Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Vasta
Kristipikk92
Postitusi: 12
Liitunud: L Mär 24, 2018 16:26
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-5 Aero

#1

K Aug 01, 2018 14:27

tere. Kui sõidan siis lööb vahest õlitule märgi ette. Kontrollisin mootori õli taset ja see oli normis. Mõnikord laseb pikkamaad ilusti sõitta ilma et seda märget ette lööks
Manused
38241953_2029348397098310_2509624071944142848_n.jpg
38241953_2029348397098310_2509624071944142848_n.jpg (44.67 KiB) Vaadatud 2770 korda
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#2

K Aug 01, 2018 15:30

njaa, pigem on juba hilja. Ei soovita ühtegi km edasi sõita.
Kiiresti vaja põhi alt lahti võtta ja kontrollida, kas midagi annab veel päästa.
Võimsust pole kunagi piisavalt
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

K Aug 01, 2018 16:59

Ivomets vist ütles kunagi väga hästi sellise probleemi kohta et see on ju 9-5. Sõida kaua sõidab. Pekkis on see mootor sel juhul nagunii ja remonti hakkavad sellele mootorile vähesed tegema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

K Aug 01, 2018 17:27

ma ikka õlivõtu probleemi kohta laususin...
Sedakorda sobiks siis:
Tulega ei mängita!!!

See, et võiks ikka vaadata, milles värk on; äkki on vaid õlirõhu tule andur, mis vägagi palju jamanud või õlivõtu sõel umbes. need väiksed asjad ära teha, see ju aero pill.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#5

N Aug 02, 2018 17:57

Mis selle õlitule ja mootorisurma põhjused on? Halb disain, halb hooldus, karterituulutus, midagi neljandat?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#6

N Aug 02, 2018 18:07

Kõik õiged vastused. Ebaõnn oleks neljas. Kui jaole saab, siis enamikku on võimalik vältida ja parandada/parendada.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

N Aug 02, 2018 22:04

Ehk ikkagi mootorisurma pöhjus on halb hooldus ja vähekvaliteetse mootoriöli kasutamine. Seejärel oskamatu ekspluateerimine ehk palju kulmkäivitamisi ja kohe täiega minna andmine. Karterituulutuse parandamise komplekt oli varsti saadaval kui viga märgati ja oma lollus kui algupärasega edasi söideti. Disain hakkab määrama kui samast mootorist soov 600+ HP tahad kätte saada. Halb önn töesti kui veel möni oskuste ja teadmisteta kobakäpp on mootorit näppinud kasvöi nukkvölli ketikomplekti vahetades.
Öliröhu andur vöib sel autol olla oma töölepingut löpetamas kuid selge pildi tegelikust öliröhust saab oskustega mehaanik manomeetri abil. Sageli on ikkagi öliröhu vähesuses pöhjus ummistunud ölivötturi söelas vöi vigastes O tihendites ja mönikord ka nukkvöllide ketikomplekti vigane pingutustald.
Vasta