Karterituulutuse KIT

Vasta
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#1

K Veebr 14, 2007 9:24

Mis võib maksta karterituulutuse kit 9-5 le 2.0 mootor, koos paigaldusega?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

K Veebr 14, 2007 9:36

Algselt postitas: yllar
Mis võib maksta karterituulutuse kit 9-5 le 2.0 mootor, koos paigaldusega?


Kodanik, tavaline foorumlane seda sulle ei müü ega tule su autot parandama, seega siia sellise küsimuse postitamine on suht mõtetu :fight:

Küsi hinnapakkumist saabi remondiga tegelevatest firmadest.

Kohvipaksu pealt ennustamine - Crankcase Ventilation fix kit Saab 9-5 2.0 2.3 M98-03 maksab ca 600 eeku, eks mingi tund aega läheb paigaldamiseks ka - tõenäoliselt tuhande eeguga saad hakkama. Kuid mina ei paigalda seda KIT'ti ja samuti ei müü - seega küsi konkreetne hinnapakkumine konkreetsest firmast.

terv, teager
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

K Veebr 14, 2007 9:40

1483.- (koos tööraha ja mõne lisajubinaga)
läks minul troost autos.kusjuures asi ON seda väärt, et see peale panna!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#4

K Veebr 14, 2007 17:54

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: yllar
Mis võib maksta karterituulutuse kit 9-5 le 2.0 mootor, koos paigaldusega?


Kodanik, tavaline foorumlane seda sulle ei müü ega tule su autot parandama, seega siia sellise küsimuse postitamine on suht mõtetu :fight:

Küsi hinnapakkumist saabi remondiga tegelevatest firmadest.

Kohvipaksu pealt ennustamine - Crankcase Ventilation fix kit Saab 9-5 2.0 2.3 M98-03 maksab ca 600 eeku, eks mingi tund aega läheb paigaldamiseks ka - tõenäoliselt tuhande eeguga saad hakkama. Kuid mina ei paigalda seda KIT'ti ja samuti ei müü - seega küsi konkreetne hinnapakkumine konkreetsest firmast.

terv, teager


Küsisin VM hinnapakkumist kuid siiani pole seda saanud,seepärast tundsin huvi siin mis asi maksta võiks
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#5

K Veebr 14, 2007 20:41

kui ma ei eksi siis keegi millagil rääkis et VM-s läks vict~2200-eeki st: koos peale panekuda aga ise soovitan Speedpartsist osta läks mingi 500-kit maxma
jannos
Postitusi: 53
Liitunud: L Juul 29, 2006 23:57
Asukoht:
Auto:

#6

K Veebr 14, 2007 21:31

VM-s maksis kit u. 700-800 kr. täpset summat ei mäleta. Peale panin ise. Troostis küsiti 1000 kiti eest.
Mayhem
Postitusi: 37
Liitunud: R Dets 09, 2005 9:14
Asukoht:
Auto:

#7

N Veebr 15, 2007 5:14

Palun tehke algajale (mina isiklikult) kah selgeks, milleks see KIT kasulik on?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Veebr 15, 2007 7:05

Algselt postitas: Mayhem
Palun tehke algajale (mina isiklikult) kah selgeks, milleks see KIT kasulik on?


Su tonnisele pole mingit Kit`i tarvis.Jutt käib ikka sellest õnnetuks kujunenud projekteerimisveaga mootoriperekonnast,mis kasutusel 9-5 ja OG 9-3`del. Kui suvatsed otsingut kasutada,siis infot siin meeletult teema kohta.

Troostis maksab komplekt 800 eegu ringis,sõltuvalt,kellelt sisse on ostetud.Lisavidinad (vajadusel) tulevad lisaks.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

N Veebr 15, 2007 9:38

Algselt postitas: roomlane
Et OG9-3 ka sellest vaevatud? Pole nagu varem silma jäänud sellist väidet... kas mingi kindel aastaarvu, mootori kombinatsioon või kõik OG9-3-ed?

Kui ma ei eksi, siis laias laastus kõik musta DI'ga isendid tahaksid pisut parendust saada. Punane DI (T5 juhtimine) või jagaja käis 204/234 mootoriga kokku. 205/235 modradel T7 juhtimine/must DI.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

R Veebr 16, 2007 3:00

karterituulutuskit maksab hetkel meil paigaldatavale 9-5`le 733 krooni, lisana tuleb tihtilugu vahetada ka lisavoolik,mis ei kuulu kiti hulka ja selle hind on hetkel 495,- jne

www.troostauto.ee
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

R Veebr 16, 2007 7:29

Tihti ka PCV klapp,mis ei kuulu komplekti(ca paarsada krooni),aga on kriitiliselt vajalik,et toimiks.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mayhem
Postitusi: 37
Liitunud: R Dets 09, 2005 9:14
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 16, 2007 15:32

