9-5 kasti lammutamine
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tekkis selline küsimus, et juhul kui kasutada 9-5 aut manuaalselt käike kohalt kiirendades, kas see on ka kahjulik kastile? Kohalt startides, alustades 1,2,3 ja siis D. Lihtsalt avastasin, et nii kiirendab 0-100ni kiiremini. Ok tean, et see vahemik pole oluline aga tekkis lihtsalt huvi:D
Kastil on küll suht savi,kuidas sa kiirendad,selleks ka ju see man. "option" külge on ehitet.Minu steptronic vahetab igatages aut. settingus kiiremini,kui käsitsi.Samas,kui nupud roolile viitsiks tuua,siis sõrmed liiguvad kindlasti 2-l nupul nobedamalt,kui käsi-valits.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Eile sai proovitud, et käisitsi valides läksid pöörded kõrgemale ning vahetade sai järgmise käigu pöörded sinnamaale, et kiirendus jätkus suhteliselt normaalselt. Muidu D asendis lükkas käigu liiga kiiresti alla ning järgmine käik algas suhteliselt madalalt, kus ta hakkas ennast uuesti koguma.
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: jupats
Eile sai proovitud, et käisitsi valides läksid pöörded kõrgemale ning vahetade sai järgmise käigu pöörded sinnamaale, et kiirendus jätkus suhteliselt normaalselt. Muidu D asendis lükkas käigu liiga kiiresti alla ning järgmine käik algas suhteliselt madalalt, kus ta hakkas ennast uuesti koguma.
Kas seda kasti siis õpetada ei anna?
Adaptiivne kast on,suudab kiiresti "õppida"
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas siis sõidupealt võib automaatkastil julgelt reziimi vahetada? Nt: sõiduajalt D pealt N tõmmata või D-lt alla 3 tõmmata ja sellega ei kaasne ohtu oma kasti rikkuda?
(tean, et sellest juba räägiti, tahtsin veendumiseks üle küsida!)
(tean, et sellest juba räägiti, tahtsin veendumiseks üle küsida!)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
D pealt N-i? Milleks seda veel vaja peaks minema? Automaadi "vabakäik" on niigi piisavalt vaba. Pealegi D puhul lülitatakse vajadusel sissepritse üldse välja, mida aga ei tehta N puhul arusaadavalt kunagi.
D peal 3 peale - see on elementaarne automaatkasi funktsioon ja tegevus.
D peal 3 peale - see on elementaarne automaatkasi funktsioon ja tegevus.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui D pealt alla vahetada (eeldades et mootori pöörded seda võimaldavad), ei pea gaasi küll lahti laskma. See on siduripakidele elemnetaarne.
Kõik need steptronic,multitronic jne. nimedega kastid kasutavad sama rauda manuaalseks vahetuseks,ehk siis kast on sama,ainult lisatud on manuaalseks vahetuseks vajalikud lülitid,kas roolile,või käiguvalitsale.Ka soft on teisem.
Vaheta aga julgelt.
Vaheta aga julgelt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989