2.0T 110kw check engine !!!

Vasta
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#1

K Mai 22, 2019 21:28

Sooviks nõu mida teha ?
Lugu järgmine : Eelnevalt oli probleem ainult aeglaselt allakukkuvate pööretega . Kuid täna hakkasid muret tegema tühikäigu pöörded . Nimelt peale ühtlast sõitu kukuvad pöörded vahepeal alla ning paaril korral suri auto välja .
Vahepeal süttis check engine tuli peale akujuhtme mahavõtmist läks kustu .
Võtsin maha drosseli puhastasin suruõhu ja brakecleaneriga ära , vahetasin drosselist minevad vaakum voolikud välja uute vastu . Tulemus sama .
Mida veel võiks ise kontrollida või katsetada enne töökotta minekut ?
Ja kas diagnosti tehes näitab ära kui DI kassett või drossel on vigased ?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1060
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#2

K Mai 22, 2019 22:24

Veakoodi näitavad need suvalised junnid ära kindlasti, endal oli ka eile just drosseliga probleeme, p1230 on selle veakood. Ehk siis juhe sappa ja googelda koodi, need odavad hiina jullad ei pruugi õiget diagnoosi mäârata.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#3

K Mai 22, 2019 22:30

Vaatan lähen mingipäev käin kusagi töökojas ära ja siis paistab mis edasi ...
Igaljuhul jama lugu
que
Postitusi: 1350
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#4

K Mai 22, 2019 23:22

Kõlab DI kasseti moodi 🤔
Anna teada kuidas läks.
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#5

N Mai 23, 2019 7:23

Kui osta uus DI või Drossel siis kas need peaks ostma mingi koodi järgi või siis lihtsalt sama aasta arvu ja mootori järgi ?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1060
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#6

N Mai 23, 2019 8:15

Di on värvi järgi, seal erinevust pole..
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#7

N Mai 23, 2019 8:51

Hetkel seal must vist isegi algupärane siis tuleb uus ka must osta saan aru ?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1060
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#8

N Mai 23, 2019 9:21

-Mattis- kirjutas:
N Mai 23, 2019 8:51
Hetkel seal must vist isegi algupärane siis tuleb uus ka must osta saan aru ?
Saad õigesti aru, neid ainult musta ja punast leidubki, uuematel siis must kassett.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#9

N Mai 23, 2019 9:50

Mul 98 a lõpp
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7055
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Mai 23, 2019 13:51

Tegelikult toodeti vähesel määral ka siniseid. Neid kasutati ainult testimasinatel.
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#11

N Mai 23, 2019 17:02

Diagnost tehtud :facts: ja sain tulemuseks veakoodi P1658 (bypass klapi viga )
Nüüd siis järgmine küsimus targematele .
mis pistik jookseb sinna klapi alla ? Ja Mida see teeb ?
Kuna klappi endasse peale kahe vaakumi midagi ei jookse .
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1599
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#12

N Mai 23, 2019 19:55

Pistik las olla ühendatud, kontrolli üle. Otsi lahtist vaakumvoolikut ja ühenda see sinna bypassi külge tagasi. Tõenäoliselt jääb see volla ikka lahti hüppama. Vaja uut vollat ja ühendustorud vaja mustusest puhastada. Bypassi juhtsolenoidi äheb kolm voolikut. Üks drosselklapist, üks bypass klapist endast ja kolmas jookseb soojendusekolmikusse. Googelda Saab 9-5 bypass hack ja saab ühest kasutust vidinast lahti. Peale seda võiks mõne käivitusega CEL kustuda või aku kuhe mõneks minutiks maha. Lisaks peaks kontrollima ka bypass klapi diafragmat vaakumi pidamise osas. Kui bypass klapi vaakumi voolikust meda-puhuda, siis ei tohiks midagi läbi tulla.
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#13

N Mai 23, 2019 20:18

Ei käi sinna rohkem ühtegi voolikut. Kehvasti seletasin lihtsalt.
Kõik nii nagu peab olema üks peenem taha tulemüüri juurde , üks tuleb turbojiurest ja kolmas läheb sinna jämedasse torusse mis coolerist drosselisse läheb. Vaakum voolikud kõik eile üle kontrollitud ja visuaalselt viletsad välja vahetatud uute vastu .
Veakood kustutati ära ja check engine ei põle enam.
Viimati muutis -Mattis-, R Mai 24, 2019 20:17, muudetud 1 kord kokku.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1599
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#14

N Mai 23, 2019 20:27

Turbost ei tohiks ühtki vaakumit tulla.
Diagramm https://images.app.goo.gl/CkkHQiDjzB9JsGBr9
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#15

N Mai 23, 2019 20:51

https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... et=1&w=800

Jep päris turbost ei tule vaid sealt juurest
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#16

R Mai 24, 2019 20:23

Täna jälle sama seis ...
Veakoodi googeldades sain Turbocharger Bypass Valve Open Circuit / Short To Ground
Homme vaatan kõik ühendused ja vaakum klapid üle .
Ehk saan targemaks .
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 424
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht:
Auto:

#17

L Mai 25, 2019 9:15

Selle vea puhul ei ole asi üldse vaakumis. Probleem on solenoidi ELEKTRILISES ühenduses( pistik lahti, juhe katki, solenoid ise läbi).
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#18

L Mai 25, 2019 9:54

Jep see sama vaakum klapp mis on tulemüüri küljes ... selle pistik oli kuidagi lahti tulnud.
Nüüd tundub kõik ok olevat,toimib nii nagu vaja .
Seega võib selle teema lõppenuks lugeda.
Tänud kõigile kes viitsisid kaasamõelda .
Vasta