Vabandust, millegipärast ma sel hetkel ei mõelnud otsingupeale.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

R Veebr 16, 2007 15:48

Kas ikkagi ka B205R mootor sufferib oil sludge/karteri tuulutuse probl all?
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

R Veebr 16, 2007 15:51

Algselt postitas: kasparius
Kas ikkagi ka B205R mootor sufferib oil sludge/karteri tuulutuse probl all?
Eesti keeles kõlaks see ... kuidas?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#15

R Veebr 16, 2007 15:55

Kas B205R mootoril on ka mure karterituulutusega ja sellest tekkiva (otsetõlkes) - õli lörtsiga/lögaga.
Sent from my Monte Carlo using B236
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#16

R Veebr 16, 2007 17:46

Seda sa pead vaatama. Kui klapikambrikaane vahelt õli välja ei tule, siis ei ole probleemi, kui õli on, siis on. :)

EDIT: Vajan natukene selgitamist, et kui mul immitseb klapikambrikaane vahelt hästi vaikselt õli (ehk siis mul on probleeme "õli lögaga"), kas siis lihtsalt tihendi vahetus ei aita? Kas ma pean ka mingi karterituulutus komplekti installeerima? Kas ma olen õigesti aru saanud? :red:

Kui nii, siis pean vist Troost Autosse aja kirja panema (peangi varsti mõneks ajaks Tallinnasse asundusele minema).
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#17

R Veebr 16, 2007 18:09

Algselt postitas: binleo
EDIT: Vajan natukene selgitamist, et kui mul immitseb klapikambrikaane vahelt hästi vaikselt õli (ehk siis mul on probleeme "õli lögaga")


Ma arvan, et esimese asjana võiksid oma PCV klapi seisukorra üle vaadata.
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#18

R Veebr 16, 2007 18:28

Mida seal ikka vaadata. Tuleb vist lihtsalt ära vahetada.

See foorumi google'i otsing on päris tore. Sain koheselt teada, mis asjandus see PCV klapp on :)

Siis kui soojaks läheb, tuleks ka vaakumvoolikud üle vaadata.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#19

R Veebr 16, 2007 18:44

Algselt postitas: roomlane
Kui mootoris õlituskanalid umbes on, siis ei tähnda see veel seda ju, et kaane vahelt välja pressima õli hakkab? Et, kui mootor väljast kena ja kuiv, siis see veel ei tähenda et õlitusprobleeme pole... Ja vastupidi õlileketel võib teisigi põhjuseid olla...
Kõige lihtsam on õlil lahkuda turbo kaudu.
Kaane vahelt õli läbi pressimine nõuab pärist tõsist ettevõtmist ja suurt tihendi väsimust.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

P Veebr 18, 2007 11:00

Algselt postitas: roomlane
Kui mootoris õlituskanalid umbes on, siis ei tähnda see veel seda ju, et kaane vahelt välja pressima õli hakkab? Et, kui mootor väljast kena ja kuiv, siis see veel ei tähenda et õlitusprobleeme pole... Ja vastupidi õlileketel võib teisigi põhjuseid olla...


Kui õlituskanalid umbes on,jookseb mootor kas natuke,või natuke rohkem kokku.
Kui karterituulutus ei toimi,surutakse õliudu läbi turbo õlirõngaste, õlivarda korgi tihendi jne. Kui tuulutus juba umbes on,surutakse õli kust iganes välja pääseb,ka kaanetihenditest.
Eriti usinalt viskavad õli välja VAG autod,kui tuulutustorudes olev löga ära külmub.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#21

P Veebr 18, 2007 11:28

huvitav kas see KIT on mingi uus teema sest kui eelmise aasta juulis saanianti juures käisin ei soovitanud mulle keegi selle paigaldamist.:?
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#22

P Veebr 18, 2007 12:36

Algselt postitas: yllar
huvitav kas see KIT on mingi uus teema sest kui eelmise aasta juulis saanianti juures käisin ei soovitanud mulle keegi selle paigaldamist.:?


Suht uus leiutis jah. Eelmise aasta suve lõpust ehk saadaval. Kuigi see on vist juba mingi 6. või 7. moditud kit. Eelnevad vist nii hästi ei toimetanud, teadjamad parandavad, kui puusse panen
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#23

P Veebr 18, 2007 15:18

Algselt postitas: yllar
... saanianti ...


:D:D:D:D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

P Veebr 18, 2007 16:09

Algselt postitas: yllar
huvitav kas see KIT on mingi uus teema sest kui eelmise aasta juulis saanianti juures käisin ei soovitanud mulle keegi selle paigaldamist.:?

Eelmine tuulutussats juba paar aastat käigus.Viimane,see KIT`na olev tuli vist kusagil augustis.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#25

P Veebr 18, 2007 16:51

Algselt postitas: binleo
Algselt postitas: yllar
... saanianti ...



nii hull asi pole, rohkem näpukas:D
Vasta