9-5 aero kütusekulu
Tervist,
Mis võiks olla normaalne aero kütuse kulu atm kasti otsas ? 169kw
Leidsin ühe isendi ja omaniku sõnul maantee kulu ca 9liitrit, ongi selline kulu korras masinal?
Antud autol on vahetatud kett, vahetatud õlid nii kastis kui mootoris koos läbipesuga ja sõela puhastamisega, uued küünlad jne..
Saabi kohapealt täielik võhik, sellepärast ka uurin.
Tänan
Mis võiks olla normaalne aero kütuse kulu atm kasti otsas ? 169kw
Leidsin ühe isendi ja omaniku sõnul maantee kulu ca 9liitrit, ongi selline kulu korras masinal?
Antud autol on vahetatud kett, vahetatud õlid nii kastis kui mootoris koos läbipesuga ja sõela puhastamisega, uued küünlad jne..
Saabi kohapealt täielik võhik, sellepärast ka uurin.
Tänan
Viimati muutis Martinez, K Juul 24, 2019 13:34, muudetud 1 kord kokku.
Kui pidurid on hooldatud ja mootor tiptopkorras siis cruisiga 80 km/h ja paar kergemapoolset kodanikku autos istumas 7 l / 100 km kohta HEA bensiini korral. Reaalsuses aga SAABiga ei viitsi ökosöitu teha ja kui tallad siis kallad. Muidugi seda köigi autodega millel powerit enam kui tarvis.
järelikult omanik väga ei ilusta seda kulu ja nii ongi ,kuid rekkade järgi jorus lastes on võimalik ka väiksem kulu. Tavaliselt püütakse kulu väiksem näidata ja nii ongi. Kui seda usud,siis kuluga ei hävi ennem võidad. tervitades entson.
Saan harva sõita SAABIGA.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Mingi ajani sai innukalt täidetud, peaks pildi ette saama:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/776290.html
Terv, Ainar
https://www.spritmonitor.de/en/detail/776290.html
Terv, Ainar
Oleneb maanteest, kui ikka pidevalt möödasõite teha ja 130+ kiirusega sõita, võib see 9 tulla küll, paraku Eestis seda ei soovita teha
Teisisõnu uuri ehk pisut lähemalt, mida ta selle maanteesõidu all silmas peab - niisama 90-alas tiksudes on seda tõesti liiga palju.
Teisisõnu uuri ehk pisut lähemalt, mida ta selle maanteesõidu all silmas peab - niisama 90-alas tiksudes on seda tõesti liiga palju.
Mul on olnud manuaal 169kW ja automaat 184kW, Manuaal võttis maanteel 6,7-6,9 sajale, automaat 7,1-7,3 sajale. Linnas võttis manuaal 10-11 sajale ja automaat 13-15. See on siis autoga normaalselt sõites, mitte kihutades ja koguaeg kiirendades aga ka mitte pensionäri moodi sõites. Mõlema autoga olen kompuutri viga paak täis meetodil mõõtnud ja tulemus on peaaegu sama.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
See on vana tõde, et maanteel on Saabi r4 sõltumata kw arvust suhteliselt samasse auku (+\- 0,x L/100km), linna kulu sõltub suuresti rooli taga olevast tihendist.
Kogenud Aeronaut.
Tundub täiesti korralik või siis on ka minu autol midagi viga. Sama configuga (automaatkastiga) on mu ~45k km keskmine 11.55L/100km, linnasõit sellest on umbestäpselt 85%. 90 kph suvel rekka tuules sõites olen kunagi 6.7 ära näinud, tavaliselt jääb maanteel 7.3-7.9 kanti...kanamunaga jala all ma just ei sõida.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aero üldist keskmist kulu ei oska öelda.
Tallinn - lõunaosriigid - Tallinn 550km, komp näitab tavaliselt olenevalt kaasaveetava kola ja eluskaalu kogusest 7,1-8,5. (Siit moraal...)
Elva -Võru - Elva otse sõites ja legaalselt kangutades mitte alla 8,5.,
Tallinn Tartu Tallinn. Sõltub kuupäevast ja kellaajast. Närvikulu on tavaliselt suurem kui kütusekulu.
Tallinn - kesklinn - Tallinn vaid talvisel tipptunnil 16-18.
Reaalne kulu on kuni 0,5l suurem.
Suure mootoriga Griffini kulu on kulukamatel teedel sama aga ökosõitudel alla 8l/100km ei kipu eriti tulema, kuigi mu naine väidab midagi muud.
Klassiku bensukulust ei tea täheldada muud kui pikematel ülesõitudel tundub olevat hullult ja jaburalt ökonoomne, siis kindlasti alla Aero kulu. Aga see selleks.
Tallinn - lõunaosriigid - Tallinn 550km, komp näitab tavaliselt olenevalt kaasaveetava kola ja eluskaalu kogusest 7,1-8,5. (Siit moraal...)
Elva -Võru - Elva otse sõites ja legaalselt kangutades mitte alla 8,5.,
Tallinn Tartu Tallinn. Sõltub kuupäevast ja kellaajast. Närvikulu on tavaliselt suurem kui kütusekulu.
Tallinn - kesklinn - Tallinn vaid talvisel tipptunnil 16-18.
Reaalne kulu on kuni 0,5l suurem.
Suure mootoriga Griffini kulu on kulukamatel teedel sama aga ökosõitudel alla 8l/100km ei kipu eriti tulema, kuigi mu naine väidab midagi muud.
Klassiku bensukulust ei tea täheldada muud kui pikematel ülesõitudel tundub olevat hullult ja jaburalt ökonoomne, siis kindlasti alla Aero kulu. Aga see selleks.