5-käiguline automaatkast MY2000 Aerole?

Vasta
7urbo
Postitusi: 13
Liitunud: T Sept 08, 2020 18:49
Asukoht: Kalamaja
Auto: Saab 9-5 Aero Wagon 2.3T. MY2000.

#1

K Apr 28, 2021 15:25

Tere!

Oman MY2000 9-5 Aerot ja sellel on teadupärast 4-käiguline automaatkast. Kui lihtne/raske oleks vahetada 5-käiguline automaatkast pre-facelift 9-5’te? Mis võib kõige suuremaks pudelikaelaks olla?Sõidan tihti maanteel ja saaks ju pisut vähemate mootoripööretega hakkama ja seeläbi ka väiksema kütusekuluga ning müraga. Kuigi, jah, käigukasti vahetuse hind koos töörahaga asja ilmselt kokkuvõttes odavamaks ei teeks (arvestades, et saan kütusekulu väiksemaks, aga seda sõidaks jupp aega tagasi).

Tänades,
7urbo
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#2

K Apr 28, 2021 18:39

ega see 5-s käik ei tule peale neljandat ,vaid sinna 1-se ja4-da vahele ,kui nii võib ütelda.
Saan harva sõita SAABIGA.
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#3

N Apr 29, 2021 11:44

Kui võtta võrdluseks OG9-3 (A4) ja NG9-3 (A5), siis viimane käik võtab maanteekiirusel pöördeid alla küll.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

N Apr 29, 2021 12:59

Neil on vist ka pisut erinevad peaülekanded. Mõlema viimane käik on sisuliselt 1:1 ülekandega, aga peaülekanne on mingi 2.4 vs 2.8 või 2.6 vms... Krt, hommiku poole huvi pärast kaevasin, aga midagi tuli vahele ja panin asjad kinni... miskil lehel olid kõik 9-3/9-5 4 ja 5 käiguliste gear ratiod üles loetud ...:( Nüüd ei leia enam...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

E Mai 03, 2021 8:22

7urbo kirjutas:
K Apr 28, 2021 15:25
Tere!

Oman MY2000 9-5 Aerot ja sellel on teadupärast 4-käiguline automaatkast. Kui lihtne/raske oleks vahetada 5-käiguline automaatkast pre-facelift 9-5’te? Mis võib kõige suuremaks pudelikaelaks olla?Sõidan tihti maanteel ja saaks ju pisut vähemate mootoripööretega hakkama ja seeläbi ka väiksema kütusekuluga ning müraga. Kuigi, jah, käigukasti vahetuse hind koos töörahaga asja ilmselt kokkuvõttes odavamaks ei teeks (arvestades, et saan kütusekulu väiksemaks, aga seda sõidaks jupp aega tagasi).

Tänades,
7urbo
Lisaks sellele, et 4 vers.5 käigulistel on kerekinnitused täiesti erinevad on erinev ka tarkvaraline lahendus.
Vasta