1. leht 1-st

P1181

Postitatud: E Juun 11, 2018 16:45
Postitas minaindrek
Tere,

selline asi et paar päeva tagasi viskas mootoritule põlema ja näitas sellist veakoodi - P1181 Fuel too lean. Kiire netiotsing andis võimalikuks põhjuseks mitmeid erinevaid variante alates lahtisest vaakumvoolikust kuni sureva bensupumba või DI-kassetini. Aga kas see võib olla ka bensiinist, kuna sõidan 95-ga? Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud? Või sõidavad kõik siin 98-ga? :drive:

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 8:39
Postitas Ron24
95 oktaanarvuga bensiin on hea küll. 98 tuleb mängu järeleaidatud masinatel. Pigem õa usun, et DI hakkab otsa saama.

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 14:02
Postitas yllar
95 pole kindlasti hea saabi mootorile pikas perspektiivis.

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 15:09
Postitas chrismil
95 puhul tähendan vahest anomaaliaid, võibolla kujutan ka ette. 99.99% sõidan 98 kütusega Hirschiga.

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 15:49
Postitas Piktor
minul 95-ga väga palju knocke ja misfiresid. Ei ole üles aidatud masin. 98 ja isegi oktaanarvu tõstjat kasutan

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 16:15
Postitas Ron24
Maptun softiga kannatab 95 bensiini kasutada ilusti. Kui rahulikult sõita. Tehasest on ju isegi 92 lubatud. Optimaalne ongi 95. Tavaliikluses on 98 mõttetu raha raiskamine. Minagi kolisin 95 peale tagasi. Masin töötab ilusti.

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 16:17
Postitas Ron24
yllar kirjutas:
T Juun 12, 2018 14:02
95 pole kindlasti hea saabi mootorile pikas perspektiivis.
Räägid äkki lähemalt, mis see 95 bensiin pikas perspektiivis mootorile halba teeb?

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 16:38
Postitas qdwin
Kui kunagise 9-5 aero läbisõit oli 380000km, ei olnud 95 bensiin jõudnud selleks hetkeks midagi kurja teha.

Re: P1181

Postitatud: T Juun 12, 2018 23:41
Postitas yllar
Minu 9-5 läbisõit oli 595 tuhat kui selle edasi müüsin, võibolla sõidab siiani. Tankisin Eestis ainult Statoili või Neste 98-t, mõnes välismaa külas olen ka törtsu 95 sisse valanud et jõuda normaalsesse tanklasse. Kuna 95 on üks enim müüdud ja enim solgitud kütus siis kindlasti on ta kahjulik mootori elueale. Ei viitsi siia ümber tippida aga kõik võivad lugeda siit https://auto.geenius.ee/rubriik/neste-b ... as-valida/

Re: P1181

Postitatud: K Juun 13, 2018 7:18
Postitas Ron24
yllar kirjutas:
T Juun 12, 2018 23:41
Minu 9-5 läbisõit oli 595 tuhat kui selle edasi müüsin, võibolla sõidab siiani. Tankisin Eestis ainult Statoili või Neste 98-t, mõnes välismaa külas olen ka törtsu 95 sisse valanud et jõuda normaalsesse tanklasse. Kuna 95 on üks enim müüdud ja enim solgitud kütus siis kindlasti on ta kahjulik mootori elueale. Ei viitsi siia ümber tippida aga kõik võivad lugeda siit https://auto.geenius.ee/rubriik/neste-b ... as-valida/
Kas kodanik yllar ise luges selle reklaam teksti ennem läbi? Jään enesele kindlaks, mõistlikul kasutamisel ei tee see 95 bensiin absoluutselt mitte midagi halba.

Re: P1181

Postitatud: K Juun 13, 2018 7:34
Postitas yllar
Jah, ikka lugesin. Oluline jupp tekstist on räägib detonatsioonist, millise kütusega see on kontrollitud millisega mitte. See pole Neste väljamõeldis. Sõidan aastas 40-60T km ja tean mida räägin. Loomulikult võivad vanakooli mehed paaki valada mida iganes hoides kokku mõned eurid aastas, kuid see pole õige tee.

Re: P1181

Postitatud: K Juun 13, 2018 20:25
Postitas Ron24
40-60T aastas, vägev. Mina oma 150T km aastas veeremisega pean veel õppima kuidas autol detonatsioon kontrolli alla saada. Mul on auto sellega hakkama saanud. Aga las see nüüd jääda. Teema algataja uuris, et kas tekkinud veakood võib olla sellest, et ta kasutab 95 bensiini. Ma siiski arvan, et tal hakkab DI otsa saama.

Re: P1181

Postitatud: K Juun 13, 2018 21:56
Postitas yllar
Last muidugi jääda, eks iga üks ise teab palju ja kas ta oma auto eest hoolt kannab. Bensiin ei mõjuta kindlasti mootori tööd, nagu ka õli. Ja kuna ma taksot ei sõida jääb 150T läbisõit aastas põõdmatuks ja teadmised kesiseks.

Ron24 kirjutas:
K Juun 13, 2018 20:25
40-60T aastas, vägev. Mina oma 150T km aastas veeremisega pean veel õppima kuidas autol detonatsioon kontrolli alla saada. Mul on auto sellega hakkama saanud. Aga las see nüüd jääda. Teema algataja uuris, et kas tekkinud veakood võib olla sellest, et ta kasutab 95 bensiini. Ma siiski arvan, et tal hakkab DI otsa saama.

Re: P1181

Postitatud: K Juun 13, 2018 22:24
Postitas chrismil
Eks see kestmine oleneb mitmest tegurist, puhtalt kütusega ei päästa midagi.

Mida ma teen:

Vahetan õli iga 8000km tagant
Kasutan kvaliteetset õli
Kasutan kvaliteetset õhufiltrit
Kasutan õigeid küünlaid
Ei koorma mootorit külmalt
Külmaga kasutan plokisoojendust
Väldin korduvaid külmkäivitusi
Sõidan Neste, Statoili 98 kütusega
jne

Re: P1181

Postitatud: K Juun 20, 2018 16:48
Postitas minaindrek
Hetkel error kadunud. Pärast veakoodi kustutamist tankisin 98-t ja uuesti ei ole ilmnenud. Kui oleks DI, siis peaks ta ju uuesti ennast näitama.

chrismil kirjutas:
K Juun 13, 2018 22:24

Kasutan kvaliteetset õli
Mis õli kasutad täpsemalt?

Re: P1181

Postitatud: N Juun 21, 2018 8:59
Postitas Trionic
Tegemist on ilmselge õhulekke poolt genereeritud veakoodiga.