Mure siis selline , et sõiduajal nt käigu vahetusel on pöörded kõrged kui jalg pedaalilt maha võtta tulevad küll maha kuid mitte nii ruttu nagu peaks .
Milles viga võib olla ?
Äkki drossel ?
On kellelgi sama teema olnud ?
9-5 2.0T 110kw gaas jääb peale
Drosselklapp, suur õhuleke jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw
Siis proovin millalgi drosseli maha kiskuda ja vaatan mis saab .
Tühikäigu pöörded kõikusid ka algul aga selle mure sain lahendatud turbost by pass klappi mineva toru tihendi vahetusega . Ja ülejäänud vaakumi teema tundub ok olevat .
Tühikäigu pöörded kõikusid ka algul aga selle mure sain lahendatud turbost by pass klappi mineva toru tihendi vahetusega . Ja ülejäänud vaakumi teema tundub ok olevat .
"Tundub" ei ole kunagi teemaks. Sissekase kas on- , või ei ole tihe. See tuleb survestada, et veenduda tiheduses.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989