9-5 3.0t õli

Vasta
kelmo123
Postitusi: 1
Liitunud: T Mär 05, 2024 14:11
Asukoht: Tartu
Auto:
Kontakt:

#1

T Mär 05, 2024 14:36

Tere!
9-5 b308e tossab sinist, küsiks kui palju võib maksma minna klapisääretihendite ja plokikaanetihendi vahetus või kui on rõngad läbi, kas siis on üldse mõtet selle mootoriga edasi tegeleda ja on mõistlikum mingi muu mootor sinna asemele panna.
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

T Mär 05, 2024 17:42

Pane 2.3T vahele, saad lõpuks kiiresti ka sõita. Eos vaheta saaled ja muud vajalikud asjad ära, (ketid, kui pole tehtud, kaane tihend), karterituulutus, puhasta õlivõtturi sõel, kui mootor nagunii maas on.
Kogenud Aeronaut. :drive:
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 05, 2024 20:27

Siin mõni postitus eespool on öeldud klapisääretihendi vahetusel abi saamisest ,selleks ei pea plokikaant ju lahti võtma ,piisab ,kui eemaldada nukkvõllid .
Saan harva sõita SAABIGA.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

K Mär 06, 2024 8:11

9-5LPT kirjutas:
T Mär 05, 2024 17:42
Pane 2.3T vahele, saad lõpuks kiiresti ka sõita. Eos vaheta saaled ja muud vajalikud asjad ära, (ketid, kui pole tehtud, kaane tihend), karterituulutus, puhasta õlivõtturi sõel, kui mootor nagunii maas on.
Muud mootorit sinna ju ei pane. Elektroonika on teine. Lihtsam on see teine auto osta. See 3.0 on tegelt sõita täitsa mugav ja viisaka häälega.
Aga säärikute ja tihendite vahetamisest ma kahjuks ei tea midagi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 812
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#5

K Mär 06, 2024 21:01

Klapisääretihendid annavad öli pölemiskambrisse rohkem mootori pöörete äkilisel alandamisel. Kui pidevalt sinine suits siis kas öliröngad kulunud/kinni paakunud vöi siis turbo ohtliku lötkuga.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

K Mär 06, 2024 21:45

Mootor käib ka tühikäigul väga siidiselt, uriseb väga nauditavalt. Linnasõidul neljas käik lukustub väga madalatel pööretel ega libise läbi. Seepärast on ebaökonoomne lahendus üsnagi ökonoomne.
Aga.
Kord 300000 jooksul saavad mahlad kokku, pehme plokikaane tihend annab järgi. Jahutusse tekib surve, mingi voolik annab seepeale järgi ja jahutusvedelik lendab effektselt tänavale, plokikaas tõmbab jahutuse puudumise tõttu kõveraks.
Piisab kui kõverdunud plokikaaned ära lihvida ja uued tihendid vahele panna. Tööd rohkem kui rubla eest ja tulemus võiks järgmised 300K ära kesta. Aga mingil müstilisel põhjusel ei kestnud ja ma andsin alla. Ja tal on titeturbo kus 3 silindrit peavad ära toitma 6 silindrit. Tegelt täiesti toimiv lahendus kuna vanal kõrgete pööretega v6 mootoril tekkis korralik vääne nüüd ka alumisse otsa. Aga midagi juurde keerata ei saa erinevalt R4 mootoritest.
4 silindriline, mis ei urise üldse ilusti ja vibreerib, pakub oluliselt paremat rahulolu.
Vasta