2004 9-5 Xenon tuled.
Esituled teevad tsirkust. Värelevad, vilguvad, lülituvad korra välja ja sisse uuesti. Üldjuhul ainult juhipoolne, mõnikord mõlemad.
Viga ei esine alati, mõnikord töötab kõik laitmatult.
Kui esineb, siis läheb mingi aja möödudes üle kui tuled sees olnud, tavaliselt 1-20min. Süüde välja ja uuesti sisse, siis võib viga uuesti esile tulla ja ei sõltu sellest, kas auto värskelt soe või mitte.
Kui viga esineb, siis pidurdades, rooli keerates või aukudest läbi sõitmisel viga intensiivistub (viitab nagu kontakti probleemile). Samas panevad esituled mõnikord ka paigal seistes hullu.
Nüüd hiljuti tekkinud uus sümptom: Auto käivitamisel esituled ja spido valgustus hakkab tööle väikse viitega 1-3 sekki.
Auto viskab ka viimasel ajal Rear Light Failure'it, aga kõik tuled põlevad, aga see suht tavaline neil kui mõni pirn vaikselt läbi minemas ja takistus erinev ning võib olla lihtsalt kokkusattumus.
Pirne olen vahetanud, parempoolne ballast läks kunagi läbi ja vahetasin välja, releesi olen vahetanud, erinevaid kontakte olen kontrollinud.
Nagu oleks mingi kontakti probleem või äkki mingi häda mõne mooduliga või vigane juhe?
Endal ideed otsas ja välismaa foorumitest ka midagi ei leia selle kohta. Äkki mõni saabi veteran sellega juba kokku puutunud?
Tulede anomaalia
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kontrollmoodulisse on niiskus sisse pääsenud ja/või pirn koos süüteosaga jukerdab. Pirnid saab omavahel vahetada ja tule all oleva kontrollmooduli eemaldamisel selgub kuidas on selle korpuse olukord.No_Limit kirjutas: ↑E Veebr 15, 2021 13:232004 9-5 Xenon tuled.
Esituled teevad tsirkust. Värelevad, vilguvad, lülituvad korra välja ja sisse uuesti. Üldjuhul ainult juhipoolne, mõnikord mõlemad.
Viga ei esine alati, mõnikord töötab kõik laitmatult.
Kui esineb, siis läheb mingi aja möödudes üle kui tuled sees olnud, tavaliselt 1-20min. Süüde välja ja uuesti sisse, siis võib viga uuesti esile tulla ja ei sõltu sellest, kas auto värskelt soe või mitte.
Kui viga esineb, siis pidurdades, rooli keerates või aukudest läbi sõitmisel viga intensiivistub (viitab nagu kontakti probleemile). Samas panevad esituled mõnikord ka paigal seistes hullu.
Nüüd hiljuti tekkinud uus sümptom: Auto käivitamisel esituled ja spido valgustus hakkab tööle väikse viitega 1-3 sekki.
Auto viskab ka viimasel ajal Rear Light Failure'it, aga kõik tuled põlevad, aga see suht tavaline neil kui mõni pirn vaikselt läbi minemas ja takistus erinev ning võib olla lihtsalt kokkusattumus.
Pirne olen vahetanud, parempoolne ballast läks kunagi läbi ja vahetasin välja, releesi olen vahetanud, erinevaid kontakte olen kontrollinud.
Nagu oleks mingi kontakti probleem või äkki mingi häda mõne mooduliga või vigane juhe?
Endal ideed otsas ja välismaa foorumitest ka midagi ei leia selle kohta. Äkki mõni saabi veteran sellega juba kokku puutunud?
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Oli kunagi suht sarnane jama. Lõpuks oli viga vasaku tagatule all nurgas polstri taga olevas massipunktis, mis oli kere küljest lahti mädanenud. Ma täpselt skeemi peast ei mäleta, aga seal oli täitsa seos olemas ka esituledega.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04
See selgitaks vb 1 tule käitumise, aga miks nad sünkroonis vilguvad või ära kustuvad? Ballasti ja pirni jamaga läheks armatuuris hoiatused ka põlema, aga mul ei näita midagi. Auto arvates on see igati normaalne käitumine kui tuled vilguvad, nagu keegi keeraks neid sisse välja.
Ise kipun ka arvama, et toite ahela kehv kontakt kusagil või relee ahelas midagi. Välistada ei saa ka tulede lüliti ahelas mingit jama (lüliti ise tundub korras, pöördnupu ja korpuse logistamine ei kutsu viga esile)
Tänud viki, mahti saan siis võib uurida seda punkti seal.
Ise kipun ka arvama, et toite ahela kehv kontakt kusagil või relee ahelas midagi. Välistada ei saa ka tulede lüliti ahelas mingit jama (lüliti ise tundub korras, pöördnupu ja korpuse logistamine ei kutsu viga esile)
Tänud viki, mahti saan siis võib uurida seda punkti seal.