150t km ja juba keti vahetus ?

Kreee
Postitusi: 53
Liitunud: R Juun 19, 2015 20:36
Asukoht:
Auto:

#26

K Nov 14, 2018 14:30

Ja siis jõuab masin müüki kirjaga " kett värskelt vahetatud"....
My Swedes dont leak oil they are just marking their territory!
Saab 9-5 MY07 1.9TID Wagon/ Volvo XC90 MY04 2.4 D5
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#27

K Nov 14, 2018 14:47

Pigem ikka värske Rootsi import
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#28

K Nov 14, 2018 15:25

rantto kirjutas:
K Nov 14, 2018 10:24
Klapikambri kaas maha, paned uue talla külge ja vaikus majas. Teine variant et tõmbad uue keti vana ketiga paika ja aamen.
Uus kett ja 200.- tööraha
Lgp. Ranto. Hea , et mainid - tegelikult ei vahetata ju midagi. Muidu ehk jääbki mönele "Autoärimehele" arusaamine , et nii on vöimalik kulunud mootorit korda saada. Et aga auto mootori ölitusest aru saada tuleb mootor lahti vötta ja antud mootori ölikanalite joonist uurida. Siis ehk ka selgub kuhu see öliröhk mingi detaili purunemisel vöi mingi aja jooksul murenenud ja vajaliku tihendi vahetama jätmise korral vöib kaduda.
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#29

N Nov 15, 2018 0:43

Nagu Trionic ütles; õlipumpa ei käita kett vaid vv. Seda ketti ei saa asendata ilma otsakaant eemaldamata,läbilõikamisega saaks ehk eemaldada ,aga tahaks seda näha, kuidas? Olen ka selle peale mõelnud.Nukkvõlli ketile on vist jah olemas võimalus ,kuid tulemus on ju pooletoobine ,vahetada on võimalik ainult kett ja klapikambri kaanes asuv leevendi ,kõik ülejäänu (pinguti,leevendid jäävad vanad) ,ehk kas see oleks mõistlik?
Saan harva sõita SAABIGA.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#30

N Nov 15, 2018 7:47

See on nagunii müügiprojekt kodanikul, iga sent on arvel. Pole ise ühelgi ketti veel vahetama pidanud kuid usun, et kui keti vahetan siis on selle tõestuseks ka vastav paber koos varuosa nimekirjaga.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

N Nov 15, 2018 14:53

Suure ketiga (ega selle hammasrataste-taldade-pingutiga) ei juhtugi tavaliselt midagi. Probleemne on bal.võllide kett koos juurdekuuluvaga. Üks suur tald on kahel ketid ühine, kõik muu erinev. Läbi kulub ühise talla bal.keti tööpind ja natuke kuluvad ka selle muud tallad + bal.keti venimine. Pinguti jookseb lõpuni välja, ketilõtk suureneb, kuni kett taob pinguti puruks. Aamen.
Selline on tavaline stsenaarium.
22 aastase saabiremontnikustaaži ajal olen näinud kaht purunenud suure ketiga mootorit.
Vasta