Pidurid kaovad

Vasta
No_Limit
Postitusi: 34
Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04

#1

T Juul 17, 2018 11:44

Üks päev nende palavate ilmadega sõites tunnen, et pidurid kuidagi imelikud ja ajaga probleemid ainult süvenesid:

Vahest pidurdab normaalselt.
Vahest hakkab alles keskelt võtma.
Vahest vajub pedaal põhja.
Vahest foori taga seistes, pidur korralikult peal, pedaal mõnus jäik ja siis järsku vajub põhja ja auto hakkab veerema.
Üldiselt järgmised vajutused parandavad asja ära, aga ei pruugi, pumbates peaks pedaal jäigemaks minema, aga sellel järgnevad vajutused mõnikord jäigemad mõnikord pehmemad.

Pidurivedeliku ei leki kusagilt.
Pidurivõimendi ei saa olla, siis oleks pedaal jäik.
Õhk süsteemis ei saa olla, siis oleks pedaal koguaeg pehme või vetruv.

Ainuke loogiline järeldus, et asi piduri peasilindris:
Võtsin lahti, asi tihenditükke täis igatepidi ja tihendid läbi. Puhastasin ära, uued tihendid külge (rebuild põhimõtteliselt), külge tagasi ja uus vedelik sisse ning süsteemist õhk välja. Peale seda, pidurid täitsa bueno. Testisõitu tehes täpselt samad jamad.....

Ei tea, mida teha enam.
Vaakumi osas pole kindel, aga eeldan, et see seotud võimendiga ja aitab, kergemini pidureid peale rakendada nii et eeldan et selles ei saa asi olla.
Samal ajal kui see trall pihta hakkas, kadus autol ka konditsioneer (eeldan, et jooksis tühjaks kuumaga), aga mine sa tea.
Veel üks tähelepanek, et pidurite sümptomid on hullemad madalatel kiirustel/pööretel.
Võimalik, et piduri peasilinder äkki nii kulunud juba, et uued tihendid ei aita enam midagi?

Oskab keegi aidata?
entson
Postitusi: 318
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#2

T Juul 17, 2018 18:12

Teen siiis algust. Eelneva jutu peale panustaks peasilindri peale.Kui lahti oli ,kas siis kulumisjälgi näha polnud?Ei tohi soovitada aga, kui julged võid teha ka loomkatse - seisval autol, töötava mootoriga, suruda pedaali niikuis jäksad ja hoida mõned sekundid ,kui pedaal läheb põhja ,siis korda mitu korda ja veendu auto alla vaadates lekke puudumises.Olen suutnud mõnegi toru ja vooliku kodus ära lõhkuda (mitte Saabil).Ei taha enam pidurdamisel katki mineva toru-vooliku pärast ristmikule veereda-alati õnn ei naerata. Vaakumvõimendi aitab pidurdusjõudu suurendada-ei tohiks sellega seotud olla,konditsioneer-mis on sel piduritega asja?Kui madalal kiirusel vaakumpumba jõudlus jääb nõrgaks (ei usu),ei põhjustaks see pedaali läbivajumist. Jäävad leke (see oleks püsiv ja suurenev ) ja peasilinder või miks ka mitte paigaldatud mansetid. Edu. .
Saan harva sõita SAABIGA.
No_Limit
Postitusi: 34
Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04

#3

N Juul 19, 2018 10:07

Pidureid juba jõuga surunud. Kordan jällegi, leket pole.
Selle kuumaga palju vigu välja löönud, konditsioneeri otsustas lihtsalt samal ajal otsad anda kui pidurid, mis on kahtlane.
Peasilindril kulumisjälgi ei olnud märgata.

Siin paari päevaga on asi paremaks muutunud, uued mansetid on vist veits paisunud, kuid viga endiselt püsib.
Olen ka tähele pannud, et järsu pedaali vajutusega pidurdab korralikult, läbivajumised tekivad pigem vaikselt pedaali vajutades. Sellest ma järeldan vaid seda, et peasilinder kulunud. Järsu vajutusega lööb mansetid laiali ja pidurdus on olemas. Vaikselt vajutades ei löö mansette laiali ja suure kulumise tõttu ei teki survet ja pidurivedelik liigub silindris nii nagu tahab.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7153
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

N Juul 19, 2018 10:51

Prooviks uut pid. peasilindrit.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta