Tere,
Ostsin oma esimese Saabi, kummitavad mingid müstilised mured ning kuna varem pole ühtegi Saabi kunagi käega katsunud, siis proovin foorumis õnne äkki mõni targem oskab klaaskuulilt ennustada või mingeid näpunäiteid anda :
1. Auto aeg-ajalt ei taha käima minna esimese korraga (enamasti juhtub see kui auto pole veel päris maha jahtunud, a'la seisnud tunnikese), teisel korral on poole pöörde pill.
2. "Fill coolant" viskab igal käivitusel ette, aga jahutusvedeliku tase normis ning ei kao
3. Kuna mootor käis veidi ebaühtlaselt, siis lükkasin mingi 10 eurise scanneri järele ning sain järgmised veakoodid : P0410 (secondary air injecton system - malfunction), P0455 EVAP - large leak detected. Vahetasin vaakumvoolikuid ära mis kõik tundusid rabedad ning P0455 kadus mõneks ajaks ära - ca 200km pärast tuli tagasi koos mootoritulega. Googeldades leidsin, et enamus neid vaakumiliine on mõistlik üldse ära kaotada (bypass valve mod) kuid ei leidnud kuskilt kas see ka antud 3.0 v6 puhul toimib.
Mainin ka selle ära, et ei arva et keegi läbi interneti mu auto korda teeb.
9-5 B308E algaja mured
Vabandan, pealkiri jäi kahe silma vahele ja hakkasin kohe juttu lugema.
Kuna mul diislid siis ei oska bensuka kohapealt kaasa targutada.
1. punktis soovitan starterit ka igaks juhuks kontrollida, mul olid otsad räigelt oksudeerunud ja keevitanud ennast juba. Veajada oli muidugi pikem aga see oli osa sellest.
Aga kuna see su esimene Saab siis ära lase ennast ära hirmutada vigadest. See on auto poolt sulle väiksed katsumused et kas sa oled vääriline talle.
Aga kui korda saad siis pakub ta sulle palju häid emotsioone pikki aastaid.
Tänan vastuste eest,
Jõudsin niikaugele, et evap probleem lahendatud.karterituulutuse torud olid sodiks.
P0410 (secondary air injecton system - malfunction) murega mõistus otsas, kuna on ka väike summutileke, siis kas see võib ka mõjutada seda? on kedagi harjumaa piirkonnas kellel "tech2" ja oskused see välja kirjutada (kui saab) ? Kogu selle SAI mõte on siis katalüsaatorisse külmkäivitusel suunata lisaõhku, et katalüsaator kiiremini tööle hakkaks, mis minusilmis on suht mõttetu vidin või on sellel mingi olulisem point?
Jõudsin niikaugele, et evap probleem lahendatud.karterituulutuse torud olid sodiks.
P0410 (secondary air injecton system - malfunction) murega mõistus otsas, kuna on ka väike summutileke, siis kas see võib ka mõjutada seda? on kedagi harjumaa piirkonnas kellel "tech2" ja oskused see välja kirjutada (kui saab) ? Kogu selle SAI mõte on siis katalüsaatorisse külmkäivitusel suunata lisaõhku, et katalüsaator kiiremini tööle hakkaks, mis minusilmis on suht mõttetu vidin või on sellel mingi olulisem point?
Kasutaja " Sebastian" saaks selle SAI välja progeda. Tech seda ei võimalda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989