Tere
Autoks 9-5 Aero 2006 universaal
Kui hommikul on miinus kraadid ja mantee on veits libe siis minu 9-5 Aero on suht raske otse pidada, tihti tahab natukene driftima minna, kiirustel 90-100, aga kui väga libe siis ka alates 80.
Õhtul tagasi sõites on ok kõik, kui tee on märg.
Rehviderõhk samasugune rattadel, rattad balanseeritud, rehvid lamellid goodyear dot19 ja 20 mustrid palju, kaks korda sillastendil käidud, ees natukene regullitud, tagant mitte, aga näitajad on head (stendi tegija järgi).
Kui septembris sai auto ostetud peale TÜ, kus vigadest olid ainult tagumised pidurid (mis sai korda tehtud) ja et mingid puskid on läbi juttu ei olnud, viimasel sillastendil öeldi ka et puksid on head.
Põhi muidugi roostes.
Veermik häält ei tee.
Kas kellegil oli sarnane mure, et nagu ujub libedal teel suure kiirusega, et nagu tagarattas millisekundiks läheb plokki? (tagarattad saab käega pöörata, pidurid ei ole peal)
2017 Toyota sõidab hästi nendes oludes
Mure Aero stabiilsusega libedal teel
Sinu SAABil on ESP ja kui see töökorras on siis hoiab igasugu driftimise ära nii kiirendamisel kui kurvides kui mingi ratas teistest erineva kiirusega pöörleb. Paraku hetkel ei ole öhtul peale päikeseloojangut ja varahommikul tee veits libe vaid väga libe. Et pidurid on töökorras ja sadulad ja käsipiduri ling vabalt liiguvad on eriti tähtis , muidu ESP ei toimi korrektselt. Rehviröhud tuleb seada optimaalseks aga see on köigil rehvidel erinev ja ka taga ja esisillal erinev söltuvalt hetke teljekoormusest. Muidugi öieti reguleeritud sillad on pluss kuid selle jää ja lumega rehvid eriti ei kulu ja auto paremale-vasakule heitlemine on sageli ka tee peale kulunud soonte teene. Kurvides veidi kiirusega liialdades vötab ESP korra juhtimise enda kanda kuid nii kui rattad pidamise leiavad siis paaruta edasi.
Kunagi tonnisel peale mootoritöid (mootor maha ja peale tagasi) jäistel kōrvalteedel oli hirm et ei jōuagi koju, sōitis kuhu ise soovis see auto praktiliselt - peale sillastendi sai korda.
+1 sillastendile/rehvide kontrollile ka minu poolt
+1 sillastendile/rehvide kontrollile ka minu poolt
Kogenud Aeronaut.
Minul teeb sellist asja laiema profiiliga rehviga kui on jäisel maanteel tee natuke rööpaks sõidetud. Kitsama profiiliga pole seda kogenud. Samuti uuel teel kuhu pole veel rööpaid sisse kulunud ei ole ka libedaga probleemi. Ja no muidugi see rehv millega ujub on 6a vana Lääne-Euroopa lamell, seega pole imestada.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
see hakkab nii vaikselt ujuma, et esp ei rakendu, aga hirm ikka tuleb peale, kuna nagu juht ei juhi autot, vaid see teeb ise mis tahab ja ootamatult.
rattad muidu 17" ja 225
täna proovisin otse sõita ja lasin rooli lahti, hästi vaikselt kisub paremale, imelik, sillastend ju tehtud kaks korda ja ikkagi otse ei sõida.
peab vist kõik puksid hoolikalt ülevaadama ja uuesti stendile.
sõidan tallinna ringtee algusest jürini, siis tartu mnt peetrini, seal tee suht lame.
teisi rattaid pole kuskilt võtta, et proovimiseks võrrelda, samas, kui pidurdada natukene raskemini, siis pidamist on, kohe plokki ei lähe.
rattad muidu 17" ja 225
täna proovisin otse sõita ja lasin rooli lahti, hästi vaikselt kisub paremale, imelik, sillastend ju tehtud kaks korda ja ikkagi otse ei sõida.
peab vist kõik puksid hoolikalt ülevaadama ja uuesti stendile.
sõidan tallinna ringtee algusest jürini, siis tartu mnt peetrini, seal tee suht lame.
teisi rattaid pole kuskilt võtta, et proovimiseks võrrelda, samas, kui pidurdada natukene raskemini, siis pidamist on, kohe plokki ei lähe.