Tere kõigile abilistele ja muidu kaasamõtljejatele!
Ehk leiame asjalikke nõuandeid mida võiksin edasi teha või kas keegi teab äkki asjalikku saabimeest kes tuleks kohale probleemi tuvastama ?
Ühesõnaga probleem sai täiesti tühjast kohast alguse,ning mitte midagi ei viidanud sellele,et midagi saba hakkaks andma..
Sõitsin kodupoole kui jäsku lõi kõik tuled korraga põlema,ning jõud kadus tagant ära,temp hakkas tõusma,ning mootor suri välja..
Selgus,et plokist tulev kolmikusse (bypass valve) minev lõdvik on järgi andnud,ning jahutusvedelik on kadunud..
Kontrollisin esmalt õli,ning õli on ilusti õli,ning jahutusvedelikku õli sees ei tundu olevat..
Sai siis auto koju ära veetud,ning lõdvik ära vahetatud,kuid sellest probleem ei kadunud,auto käima ei lähe,sai siis käiatud ja panin tähele,et lööb surve kohe käivitades paisupaaki..
Kas tõesti plokikaan või bypass valve kolmik,paisupaagi kork või milles asi olla võib,et auto ei käivitu ?
Sai ka täkuga proovitud,kuid auto lihtsalt käiab ringi,korraks turtsub,ning laseb sama rodu edasi...
Lasin paisupaagist mahlad välja,et näha kas lööb külmana kuivalt ka surve sisse,lõi õhu sisse,kuid panin tähele,et paisupaagist viskas peale käivitamist välja kütuse haisu ??
Ei tahaks uskuda,et plokikaanega mingi probleem,auto ei suitsenud grammigi,käis hästi edasi,ning mahlad püsisid ilusti omal kohal..
Olin selles saabis rohkem kui kindel,kuni suutsin ühel ilusal päeval ära sõnuda,millele järgnes samal õhtul koheselt saabile viirus külge..
Palun asjalikke nõuandeid mida kontrollida või kelle poole pöörduda,sest liikumine autoga raskendatud,tegu automaadiga,käima lükata ei saa ja seisab Tallinnast 10-15km kaugusel..
Ettetänades,
Saabsu
Saab 9-5 2.3T Mootori probleem?
Kui kütuselõhn paisupaagis siis silindri surved esmalt vaja üle mõõta, seal arvatavasti su mittekäivituse probleem seisneb.
Lõdviku ribadeks lendamine üks tagajãrgedest, teine oleks silindri survete kadumine ja sealt ka jôukadu. Mis aasta 9-5ga tegemist on?
Lõdviku ribadeks lendamine üks tagajãrgedest, teine oleks silindri survete kadumine ja sealt ka jôukadu. Mis aasta 9-5ga tegemist on?
Paraku üks pisike viga vöib tekitada suurema probleemi. Jahutusvedeliku paisupaaagi korgis on klapid mis reguleerivad jahutussüsteemi röhku. Kui klapp oma funktsioonii ei täida siis körgema surve puhul kusagilt ehk immitseb jahutusvedelikku välja ja kui vedeliku tase liiga madal siis hakkab vedelik keema , plokikaan ja mootoriplokk kuumenevad liiga ja köverduvad. Kui varem ehk ei olnud plokikaanes probleemi siis nüüd töenäoliselt on. Kui vedeliku tase madal siis see ei imbugi karterisse. Ploki ülekuumenemine vöib rikkuda ka andurid ja DI(körgepingemähiste isolatsiioon töenäoliselt sulab). Kui jahutusvedeliku voolik purunes ja jahutussüsteem tühjenes siis kui ploki küljes olev temperatuuriandur näitab körgemat temperatuuri kui normaalne siis plokikaane temperatuur on kordades körgem. Ülekuumenenud mootoriplokk aga sageli köverdub niipalju , et ka rikub väntvölli ja raamlaagrid.
Tegu 2004a. mudeliga.
Huh,külmavärinad käisid seda lugedes üle keha,loodan tõesti,et probleemile mingi mu lahendus kui kaane/mootori vahetust tegema hakata,maha ka müüa ei raatsiks,pole ammu mugavamat ja paremat paketiga saabi näinudI-Vaari kirjutas: ↑P Aug 14, 2022 12:53Paraku üks pisike viga vöib tekitada suurema probleemi. Jahutusvedeliku paisupaaagi korgis on klapid mis reguleerivad jahutussüsteemi röhku. Kui klapp oma funktsioonii ei täida siis körgema surve puhul kusagilt ehk immitseb jahutusvedelikku välja ja kui vedeliku tase liiga madal siis hakkab vedelik keema , plokikaan ja mootoriplokk kuumenevad liiga ja köverduvad. Kui varem ehk ei olnud plokikaanes probleemi siis nüüd töenäoliselt on. Kui vedeliku tase madal siis see ei imbugi karterisse. Ploki ülekuumenemine vöib rikkuda ka andurid ja DI(körgepingemähiste isolatsiioon töenäoliselt sulab). Kui jahutusvedeliku voolik purunes ja jahutussüsteem tühjenes siis kui ploki küljes olev temperatuuriandur näitab körgemat temperatuuri kui normaalne siis plokikaane temperatuur on kordades körgem. Ülekuumenenud mootoriplokk aga sageli köverdub niipalju , et ka rikub väntvölli ja raamlaagrid.
Vöibolla ka juhtub aegajalt IME ja poolkuiva jahutussärgiga söites täisikaldust ei toimu. Kui juhuslikult kaastundlik liikleja juhtub järel söitma ja tekkinud aurupilvest vilede ja valgusmuusikaga märku annam , et midagi valesti siis kohe seismajäädes ei palju pahandust sünni. Kui aga armatuurlaual olev mootori temperatuuri näidiku osuti skaala löpupoole ronima hakkab on mootor juba päris kuum.
Just see varustus, mugavus ja auto söiduomadus on SAABide puhul täitsa normaalne. On muidugi paremaid söiduautosed kuid hind ka parem ehk siis kordades körgem. Ja kahjuks köigil autoomanikel ei ole nii head sissetulekut kui ühel härrasmehel kes oma NG 9-5 puruks söitis ja höbehall ülikond seljas naeratades autovraki körval seisab - raha eest tervist tagasi ei pruugi saada aga uue SAAB i saab kindlasti.
Kahjuks omal praegu aega napib,ning finantsiliselt ka ei kannata,et teda kuskile töökotta remonti saatma hakata,et ühesõnaga kellel huvi siis üks ilus/asjalik 2004a 9-5 2.3. Turbokas/Arc paketiga,otsib endale uut omanikku,kellel huvi see kirjutab lisaküsimuste/piltide saamiseks sõnumitesse..
Ülevaatusel sai ka just käidud,nii,et ülevaatust ka veel pea aasta..
Lisadest peaks olema peal kõik lisad mis tolleaegsel Arc paketil oli,kuni puutetundliku saabi makini,harman kardon soundiga,pardaka kliima,cd box jms
Ülevaatusel sai ka just käidud,nii,et ülevaatust ka veel pea aasta..
Lisadest peaks olema peal kõik lisad mis tolleaegsel Arc paketil oli,kuni puutetundliku saabi makini,harman kardon soundiga,pardaka kliima,cd box jms