Tere!
Oman MY2000 9-5 Aerot ja sellel on teadupärast 4-käiguline automaatkast. Kui lihtne/raske oleks vahetada 5-käiguline automaatkast pre-facelift 9-5’te? Mis võib kõige suuremaks pudelikaelaks olla?Sõidan tihti maanteel ja saaks ju pisut vähemate mootoripööretega hakkama ja seeläbi ka väiksema kütusekuluga ning müraga. Kuigi, jah, käigukasti vahetuse hind koos töörahaga asja ilmselt kokkuvõttes odavamaks ei teeks (arvestades, et saan kütusekulu väiksemaks, aga seda sõidaks jupp aega tagasi).
Tänades,
7urbo
5-käiguline automaatkast MY2000 Aerole?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Neil on vist ka pisut erinevad peaülekanded. Mõlema viimane käik on sisuliselt 1:1 ülekandega, aga peaülekanne on mingi 2.4 vs 2.8 või 2.6 vms... Krt, hommiku poole huvi pärast kaevasin, aga midagi tuli vahele ja panin asjad kinni... miskil lehel olid kõik 9-3/9-5 4 ja 5 käiguliste gear ratiod üles loetud ... Nüüd ei leia enam...
Lisaks sellele, et 4 vers.5 käigulistel on kerekinnitused täiesti erinevad on erinev ka tarkvaraline lahendus.7urbo kirjutas: ↑K Apr 28, 2021 15:25Tere!
Oman MY2000 9-5 Aerot ja sellel on teadupärast 4-käiguline automaatkast. Kui lihtne/raske oleks vahetada 5-käiguline automaatkast pre-facelift 9-5’te? Mis võib kõige suuremaks pudelikaelaks olla?Sõidan tihti maanteel ja saaks ju pisut vähemate mootoripööretega hakkama ja seeläbi ka väiksema kütusekuluga ning müraga. Kuigi, jah, käigukasti vahetuse hind koos töörahaga asja ilmselt kokkuvõttes odavamaks ei teeks (arvestades, et saan kütusekulu väiksemaks, aga seda sõidaks jupp aega tagasi).
Tänades,
7urbo
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989