Tere!
9-5 b308e tossab sinist, küsiks kui palju võib maksma minna klapisääretihendite ja plokikaanetihendi vahetus või kui on rõngad läbi, kas siis on üldse mõtet selle mootoriga edasi tegeleda ja on mõistlikum mingi muu mootor sinna asemele panna.
9-5 3.0t õli
Pane 2.3T vahele, saad lõpuks kiiresti ka sõita. Eos vaheta saaled ja muud vajalikud asjad ära, (ketid, kui pole tehtud, kaane tihend), karterituulutus, puhasta õlivõtturi sõel, kui mootor nagunii maas on.
Kogenud Aeronaut.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Muud mootorit sinna ju ei pane. Elektroonika on teine. Lihtsam on see teine auto osta. See 3.0 on tegelt sõita täitsa mugav ja viisaka häälega.
Aga säärikute ja tihendite vahetamisest ma kahjuks ei tea midagi...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mootor käib ka tühikäigul väga siidiselt, uriseb väga nauditavalt. Linnasõidul neljas käik lukustub väga madalatel pööretel ega libise läbi. Seepärast on ebaökonoomne lahendus üsnagi ökonoomne.
Aga.
Kord 300000 jooksul saavad mahlad kokku, pehme plokikaane tihend annab järgi. Jahutusse tekib surve, mingi voolik annab seepeale järgi ja jahutusvedelik lendab effektselt tänavale, plokikaas tõmbab jahutuse puudumise tõttu kõveraks.
Piisab kui kõverdunud plokikaaned ära lihvida ja uued tihendid vahele panna. Tööd rohkem kui rubla eest ja tulemus võiks järgmised 300K ära kesta. Aga mingil müstilisel põhjusel ei kestnud ja ma andsin alla. Ja tal on titeturbo kus 3 silindrit peavad ära toitma 6 silindrit. Tegelt täiesti toimiv lahendus kuna vanal kõrgete pööretega v6 mootoril tekkis korralik vääne nüüd ka alumisse otsa. Aga midagi juurde keerata ei saa erinevalt R4 mootoritest.
4 silindriline, mis ei urise üldse ilusti ja vibreerib, pakub oluliselt paremat rahulolu.
Aga.
Kord 300000 jooksul saavad mahlad kokku, pehme plokikaane tihend annab järgi. Jahutusse tekib surve, mingi voolik annab seepeale järgi ja jahutusvedelik lendab effektselt tänavale, plokikaas tõmbab jahutuse puudumise tõttu kõveraks.
Piisab kui kõverdunud plokikaaned ära lihvida ja uued tihendid vahele panna. Tööd rohkem kui rubla eest ja tulemus võiks järgmised 300K ära kesta. Aga mingil müstilisel põhjusel ei kestnud ja ma andsin alla. Ja tal on titeturbo kus 3 silindrit peavad ära toitma 6 silindrit. Tegelt täiesti toimiv lahendus kuna vanal kõrgete pööretega v6 mootoril tekkis korralik vääne nüüd ka alumisse otsa. Aga midagi juurde keerata ei saa erinevalt R4 mootoritest.
4 silindriline, mis ei urise üldse ilusti ja vibreerib, pakub oluliselt paremat rahulolu.