku ca 500k km (pole paha ).
Seda teksti saab kaheti mõista. Tegelikult on asjad nii, et Saabi mootor on valus teema oma probleemidega ja 500 000 sõitnud mootor on juba kapremonti saanud ja saale on pudrust ja garret p@&k. Aga seda saab ka nii mõista, et see kõik on sarkasmiga öeldud ja sinu arvates on see päris hea mootor, et 500 000 kestab ja selle aja jooksul ainult ühte kapremonti tahab. Mulle tundus, et sa mõtlesid viimast varianti. Sorry kui ma eksisin.
Seda teksti saab kaheti mõista. Tegelikult on asjad nii, et Saabi mootor on valus teema oma probleemidega ja 500 000 sõitnud mootor on juba kapremonti saanud ja saale on pudrust ja garret p@&k. Aga seda saab ka nii mõista, et see kõik on sarkasmiga öeldud ja sinu arvates on see päris hea mootor, et 500 000 kestab ja selle aja jooksul ainult ühte kapremonti tahab. Mulle tundus, et sa mõtlesid viimast varianti. Sorry kui ma eksisin.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Garrett ei ole pask! Garrett on juhtiv turbotootja ja oma ala ekspert. See, et ta õlitusprobleemidega ja "sludge" käes vaevleva mootori käes ära sureb ei ole tootja süü vaid kogu halva kokkulangemine. Ehk kivi Saabi kapsaaeda. Oma tööd teeb see agregaat seni hästi, kuni tema normaalset tööd ei segata. Ehk ei saa ühte tükki hinnata vaid tuleb vaadata kogu kooslust ja põhjuseid.
P.S. see käib kõigi asjade kohta. Kompott on ebaõnnestunud aga seda on võimalik ohjes hoida ja lõpptulemus polegi nii paha.
P.S. see käib kõigi asjade kohta. Kompott on ebaõnnestunud aga seda on võimalik ohjes hoida ja lõpptulemus polegi nii paha.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Eks see teema ole juba ammendunud ka. Aga täiendada võib seda kapsaaia värki nii: Kes varakult kivi nopib, see head kapsast naudib. 9-5 puhul on kivi kapsaga kaasas. Ja butthurt võib olla vaid siis, kui teadmatusest ja/või heauskselt selle auto otsa koperdad. Peace out.