Pidurikettad kõverad

Vasta
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#1

K Mai 05, 2021 19:45

Lõputu saaga esimese parema pidurikettaga, mis pärast vahetamist peale paari tuhandet kilomeetrit hakkab kõverduma.

Vahetatud:

— korduvalt kettaid, klotse (ATE, Brembo)
— Kolb, mansett
— Sadul
— Rattarumm
— Rattalaager
— Käändtelg

Troostil on mõtted otsas, minul ammugi. Ehk on kellelgi sarnaseid kogemusi ja oskab miskit tarka lisada…
Viimati muutis marke, R Mai 07, 2021 8:54, muudetud 1 kord kokku.
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#2

N Mai 06, 2021 21:24

aga,milles see avaldub?
Saan harva sõita SAABIGA.
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#3

N Mai 06, 2021 21:26

Suur kiirus + pidur + rool
Madal kiirus + pidur + tagumikutunnetus
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#4

N Mai 06, 2021 22:24

Ja kui sõidad 20km pidurdamata, on mõlemad esikettad külmad? Ja kui linnasõitu, jäävad võrdselt soojaks?
Tundub huvitav teema. Mis aasta masin? Stabiilsuskontroll on?
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#5

N Mai 06, 2021 22:26

Kõrgemale velje/velgede temperatuurile pole otsa sattunud, kuid olen ka harva kontrollinud.
2000. a, TCS olemas
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

N Mai 06, 2021 22:31

Kas see ketta köverdumine on treipingis näha? Kas rehvid ja veljed on korralikud st. veljed ümmargused ja ainult ümmargused ja rehvid ilma igasuguste vigastuste ja ebaühtlase kulumiseta ? Vabanesin ühel SAAB 9-5 l pidurdamisel vöbinast alles peale pidurisadula liugtappide juhtpukside vahetust. Liugtapid peavad olema puhtaks poleeritud ja määritud spetsiaalmäärdega. Kui aga SAAB Troost Auto töökojas käis siis see viimane vihje vist välistatud.
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#7

R Mai 07, 2021 8:54

Ketta viskumine on näha ülevaatuspunkti pukil. Kui on kauem all olnud, siis ka palja silmaga näha ebaühtlast kulumist.
Rehve on all olnud aja jooksul erinevaid ja neid süüdistada ei julgeks. Veljed on taastatud, kuigi välistada ei saa.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#8

R Mai 07, 2021 9:16

Kui piduriketta viskumine on silmaga näha on midagi juba väga valesti. Kui laagrinaba pöörleb ilma loperdamata ja piduriketta sisekülje ja laagrinaba vahel roostet vöi muud sodi pole siis peaks ka korralik ketas pöörlema samas tasapinnas. See ketta fiksaatorkruvi keera kinni vaid sörmede jöul. Kui ketas ja laagrinaba on korralikud siis kontrolli sadula loksumist tugiraamis olevate pukside sees , ei oska öelda kui palju vöib loksuda kuid kui on liiga lötv see kinnituspunkt siis tekib resonants ja värin teatud kiirusel pidurdades. rehvi tasakaal pidurdamisel jönksutamist ei tekitanud , lopergune velje siseserv aga küll ja samuti öötshoova kulunud puks (lötkud vedrustuses).
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#9

R Mai 07, 2021 20:45

Üles tõstetud ratast käega ringi ajades peaks olema tunda ,et kohati veereb vabamalt ja mõnest kohast poob.Võta ratas alt ja eemalda ketas ,ning vaata,et ketta ja flantsi vahele poleks paigaldusel midagi jäänud ,ehk siis mõlemal on puhtad pinnad.On olnud juhuseid ,kus sõidukuumad kettad on vett saades ära tõmmanud või ka liigse kuumaga(kui klotsid peal).Arvatavasti on sillastend tehtud ja õõtsa puksid korras? Väike kiirus ja tagumikutunnetus viitaks nagu lisaks ka tagarattale.Esiratta probleemid võiks roolil tunda anda. Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#10

R Mai 07, 2021 21:32

Üsna kindlalt toimub pull vaid ees, ja just paremal poolel.

Paigladusel on kõike puhastatud erilise hoolega, väidetavalt. Arvestades et ka uus rumm ja ketas (või support + ketas) läks korraga, siis seda enam.
Sillaosa on igati normaalses korras, muidu.

Tänan igaljuhul kaasamõtlemast.
Jolki
Postitusi: 5
Liitunud: L Juun 27, 2020 0:42
Asukoht: Harjumaa
Auto:

#11

N Mai 13, 2021 7:27

Lase vaadata tagumisi ketaste olukorda, just sisemist poolt. Mul endal oli sarnane jama ja mitte Saabi vaid renaultiga.Pidurdad ja aru ei saa kus täpsemalt vibra tuleb. Ketas väljast vinks-vonks aga kui klotse hakkasin vahetama tagant, siis seespool olid rõvedad roosteaugud sees.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#12

E Mai 24, 2021 22:30

Kas veovõll on vahetatud?
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#13

E Mai 24, 2021 22:41

Just parajasti on vahetuses. Arvad, et võib olla põhjustaja…?
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#14

T Mai 25, 2021 13:23

Mõned välismaa Saabi inimesed väidavad seda. Oluline pidi olema ka pooltelje tootja kvaliteet. Keegi vahetas lausa 2 korda enne kui sai toimima. Video pole küll 9-5 agasümptomid ilmselt samad https://www.youtube.com/watch?v=FuuwfrsyNgo
marke kirjutas:
E Mai 24, 2021 22:41
Just parajasti on vahetuses. Arvad, et võib olla põhjustaja…?
Vasta