Tere.
Autoks saab 9-5 aero (2002a)
1. Auto summuti juurest on kosta sellist imelikku praksumist, pigem kohe kui käima panna külma mootoriga, soojaga väga ei ole täheldanud, oskab ehk keegi kommenteerida?
2. 5. Käik nöögib, koormuse all tahab välja hüpata ( manuaal)
Teised käigud kõik ok, kas hoovastiku pukside vahetusega võiks asi paraneda?
Ja ehk keegi oskab soovitada kust neid tellida saab? Või on kellelgi mõõdud ja laseks treida.
Tänud
Saab 9-5 paar muret
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
oma hiljutise praktika põhjal panen panuse sünkronisaatorile/hammasrattakomplektile:
viewtopic.php?p=262770#p262770
5.käik on mugavasti eraldi kasti otsakaane all - ilmselt sugulus GM/Opeli F16 perekonna kastidega.
Vahetuseks ei pea kasti maha ja lahti võtma - rattakoopast ca tunnikese töö.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
1. Soojuse töttu nn joonpaisumine paneb paljud liited naksuma.
2. Kahjuks MY2002 käiguhoovastikule ei toodeta vist remondikomplekti. Seetöttu seda hoovastikku ostes on ikka tunne kui ostaks mingit NASA kosmoseslaeva detaili hinnaga ca 400 eur kui samas MY2006 uue käiguvahetushoovastiku sain 102 eur i eest. Kuid kui käigud lülituvad ebatäpselt siis suuremal koormusel kannatavad sünkronisaatorid ja hammasrattad. Ei tea kui palju on teema algataja SAAB kilomeetreid läbinud kuid enda 275 kkm läbinud SAABil oli hoovastiku kulumine märkimisväärne ja see asendati ühes SAABide hooldusega tegelevas töökojas uuega. Seda hoovastikku on keegi taastanud ja sinna sobisid mingid valmis puksid mida paigaldati 2 tk järjestikku kuna pikkus oli veidi väiksem kui vaja ja ülejääk löigati teise puksi otsast maha mis plastiku seest välja ulatus. Igale metallitöömehele jöukohane tegevus kes asjaga tegeleda viitsib.
2. Kahjuks MY2002 käiguhoovastikule ei toodeta vist remondikomplekti. Seetöttu seda hoovastikku ostes on ikka tunne kui ostaks mingit NASA kosmoseslaeva detaili hinnaga ca 400 eur kui samas MY2006 uue käiguvahetushoovastiku sain 102 eur i eest. Kuid kui käigud lülituvad ebatäpselt siis suuremal koormusel kannatavad sünkronisaatorid ja hammasrattad. Ei tea kui palju on teema algataja SAAB kilomeetreid läbinud kuid enda 275 kkm läbinud SAABil oli hoovastiku kulumine märkimisväärne ja see asendati ühes SAABide hooldusega tegelevas töökojas uuega. Seda hoovastikku on keegi taastanud ja sinna sobisid mingid valmis puksid mida paigaldati 2 tk järjestikku kuna pikkus oli veidi väiksem kui vaja ja ülejääk löigati teise puksi otsast maha mis plastiku seest välja ulatus. Igale metallitöömehele jöukohane tegevus kes asjaga tegeleda viitsib.
Käigud lülituvad täpselt, hoovastikul lõtk sees (ma ei tea kui suur lõtks võiks normaalne olla)
Eile natuke näppisin hoovastikku, läks justkui paremaks. 5 käik läheb paremini sisse, enne pidi väga meelitama kuid üldiselt läks siiski häälekalt .
Maptunes pakub mingeid hoovastiku pukse, on keegi sealt tellinud?
Auto ls on 370xxx
Eile natuke näppisin hoovastikku, läks justkui paremaks. 5 käik läheb paremini sisse, enne pidi väga meelitama kuid üldiselt läks siiski häälekalt .
Maptunes pakub mingeid hoovastiku pukse, on keegi sealt tellinud?
Auto ls on 370xxx
Kasutatud kaste vist väga ei liigu?
Peab ka hakkama vaikselt silmama. Esimene käik on ka selline häälekas.
Aga see vist pikemat aega nii olnud