Mure 9-5 Aero minekuga (Korras)

viktordobrin
Postitusi: 11
Liitunud: T Aug 01, 2017 16:46
Asukoht:
Auto:

#26

N Veebr 17, 2022 15:03

Tere! Palun vabandust, et segan. Kui ma ei eksi, siis Aero õiged süüteküünlad on NGK PFR6H-10. Ja need tuleb vahetada iga õlivahetusega. Ja muud varianti pole. See on SAABI AMETLIK SOOVITUS. Kui Sulle ei meeldi mAir andmed, siis äkki tuleb alustada mitte DI vahetamisega, vaid MAF sensori kontrollimisega/puhastamisega/vahetamisega (nt. kui auto töötab tühikäigul , ja siis teed MAF sensori klemm lahti, siis mootor kas jääb seisma või muudab pöörded sest töötab sel juhul ASA andmete järgi). Ja võib veel kontrollida niimodi: kui koormise all vajutad gaasi, ja näed, et "turbo" nool reageerib väga erksalt, siis võib proovida asendada APC klappi ( cobra peal 3ga silikoonist voolikutega). Mul on selliseid, mis jamavad, on juba tekkinud paar tükki. Loodan, et Sinu Aero SAAB korda:)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

R Veebr 18, 2022 8:49

EPC-st "küünlad pühadele õdedele"...:)
küünlad.png
küünlad.png (39.13 KiB) Vaadatud 1242 korda
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
viktordobrin
Postitusi: 11
Liitunud: T Aug 01, 2017 16:46
Asukoht:
Auto:

#28

R Veebr 18, 2022 11:22

Jah, kõik õige, see tabel näitab B235R jaoks PFR6H-10, ja see teine PFR7H-10 on näidatud kirjaga NLS - USE 9399866, mis tähendab "Not longer supplied" (ehk "tootmisest maas") - kasutage PFR6H-10 (9399866)
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 809
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#29

R Veebr 18, 2022 11:35

Ja samal B235R mootoril kasutatakse NGK BCPR7ES‑11 süüteküünlaid kui mootorikütusena kasutatakse nii bensiini kui RE85. Suurematel mootorivöimsustel (205 ja enam KW) on probleemiks osutunud ka sageli Kayser i toodetud bypass valve mis on nüüd OEM tootena müügil. Kahjuks ei ole selle kvaliteet parim. Tugevdatud membraaniga Bosch toodet aga vist uuena enam ei leia. Siiski ka küttesegu koostis on mootori suurel koormusel väga tähtis ja kui öhumassimöötja vöi hapnikuandur ei toimi täpselt siis see pölemiskambrisse puhutav kokteil alati ei sütti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#30

R Veebr 18, 2022 14:22

EVAPi häkk on tehtud? Evapi klapid eemaldada, jätta üks ja toimiv klapp (TB->klapp->tuulutus). Kobra juures kolmik vhelt ja vollad otse kokku. Pildilt punane osa minema,
download.png
download.png (23.11 KiB) Vaadatud 1193 korda
mystery
Postitusi: 68
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#31

R Veebr 18, 2022 16:09

APC klapi vahetan järgmisena ära jah, eemaldasin wastegate volla ja proovisin rahulikult sõita( max 1100mAir) ning tundus, et ei kõikunud enam minek. EVAP häkk on tehtud.
mystery
Postitusi: 68
Liitunud: L Aug 08, 2020 17:35
Asukoht: Pärnu
Auto:

#32

N Veebr 24, 2022 13:10

Nonii, Saab haukab kenasti nüüd edasi :) . Kurja juur oligi BPC solenoid cobra küljes. Tänud kaasamõtlejatele.
Vasta