1. leht 1-st

P0106

Postitatud: L Nov 24, 2018 0:14
Postitas chrismil
Nagu ka oma auto teemas kirjutasin, kimbutas mind CEL. Veakoodiks luges OBD P0106. Kontrollisin vaakumvoolikud, tundus, et eelmine omanik olid need silikoonide vastu vahetanud, lahtiseid otsi, pragusid ei leidnud. Puhastasin MAF-i ning Throttle Body (niipalju, kui ülalt ligi sain) ja vahetasin ka MAP sensori. Viga kadus, tuli oli kustus ja veakood tagasi ei tulnud. Nüüd nädal hiljem viisin auto sooja pesulasse, käivitades süttis CEL uuesti. Nullisin prostalt aju tõmmates kaitsme nr 17 välja, pärast 40km sõitu tuli uuesti ei süttinud.

Kuidas võiksin edasi minna? Võiks vist juhtmed, mis MAP-i jooksevad üle kontrollida, mis veel?

2004 9-5 Aero

Re: P0106

Postitatud: L Nov 24, 2018 16:45
Postitas wilddog
Eks peab nüüd uuesti CELi ootama ja uuesti lugema, mis näitab.
Googlist tuli ka DI vahetusest juttu, kui töösooja mootoriga seda viga viskab. Peaks proovima teise kassetiga?
Trionic võrdleb MAPi ja laaderõhu/temperatuuriandurit, kuid need vahetatud. Kas on ka kolmas rõhuandur süsteemis, kus? http://saabworld.net/showthread.php?t=25092

Re: P0106

Postitatud: L Nov 24, 2018 18:51
Postitas chrismil
Enamasti viskas külma mootoriga madalal pöördel. Panin ka täna korra käima, tagurdasin maja eest välja, sõitsin mõned meetrid ja süttis (olin kaitsmega kustutanud õhtul). Proovin esmaspäeval kuskilt leket otsida.

Re: P0106

Postitatud: L Nov 24, 2018 19:02
Postitas chrismil
Veider on see, et pärast MAP vahetust ja kõige puhastamist sõitsin nädala mureta.

Re: P0106

Postitatud: E Nov 26, 2018 8:52
Postitas Trionic
Viitab ikkagi kas suurele õhulekkele, või ei ole kolme rõhunäidu ja õhukogused korrelatsioonis.