Tere
kas keegi tuletaks mulle meelde kas B2x4 kolvid istuksid B235' te? Lühemate kepsudega läks vist B205te aga kas B235'te ka lähevad?
Parimat
B2x4 kolvid B2x5
Kui õigesti mäletan, kepsu pikkus ja sõrme kaugus kolvi pealpinnast erinev. Lihtne on üle mõõta, kui huvi on. Lisaks kui mälu ei peta, on kaaned erinevalt arvestatud- kui kõrgele kolb tuleb või milline kolb kasutusel. Et kasutada B204 B205 v B235 kaanega, oli vajalik kasutada paksemat plokikaane tihendit, muidu hakkasid klapid "pähe käima".
Kui täpsem soov asja arendada, anna julgelt privas v epostile (turbofreakeu_at_gmail.com) märku, Mul peaks olemas olema nii üht kui teist, et ka mõõtmisi teha.
Kui täpsem soov asja arendada, anna julgelt privas v epostile (turbofreakeu_at_gmail.com) märku, Mul peaks olemas olema nii üht kui teist, et ka mõõtmisi teha.
Võimsust pole kunagi piisavalt
No ma ühe b205 kaane ja b204 alumise otsa panin kokku nii jah. Pidi kasutama veel 205 balanssvõlle, sest 204 omad ei joondunud nukaratastega. Paks kaanetihend sai ka veel sinna. Aga 2,3 vändaga käib kolb veel kõrgemale ju? Aja jooksul rändas see mootor garaazi nurka oma aega ootama. Seal need kolvid sees, lihtsalt kasutaks ära kui sobiks. Töötavat komplektset varu mootorit ei viitsiks lammutada kui asja ei saa .
Ahsoo lugedes nüüd daaqsi kommentaari võib juhtuda ikkagi et 2,3 kaane klapid on "kõrgemal" ja äkki ikka mahub ära see üritus sinna. Tundub et tuleb ikka katsetada.
Ahsoo lugedes nüüd daaqsi kommentaari võib juhtuda ikkagi et 2,3 kaane klapid on "kõrgemal" ja äkki ikka mahub ära see üritus sinna. Tundub et tuleb ikka katsetada.
Kui tahad t7 kaanetihendiga t5 kolbe/kepse kasutada, siis pead laskma kolbidel 1.1mm(või 1.2, ei mäleta peast täpselt) maha treida pealt.
Kui tahad ilma modimata kasutada, siis kasutad 234/204 kaanetihendit.
Kui tahad ilma modimata kasutada, siis kasutad 234/204 kaanetihendit.