P1181

Vasta
minaindrek
Postitusi: 38
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-5 2,3 136kw

#1

E Juun 11, 2018 16:45

Tere,

selline asi et paar päeva tagasi viskas mootoritule põlema ja näitas sellist veakoodi - P1181 Fuel too lean. Kiire netiotsing andis võimalikuks põhjuseks mitmeid erinevaid variante alates lahtisest vaakumvoolikust kuni sureva bensupumba või DI-kassetini. Aga kas see võib olla ka bensiinist, kuna sõidan 95-ga? Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud? Või sõidavad kõik siin 98-ga? :drive:
Just be methodical and take your time.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 406
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#2

T Juun 12, 2018 8:39

95 oktaanarvuga bensiin on hea küll. 98 tuleb mängu järeleaidatud masinatel. Pigem õa usun, et DI hakkab otsa saama.
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 454
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#3

T Juun 12, 2018 14:02

95 pole kindlasti hea saabi mootorile pikas perspektiivis.
chrismil
Postitusi: 215
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW
Kontakt:

#4

T Juun 12, 2018 15:09

95 puhul tähendan vahest anomaaliaid, võibolla kujutan ka ette. 99.99% sõidan 98 kütusega Hirschiga.
www.madalvee.com
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 273
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#5

T Juun 12, 2018 15:49

minul 95-ga väga palju knocke ja misfiresid. Ei ole üles aidatud masin. 98 ja isegi oktaanarvu tõstjat kasutan
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 406
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#6

T Juun 12, 2018 16:15

Maptun softiga kannatab 95 bensiini kasutada ilusti. Kui rahulikult sõita. Tehasest on ju isegi 92 lubatud. Optimaalne ongi 95. Tavaliikluses on 98 mõttetu raha raiskamine. Minagi kolisin 95 peale tagasi. Masin töötab ilusti.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 406
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#7

T Juun 12, 2018 16:17

yllar kirjutas:
T Juun 12, 2018 14:02
95 pole kindlasti hea saabi mootorile pikas perspektiivis.
Räägid äkki lähemalt, mis see 95 bensiin pikas perspektiivis mootorile halba teeb?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2196
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#8

T Juun 12, 2018 16:38

Kui kunagise 9-5 aero läbisõit oli 380000km, ei olnud 95 bensiin jõudnud selleks hetkeks midagi kurja teha.
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 454
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#9

T Juun 12, 2018 23:41

Minu 9-5 läbisõit oli 595 tuhat kui selle edasi müüsin, võibolla sõidab siiani. Tankisin Eestis ainult Statoili või Neste 98-t, mõnes välismaa külas olen ka törtsu 95 sisse valanud et jõuda normaalsesse tanklasse. Kuna 95 on üks enim müüdud ja enim solgitud kütus siis kindlasti on ta kahjulik mootori elueale. Ei viitsi siia ümber tippida aga kõik võivad lugeda siit https://auto.geenius.ee/rubriik/neste-b ... as-valida/
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 406
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#10

K Juun 13, 2018 7:18

yllar kirjutas:
T Juun 12, 2018 23:41
Minu 9-5 läbisõit oli 595 tuhat kui selle edasi müüsin, võibolla sõidab siiani. Tankisin Eestis ainult Statoili või Neste 98-t, mõnes välismaa külas olen ka törtsu 95 sisse valanud et jõuda normaalsesse tanklasse. Kuna 95 on üks enim müüdud ja enim solgitud kütus siis kindlasti on ta kahjulik mootori elueale. Ei viitsi siia ümber tippida aga kõik võivad lugeda siit https://auto.geenius.ee/rubriik/neste-b ... as-valida/
Kas kodanik yllar ise luges selle reklaam teksti ennem läbi? Jään enesele kindlaks, mõistlikul kasutamisel ei tee see 95 bensiin absoluutselt mitte midagi halba.
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 454
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#11

K Juun 13, 2018 7:34

Jah, ikka lugesin. Oluline jupp tekstist on räägib detonatsioonist, millise kütusega see on kontrollitud millisega mitte. See pole Neste väljamõeldis. Sõidan aastas 40-60T km ja tean mida räägin. Loomulikult võivad vanakooli mehed paaki valada mida iganes hoides kokku mõned eurid aastas, kuid see pole õige tee.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 406
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#12

K Juun 13, 2018 20:25

40-60T aastas, vägev. Mina oma 150T km aastas veeremisega pean veel õppima kuidas autol detonatsioon kontrolli alla saada. Mul on auto sellega hakkama saanud. Aga las see nüüd jääda. Teema algataja uuris, et kas tekkinud veakood võib olla sellest, et ta kasutab 95 bensiini. Ma siiski arvan, et tal hakkab DI otsa saama.
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 454
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#13

K Juun 13, 2018 21:56

Last muidugi jääda, eks iga üks ise teab palju ja kas ta oma auto eest hoolt kannab. Bensiin ei mõjuta kindlasti mootori tööd, nagu ka õli. Ja kuna ma taksot ei sõida jääb 150T läbisõit aastas põõdmatuks ja teadmised kesiseks.

Ron24 kirjutas:
K Juun 13, 2018 20:25
40-60T aastas, vägev. Mina oma 150T km aastas veeremisega pean veel õppima kuidas autol detonatsioon kontrolli alla saada. Mul on auto sellega hakkama saanud. Aga las see nüüd jääda. Teema algataja uuris, et kas tekkinud veakood võib olla sellest, et ta kasutab 95 bensiini. Ma siiski arvan, et tal hakkab DI otsa saama.
chrismil
Postitusi: 215
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW
Kontakt:

#14

K Juun 13, 2018 22:24

Eks see kestmine oleneb mitmest tegurist, puhtalt kütusega ei päästa midagi.

Mida ma teen:

Vahetan õli iga 8000km tagant
Kasutan kvaliteetset õli
Kasutan kvaliteetset õhufiltrit
Kasutan õigeid küünlaid
Ei koorma mootorit külmalt
Külmaga kasutan plokisoojendust
Väldin korduvaid külmkäivitusi
Sõidan Neste, Statoili 98 kütusega
jne
www.madalvee.com
Vasta