1. leht 1-st

Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Postitatud: K Aug 01, 2018 14:27
Postitas Kristipikk92
tere. Kui sõidan siis lööb vahest õlitule märgi ette. Kontrollisin mootori õli taset ja see oli normis. Mõnikord laseb pikkamaad ilusti sõitta ilma et seda märget ette lööks

Re: Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Postitatud: K Aug 01, 2018 15:30
Postitas daags
njaa, pigem on juba hilja. Ei soovita ühtegi km edasi sõita.
Kiiresti vaja põhi alt lahti võtta ja kontrollida, kas midagi annab veel päästa.

Re: Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Postitatud: K Aug 01, 2018 16:59
Postitas sigaelmar
Ivomets vist ütles kunagi väga hästi sellise probleemi kohta et see on ju 9-5. Sõida kaua sõidab. Pekkis on see mootor sel juhul nagunii ja remonti hakkavad sellele mootorile vähesed tegema.

Re: Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Postitatud: K Aug 01, 2018 17:27
Postitas ivomets
ma ikka õlivõtu probleemi kohta laususin...
Sedakorda sobiks siis:
Tulega ei mängita!!!

See, et võiks ikka vaadata, milles värk on; äkki on vaid õlirõhu tule andur, mis vägagi palju jamanud või õlivõtu sõel umbes. need väiksed asjad ära teha, see ju aero pill.

Re: Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Postitatud: N Aug 02, 2018 17:57
Postitas marke
Mis selle õlitule ja mootorisurma põhjused on? Halb disain, halb hooldus, karterituulutus, midagi neljandat?

Re: Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Postitatud: N Aug 02, 2018 18:07
Postitas wilddog
Kõik õiged vastused. Ebaõnn oleks neljas. Kui jaole saab, siis enamikku on võimalik vältida ja parandada/parendada.

Re: Saab 9-5 Aero 2001 õlitule märk

Postitatud: N Aug 02, 2018 22:04
Postitas I-Vaari
Ehk ikkagi mootorisurma pöhjus on halb hooldus ja vähekvaliteetse mootoriöli kasutamine. Seejärel oskamatu ekspluateerimine ehk palju kulmkäivitamisi ja kohe täiega minna andmine. Karterituulutuse parandamise komplekt oli varsti saadaval kui viga märgati ja oma lollus kui algupärasega edasi söideti. Disain hakkab määrama kui samast mootorist soov 600+ HP tahad kätte saada. Halb önn töesti kui veel möni oskuste ja teadmisteta kobakäpp on mootorit näppinud kasvöi nukkvölli ketikomplekti vahetades.
Öliröhu andur vöib sel autol olla oma töölepingut löpetamas kuid selge pildi tegelikust öliröhust saab oskustega mehaanik manomeetri abil. Sageli on ikkagi öliröhu vähesuses pöhjus ummistunud ölivötturi söelas vöi vigastes O tihendites ja mönikord ka nukkvöllide ketikomplekti vigane pingutustald.