Tere!
kütusepaagiga seonduvad küsimused:
1) kas pumba külge kinnituv kütusevooliku plastotsik on eraldi vahetatav ja kuidas täpselt? Kas voolik ise toimib termokahanevana ehk siis vanale kuuma anda ei tasu - tuleb otsast ära lõigata ja fööni näidata ainult uue paigaldamisel?
mul on konkreetseks teemaks selle nr9 ehk tagasivoolu otsik: https://www.esaabparts.com/viewparts.ph ... =314245915
2) kas paagituulutusel on mingi nn avariiklapp? Juhuks, kui toimub suurem õnnetus vms. Kataloogipildid (nt link ülal) sellist asja eraldi ei näita.
mu probleem: korralikuma tagant-sissesõidu üle elanud 9-5 tankimine on kohati (loe: enamasti) tüütu - paak ei võta kütust vastu ja püstol lükkab end välja. Tankimine on siis juuuuube tüütu
Kuna tankimis-probleem on kohati olemas, kohati mitte, pole ma kindel, kas kord asja uurides oli mul parasjagu "ei võta kütust vastu" hetk või normaalolukord. Siis käis igatahes täiteava -> paak torustik läbi - aiavooliku sai paaki ajada. Paagituulutuse (see on ju paagul täiteava kõrval?) voolik + tuulutuskopsik (kinnitub täitetoru külge) olid samuti takistustevabad. Filtri ees on muidu midagi, kuhu lähevad juhtmed külge - see on ilmselt mingi "evap andur"?
Targutan palju - lihtne küsimus on: "milles võib olla probleem"?
aitäh,
Teet
Bensiinipaak: tuulutus, pumba-ühendused
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
1) Selle tagasivoolu otsikuga tegelesin möödunud suvel ,põhjuseks külmalt pikk käivitamine.Voolik on päris kõvasti peal,nii et lõikasin lihtsalt otsiku tagant läbi, pärast oli oli koos soojendamisega uue otsa ajamine päris vaevaline, lisaks panin korraliku klambri ka ,muidu hakkas läbi laskma .( Aga käivitub nagu vanasti st. , et vana klapp pidas.) 2) Kas tankimisava korgi all on see klapp alles? Minu omal pole ja kahtlustan ,et see on torus ning tankimisel pöörab ennast risti. On tõesti jube tüütu.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Täitetoru klapp on hea mõte - seda ei tuvasta ma aga kruvikeerajaga ca kuni 15cm sügavuseni surkides. St sügavusel, milleni tankuri püstol ulatuda võiks. Kontrollisin teisel 9-5-l: ka sellel ei ole nn tankuri-klappi (?). Kummaline.
Aga pumba-otsikut ma kahel föönitamis-katsel plasttoru külge ei saanud. "Lappisin" voolikujupi+klambritega (pilt). Ei meeldi väga, et toru pool hoiab voolikut siledal plasttorul lihtsalt klamber, aga samas 10a vanemate sarnase 3bar kütuserõhuga opelite torustik on juba tehasest nii koostatud. Voolikud püsivad neil probleemideta - küllap püsivad ka Saabil
Aga pumba-otsikut ma kahel föönitamis-katsel plasttoru külge ei saanud. "Lappisin" voolikujupi+klambritega (pilt). Ei meeldi väga, et toru pool hoiab voolikut siledal plasttorul lihtsalt klamber, aga samas 10a vanemate sarnase 3bar kütuserõhuga opelite torustik on juba tehasest nii koostatud. Voolikud püsivad neil probleemideta - küllap püsivad ka Saabil
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Tagasivoolul pole ju survet ,ehk voolab vabalt . Mina vahetasin ikka survepoole oma ( vana pea on nuhtluseks ,ajasin segi) ja sellel oli klapp sees ja pumba 3,0 bar oli taga ,kui niiskeks läks. Tegelikult peaks rõhu korral plastvoolikus olema sees metallhülss ,on kusagilt silma hakanud.
Saan harva sõita SAABIGA.