2005 Aero - Mootorituli ja jõnksutamine - veakood P0420

Vasta
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#1

R Sept 14, 2018 22:03

Tervitus

Esmalt mainiks ära, et remonditöökotta minek on kindel. Aga enne seda mõtlesin siit ka natuke uurida.

Autoks siis 2005 9-5 aero ja juhtus nii, et täna rahulikult maanteel sõites, püsikas peal, viskas mootoritule põlema. OpenSid näitas veakoodiks 1056 ehk siis P0420, mis nagu aru sain viitab katalüsaatori/lambda andurite poole. Peale väikest pausi uuesti maanteel hoogu üles võttes hakkas rämedalt jõnksutama ja puterdama ja sujuvaks kiirendamiseks pidi ikka päris ettevaatlikult vajutama. Hiljem loomulikult kõvasti vajutama enam ei hakanud, aga puterdamist ka ette ei tulnud. Ühesõnaga küsimus selles, et kas need 2 asja võivad olla kas kaudselt või otseselt üksteisega seotud? Või pole siin olukorras üldse mõtet spekuleerida ja pigem töökotta minna lihtsalt?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

R Sept 14, 2018 23:15

Google moogle väidab paljudes kohtades, et DI kassett. Ka mul oli see probleem väga harva ja just viimases lõpus ning Pootsman ei leidnud TECH-iga midagi.
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#3

L Sept 15, 2018 9:08

Kas sa pead silmas jõnksutamist või seda mootoritule asja ka? Kas tegid miskit selle leevendamiseks või läks lihtsalt ise üle?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#4

L Sept 15, 2018 9:26

Kui kat otsas/umbes on jõnksutab ka ja paneb mootoritule põlema. Küll aga peab siis kat ikka väga otsas olema.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#5

L Sept 15, 2018 11:33

S9K kirjutas:
R Sept 14, 2018 23:15
Google moogle väidab paljudes kohtades, et DI kassett. Ka mul oli see probleem väga harva ja just viimases lõpus ning Pootsman ei leidnud TECH-iga midagi.
See viga enam tagasi ei tulnud kui lsai näite vaatama hakatud igatahes. Mair//Mreq käisid käsikäes 1300ni ja knock ja Misfire ka ei olnud. Seda 95 kütusega ja kuumal päeval. Meenub ka kati viga, mis peale kustutamist enam tagasi ei tulnud soojast peast? Kas mitte tagumist katti all ei olnud ka see hetk ja sellest oli viga? Ja tagumine lambda oli välja progemata.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#6

L Sept 15, 2018 13:15

Ühenda lambda tagant ära , kui siis ei puterda kiirendusel on näha milles asi. Ilma peaks töötama sujuvalt, võimalik et kütusekulu pisut kavab.
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#7

E Dets 10, 2018 9:34

Mis põhjuseks oli?
Mul sarnane teema. 2.3 136kw.
Hakkas samuti jõnkustama ja üsna korralikult, gaasi andes vahepeal pani 80-90 auto vibrama. Mootorituli vilkus vahepeal, parklasse sõites kadus ära, edasisõites jõnkustamine jätkus.
Everyday Regular SAAB guy!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

E Dets 10, 2018 15:45

Kui CE vilgub, on ilmselge süüteprobleem, ehk siis DI ja(või) küünlad.
Vasta