1. leht 1-st

5-käiguline automaatkast MY2000 Aerole?

Postitatud: K Apr 28, 2021 15:25
Postitas 7urbo
Tere!

Oman MY2000 9-5 Aerot ja sellel on teadupärast 4-käiguline automaatkast. Kui lihtne/raske oleks vahetada 5-käiguline automaatkast pre-facelift 9-5’te? Mis võib kõige suuremaks pudelikaelaks olla?Sõidan tihti maanteel ja saaks ju pisut vähemate mootoripööretega hakkama ja seeläbi ka väiksema kütusekuluga ning müraga. Kuigi, jah, käigukasti vahetuse hind koos töörahaga asja ilmselt kokkuvõttes odavamaks ei teeks (arvestades, et saan kütusekulu väiksemaks, aga seda sõidaks jupp aega tagasi).

Tänades,
7urbo

Re: 5-käiguline automaatkast MY2000 Aerole?

Postitatud: K Apr 28, 2021 18:39
Postitas entson
ega see 5-s käik ei tule peale neljandat ,vaid sinna 1-se ja4-da vahele ,kui nii võib ütelda.

Re: 5-käiguline automaatkast MY2000 Aerole?

Postitatud: N Apr 29, 2021 11:44
Postitas kroom
Kui võtta võrdluseks OG9-3 (A4) ja NG9-3 (A5), siis viimane käik võtab maanteekiirusel pöördeid alla küll.

Re: 5-käiguline automaatkast MY2000 Aerole?

Postitatud: N Apr 29, 2021 12:59
Postitas Cyber
Neil on vist ka pisut erinevad peaülekanded. Mõlema viimane käik on sisuliselt 1:1 ülekandega, aga peaülekanne on mingi 2.4 vs 2.8 või 2.6 vms... Krt, hommiku poole huvi pärast kaevasin, aga midagi tuli vahele ja panin asjad kinni... miskil lehel olid kõik 9-3/9-5 4 ja 5 käiguliste gear ratiod üles loetud ...:( Nüüd ei leia enam...

Re: 5-käiguline automaatkast MY2000 Aerole?

Postitatud: E Mai 03, 2021 8:22
Postitas Trionic
7urbo kirjutas:
K Apr 28, 2021 15:25
Tere!

Oman MY2000 9-5 Aerot ja sellel on teadupärast 4-käiguline automaatkast. Kui lihtne/raske oleks vahetada 5-käiguline automaatkast pre-facelift 9-5’te? Mis võib kõige suuremaks pudelikaelaks olla?Sõidan tihti maanteel ja saaks ju pisut vähemate mootoripööretega hakkama ja seeläbi ka väiksema kütusekuluga ning müraga. Kuigi, jah, käigukasti vahetuse hind koos töörahaga asja ilmselt kokkuvõttes odavamaks ei teeks (arvestades, et saan kütusekulu väiksemaks, aga seda sõidaks jupp aega tagasi).

Tänades,
7urbo
Lisaks sellele, et 4 vers.5 käigulistel on kerekinnitused täiesti erinevad on erinev ka tarkvaraline lahendus.